-
Tytuł:
Forum Inbound Marketing
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 695 + VAT PLN
- Termin: 2015-10-08 - 2015-10-09
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Nowoczesna Firma S.A.
Podczas najbliższej edycji zostaną pokazane proste i możliwe do wdrożenia dla każdego zasady, które pozwolą samodzielnie prowadzić działania Inbound Marketingowe. Zostaną zaprezentowane konkretne przykłady “biznesowych case study” z udziałem firm, które zwiększyły liczbę użytkowników i klientów w krótkim czasie z poniesieniem niższych kosztów.
Sesje plenarne:
- Jacek Kotarbiński – Walcz jak Brucee Lee! Czyli sztuka walki bez walki o zaangażowanie
- Mick Griffin – Social Sales, Your New Sales Funnel
- Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów – So ready, steady, go! Jak budować swój biznes z Inbound Marketingiem
W dalszej kolejności zapraszamy do różnorodnych ścieżek tematycznych opartych o liczne case study z udziałem przedstawicieli rozmaitych branż:
- Succes Stories – case study na przykładzie konkretnych marek które angażując się w strategie inbound marketingu osiągnęły sukces i zwiększyły obroty swojej firmy.
- Smart Marketing – podążasz za trendami a może za głosem rozsądku? Zaprezentujemy narzędzia które łączą te dwa pojęcia, stając się łakomym kąskiem dla twojego klienta.
- Quick Wins – czyli mieszanka wybuchowa różnorodnych kanałów komunikacji dzięki którym zbudujesz silną markę i zdobędziesz nowych klientów.
W drugim dniu odbędzie się dyskusja przy tematycznych stołach eksperckich “Ekspercki Grand Prix pomysłów” aż 8 stołów do wyboru oraz praktyczne warsztaty:
- Nowoczesne technologie w służbie Kreacji i Prototypowania – Jakub Kołakowski, Warsaw Manager w Google Developers Group Poland oraz Innovation Manager w DDB&tribal
- Reklama na Facebooku 2015 – najnowsze możliwości i rozwiązania – Piotr Chmielewski, Założyciel SocialMediaNow, Ekspert ds. mediów społecznościowych.
- Jak przygotować skuteczną kampanię digital– Bartłomiej Janik, Szef Działu Digital MSLGROUP. Ekspert w obszarze marketingu internetowego, nowych technologii i social media
Koszt:
KONFERENCJA + WARSZTAT (2 DNI) 895+23% VAT *
RABAT 50% – DO 31 LIPCA 895 zł + 23% VAT
Cena obejmuje udział w dwóch dniach forum (8-9 października 2015) oraz udział w wybranym warsztacie 2-go dnia forum (9 października 2015), materiały konferencyjne i warsztatowe, lunch oraz przerwy kawowe.
Cena promocyjna obowiązuje do 31 lipca2015 r.
Cena regularna – 1 695 zł + 23% VAT
Szczegółowe informacje:
Aneta Nitschke
menedżer projektu
tel. +48 22 314 14 42
e-mail:
Więcej na stronie: