eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › E-commerce DEVELOPMENT

Zapraszamy Państwa serdecznie do udziału w corocznym, ale zupełnie odświeżonym spotkaniu E-commerce Development! Po raz pierwszy w Polsce będziecie mieć Państwo możliwość przyjrzenia się zarówno Polskiemu, jak i Europejskiemu rynkowi e-commerce od podszewki. A to wszystko za sprawą udziału wyjątkowych gości, wśród których znaleźli się najważniejsi praktycy z rynku e-commerce oraz twórcy zarówno Polskiej, jak i Europejskiej Izby E-commerce.

Tylko w tym roku proponujemy 2 dni zaawansowanej wiedzy z najlepszymi ekspertami dla tych którzy chcą rozszerzyć swoją działalność na rynku e-commerce oraz dodatkowo szkoła E-commerce dla firm i osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z e-rynkiem,
a które chcą rozpocząć ją z najlepszymi ekspertami na rynku.

Wśród naszych prelegentów znaleźli się znani i cenieni eksperci firm takich jak: Benefit Systems, Empik, Złote Wyprzedaże, Credit Agricole. Weltbild.pl, InterCars, Yves Roches, Avon, dlamarketera.pl, sklep-presto.pl i wielu innych. Dołącz do nas!

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami
i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

W szczególności zapraszamy:

  • Prezesów i Kadrę Zarządzającą
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerów
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce

 
PROGRAM:

18 czerwca 2013

09:00 Rejestracja, poranna kawa

09:20 Powitanie uczestników

NAJNOWSZE TRENDY I ROZWIĄZANIA

09:30 Nowe rozdanie na rynku e-commerce!

Wojciech Żbikowski, Key Account Manager, Gemius Polska Zbigniew Nowicki, Opiniac.com

10:00 How e-commerce in Europe is developing

Wijnand Jongen, Vice-President, Member of the Executive Committee of Ecommerce Europe, UK

11:00 Przerwa na kawę

11:20 Koniec multichannel commerce! Dlaczego wielokanałowość to już za mało

11:50 Fakty i mity strategii e-commercowych – bądź gotów na zmianę poglądów!

Justyna Skorupska, Managing Director, Fact-Finder

12:30 Przerwa na lunch


E-COMMERCE = ZYSK

13:30 It’s all about MONEY. E-commerce’s Big Data

Dorin Boerescu, CEO of 2Parale – the biggest affiliate network in Romania

14:05 Zachowanie i konwersja. Google Analytics w świecie ecommerce

Piotr Rudnicki, Analytical Lead, Google Polska

14:35 Przerwa na kawę

BĄDŹ NA FALI, BĄDŹ MOBILE!

14:55 Czego dowiemy się z raportu o mobile commerce w Polsce 2013

Monika Mikowska, CEO & Co-Founder, Mobee Dick; Mariusz Wesołowski, Niezależny Ekspert

15:25 Mobilna ofensywa, czyli jak stawiać na mobile, żeby było efektywnie

Dariusz Stolarczyk, COO/Board Member at NFI EM&F and Managing Director, Empik Digital


NAJWAŻNIEJSZA DEBATA NA RYNKU

16:00 DEBATA E-IZBY. E-commerce w Polsce na tle doświadczeń Europy - regulacje konsumenckie a wzrost sprzedaży, e-logistyka, e-płatności

Moderator: Grzegorz Wójcik, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Allegro Group
Wśród uczestników: Wijnand Jongen, Vice-President, Member of the Executive Committee; Katarzyna Kuśnierska, Dyrektor Zarządzająca, Allegro.pl; Wojciech Czajkowski, Country Manager, PayU Polska; Michał Nowak, Prezes Zarządu, Conrad Electronic

17:15 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia konferencji


19 czerwca 2013

09:00 Rejestracja, poranna kawa
09:00 -16:00 Równoległe trzy sesje tematyczne

09:30 Zgodnie z prawem SESJA II- Zgodnie z oczekiwaniami SESJA III - Wyprzedzając trendy!
09:30 Przepis na ciasteczka - CASE STUDY
Grzegorz Wójcik, Prezes, Fundacja Rozwoju Gospodarki Elektronicznej
09:30 Lojalność e-KLIENTA. You need Your Customers More Than They Need You
Izabela Dauksza, E-commerce Manager, Benefit Systems SA
09:30 Skuteczna analityka – 10 sposobów na modelowe zarządzanie danymi
Maciej Gałecki, CEO, Bluerank

10:10 Ochrona danych osobowych – czy nowe rozporządzenie unijne spowoduje rewolucję?
mec. Olgierd Porębski, Czarnik Porębski i Wspólnicy, Spółka Partnerska Radców Prawnych 10:10 E-kobieta. Jak poderwać ją online
Jakub Strzelczyk, E-commerce Manager, AVON
10:10 Zarządzanie doświadczeniami w e-commerce – poznaj nastroje swoich klientów, strategia Customer Experience Management
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank, CEO, opiniac.com
11.15 Przerwa na kawę

12:30 Warsztat: Strategia Retail jako wstęp do efektywnego e-merchandisingu
Borys Skraba, Prezes Zarządu, Bold Brand Commerce
12:30 Warsztat: Worhacki sprytnego marketingowca, czyli jak zaoszczędzić 20 godzin miesięcznie?
Piotr Kwinta, SEM Manager, Semahead
12:30 Warsztat: DANE – WNIOSKI – DECYZJE. Praca z danymi ilościowymi i jakościowymi
Maciej Gałecki, CEO, Bluerank
13:15 Przerwa na lunch

14:15 Wyzwania w pracy z duża ilością produktów, czyli jak nie polec jeszcze przed startem e-sklepu
Karol Bzymek, E-commerce Manager, Yves Rocher
14:15 Aby rentowne było BARDZIEJ rentowne… Jak zwiększyć ruch w e-sklepie
Łukasz Kozłowski, Marketing Manager, Sklep-Presto.pl
Michał Smajek, Sales Manager, Agencja Semahead
14:15 Płatności on-line a sprzedaż w sklepie internetowym
Andrzej J. Chechliński, Specjalista eCommerce, MultiBank

14:45 Wszystko się da policzyć. OPTYMALIZACJA KOSZTÓW POZYSKANIA KLIENTA W KONTEKŚCIE SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Bernard Gołko, Dyrektor Dep. Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej, Credit Agicole
14:45 Raz, a porządnie! Czyli jak zarobić na trendach sezonowych
Paweł Wojciechowski, Dyrektor Marketingu, Weltbild.pl
Filip Krasiński, SEO Manager, Semahead
14:45 Czy porównywarka cenowa to też e-commerce?
Marcin Łukańczyk, Założyciel, UpolujEBooka.pl

15:15 Dawid kontra Goliat, proca kontra miecz. O strategii małych e-sklepów
Magda Michna, konsultant biznesowy i założyciel dlamarketera.pl
15:15 OFF- versus ON–line. Jak zintegrować różne kanały sprzedaży
Maciej Patla, E-commerce Marketing Manager, Inter Cars
15:15 Price is the KING!
Stefan Nowak, Doradca Zarządu ds. Strategii i Rozwoju Biznesu, Nokaut

16.00 Zakończenie drugiego dnia kongresu, rozdanie certyfikatów

20 czerwca 2013

WARSZTATY – SZKOŁA E-COMMERCE POLSKA

09:00 Rejestracja, poranna kawa

09:30 POZYSKANIE KLIENTA

Mateusz Gordon, International e-Commerce Segment Manager, Gemius

10:30 POZYSKANIE KLIENTA, cz. 2

Mateusz Gordon, International e-Commerce Segment Manager, Gemius

SESJA WARSZTATOWA/ ANALIZA CASE STUDY

11:30 Przerwa na kawę


12:00 KONWERSJA

Justyna Skorupska, Dyrektor Zarządzający, FACT-Finder

13:00 Przerwa na lunch

14:00 KONWERSJA, cz. 2

Justyna Skorupska, Dyrektor Zarządzający, FACT-Finder

SESJA WARSZTATOWA/ANALIZA CASE STUDY


15:00 UTRZYMYWANIE KLIENTA

Marcin Moska, Doradca w zakresie strategii eCommerce, Divante

16:00 Przerwa na kawę

16:15 UTRZYMYWANIE KLIENTA, cz. 2

Marcin Moska, Doradca w zakresie strategii eCommerce, Divante

SESJA WARSZTATOWA/ANALIZA CASE STUDY

17:15 Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów

 


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:
- udział w konferencji (2 dni):

1795 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 24 maja 2013)

2395 PLN (od 25 maja 2013 do 19 czerwca 2013)

- udział w Szkole e-commerce (1 dzień):

695 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 19 czerwca 2013)

- udział w konferencji i Szkole e-commerce (3 dni)

2290 PLN (od 25 kwietnia 2013 do 24 maja 2013)

(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%).

Szczegółowe informacje:

tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail:

 

Więcej na stronie:

 

 

 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: