eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Co gryzie marketera? czyli 8. Forum Marketingu Zintegrowanego

Forum Marketingu Zintegrowanego to wyjątkowa konferencja, która od 8 lat stanowi jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingowej. To absolutnie najmocniejsze spotkanie profesjonalistów-marketerów, nad którego zawartością merytoryczną od dwóch lat czuwa Rada Programowa składająca się z wybitnych ekspertów rynku.

Głównym wyróżnikiem Forum jest absolutnie unikalna, formuła – to z pewnością jedyne takie wydarzenie na rynku:

  • Marketerzy dla marketerów – wśród prelegentów znajdują się marketerzy-praktycy, którzy prezentują założenia i efekty swoich kampanii „od kuchni”, wśród prelegentów nie ma przedstawicieli agencji, a poziom prezentowanych treści jest weryfikowany tak, by dostarczyć absolutnie unikalną wartość merytoryczną dla uczestników.
  • Najlepsze case studies – Forum to platforma prezentacji najciekawszych, najlepszych i najbardziej inspirujących kampanii z zakresu marketingu zintegrowanego – tylko starannie dobrane case studies, które w roku poprzedzającym konferencję intrygowały, elektryzowały, zdobywały nagrody, ale przede wszystkim – skutecznie działały.

FMZ to dwa intensywne dni wypełnione ogromną dawką praktycznej wiedzy oraz pomysłów i inspiracji. Dzień pierwszy to prezentacje licznych case studies najlepszych kampanii marketingowych, czyli przenikliwe spojrzenie w przeszłość – na to, co w marketingu działo się w ostatnich miesiącach.

Dzień drugi – absolutnie unikalne, inspirujące wykłady na temat przyszłości i sposobów, w jaki marketerzy mogą mierzyć się z wyzwaniami, przed którymi stoją. Dla uczestników Forum te spotkania z coachami-autorytetami będą unikalną możliwością rozwoju miękkich umiejętności, zaczerpnięcia inspiracji oraz wzięcia udziału w aktywnej dyskusji. Wśród prelegentów m.in. Robert Krool, Wojciech Herra, Katarzyna Pawlikowska oraz Darek Dobrzyniecki.

Na zakończenie pierwszego dnia konferencji wszyscy uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję kontynuować dyskusje na tematy prezentowane w trakcie wystąpień ekspertów w nieformalnej atmosferze popołudniowego koktajlu. Będzie to doskonała okazja do poszerzania wiedzy, wymiany doświadczeń oraz rozbudowy sieci kontaktów zawodowych.

Uczestnicy Forum Marketingu Zintegrowanego to przede wszystkim przedstawiciele średniego i wyższego szczebla zarządzania w działach marketingu, osoby na co dzień mierzące się z wyzwaniami rynku i szukające inspiracji oraz wymiany doświadczeń z innymi praktykami. To również wybitni eksperci i profesjonaliści, którzy nie boją się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem.

Forum Marketingu Zintegrowanego to także możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i kontaktu z najlepszymi profesjonalistami branży w atrakcyjnej cenie. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB – organizator konferencji to branżowe stowarzyszenie non-profit, którego misją jest między innymi szerzenie wiedzy, w tym najlepszych standardów działania, edukacja oraz rozwój rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Dzięki społecznej misji umożliwiamy wszystkim zainteresowanym udział w prestiżowej konferencji w bardzo atrakcyjnej cenie. Dla członków Stowarzyszenia oraz uczestników poprzednich edycji Forum przygotowane są specjalne oferty udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu.

8. Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się w dniach 6-7 października 2016 roku w kinie Cinema City, w Galerii Mokotów, w Warszawie.

W programie m.in.

6 PAŹDZIERNIKA

  • Lojalność. Najtrudniejsza do osiągnięcia i najbardziej pożądana.
    Wiktor Cegła, Legia Warszawa
  • Od kołyski aż po grób. Shopper i jego podróż dookoła marki – dzisiaj.
    Piotr Przerwa, Coca-Cola HBC Poland
  • Event marketing jako poligon doświadczalny dla marki.
    Agnieszka Borowicz, H&M i Michał Kalita, Endorfina Events
  • Marketing ale bez reklamy. Personalizacja komunikacji.
    Bartosz Napieraj, Alebrowar
  • Siła widowni kinowej a percepcja reklamy kinowej.
    Magdalena Wasilewska, New Age Media
  • Kształtowanie i zmiana zachowań konsumenckich Polaków za pomocą mechanizmów promocji sprzedaży - szaleństwo czy recepta na „turbo” sukces?
    Przedstawiciel Ministerstwa Finansów i Grzegorz Bonder, Unique One
  • Marketing Automation, czyli prawdziwe relacje w wirtualnym świecie.
    Michał Leszczyński, GetResponse

7 PAŹDZIERNIKA

  • Jak budować bliską relację z konsumentką i dlaczego niezbędne jest do tego mapowanie psychograficzne?
    Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words
  • CSR & odbiór rynkowy, a trendy przyszłości?
    Robert Krool, Fundacja LifeSkills
  • Wymyślmy firmę na nowo
    Darek Dobrzyniecki, Persona GLOBAL Polska


Informacje organizacyjne:

6-7 października 2016 r.

Cinema City – Galeria Mokotów, Warszawa


Ceny:

498 zł netto – dla członków SMB

898 zł netto – dla Uczestników poprzednich edycji FMZ

998 zł netto – cena first minute (do 31 sierpnia)

1198 zł netto – cena second minute (do 15 września)

1498 zł netto


Cena obejmuje:

Udział w pierwszym oraz drugim dniu konferencji,

koktajl party po pierwszym dniu konferencji,

wyborne materiały konferencyjne spod lady,

przerwy kawowe oraz lunche.


Bilety do kupienia na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: