-
Tytuł:
E-commerce w sektorze B2B
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 395 + VAT PLN Teraz: 3 395 + VAT PLN
- Termin: 2012-02-14 - 2012-02-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Rynek e-Commerce to dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży, również w relacjach Business to Business. Boom w detalicznej sprzedaży internetowej przenosi się do obsługi klienta biznesowego. Dodatkowo wykorzystanie Internetu stwarza doskonałe możliwości optymalizacji procesów transakcyjnych.
Sympozjum „E-commerce w sektorze B2B” to wydarzenie, podczas którego dowiedzą się Państwo m.in:
- W jakim kierunku rozwija się rynek e-commerce B2B
- Jak wdrożyć sprzedaż internetową w organizacji zdominowanej przez kulturę Przedstawiciela Handlowego – jak online może wspierać offline
- Jakie korzyści płyną z zakupów grupowych w Internecie
- Czy Blogi, Facebook, Twitter, Linkedin, emailingi to kanały, które skutecznie przyciągną uwagę biznesowych klientów
- Jak zintegrować stany magazynowe z platformą e-commerce
- Jakie są najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line
W programie m.in INSPIRUJĄCE CASE STUDIES:
eNavo, TIM, Sanitec KOŁO, Siemens, B2Bdeal.pl, esky.pl, Pekao
- Jak budować synergię pomiędzy kanałami sprzedaży- czy multikanałowość to przyszłość handlu business-to-business
- Potencjał Social Media - jak zainteresować klientów biznesowych wykorzystując Blogi, Linkedin, Twitter, Facebook, emailing
- Zakupy grupowe B2B on-line - czy powtórzą sukces wersji kierowanej do klientów detalicznych
- Aspekty prawne na rynku B2B - najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line, podatki, zmiany w danych osobowych przedsiębiorców
Wydarzenie skierowane jest do:
- Prezesów i Wyższej Kadry Zarządzającej
- Dyrektorów, Managerów:
- E-commerce, E-handlu, E-usług, E-biznesu
- Sprzedaży oraz Wsparcia Sprzedaży
- Marketingu, E-marketingu oraz Marketingu Online
- ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
- odpowiedzialnych za Strategię i Rozwój - Project i Brand Managerów
- Jak również Przedstawicieli:
- agencji zajmujących się E-marketingiem
- firm dostarczających rozwiązania dla sektora E-commerce
- platform aukcyjnych i zakupów grupowych B2B, hurtowni internetowych
PROGRAM:
14 lutego 2012
09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników
10:00
eCommerce B2B - should I stay or should I go?
Marek Górecki, Specjalista ds. eCommerce, Divante.pl
Raporty i badania
- Czy warto i dlaczego? Obecna sytuacja na rynku
- Korzyści vs. wyzwania. Co można osiągnąć a z czym trzeba się zmierzyć?
- W jaki sposób zacząć? Pierwsze kroki do osiągnięcia sukcesu
- Kierunki rozwoju, trendy i dobre praktyki, czyli gdzie szukać inspiracji
10:50
„eeeee Commerce” – czyli wdrożenie sprzedaży internetowej w organizacji zdominowanej przez kulturę Przedstawiciela Handlowego
Marek Jr Sobieski, Kierownik ds. Sprzedaży Interaktywnej eNavo, Navo PGD
Case study: eNavo
- Jak skutecznie pokonać wewnętrzne obiekcje organizacji
- Jak budować synergię pomiędzy kanałami sprzedaży
- Czy wszystkie działania sprzedażowe firmy można przełożyć do internetu
- Klient a zmiana sposobu obsługi
11:35 Przerwa na kawę
11:55
E-commerce – uzupełnienie czy zagrożenie dla kanału tradycyjnego - w rozszerzeniu o aspekty multikanałowości
Dawid Sadulski, E-Commerce Manager, TIM SA
Case study: TIM
- Multikanałowość – przyszłość handlu?
- CRM, kluczowy element Multikanałowości
- Jak online wspiera offline
- Czy to się opłaca
- Efekt ROPO
12:40
Jak łączyć sprzedaż tradycyjną z nowoczesnymi narzędziami technologicznymi opartymi o system e-commerce
Anna Rola, Internet Communication Specialist, Sanitec Kolo Sp. z o.o.
Case study: Sanitec Koło
- Jakie błędy najczęściej popełniamy
- Czy warto wdrażać narzędzia dla klienta biznesowego, nie prowadząc sprzedaży e-commercowej b2b
- Klucz do sukcesu – ciągły rozwój technologiczny nawet w sferze sprzedaży tradycyjnej
13:35 Lunch
14:25
Jak zintegrować stany magazynowe w platformą e-commerce
Piotr Borowczyk, Kierownik ds. E-Biznesu / E-business manager, Siemens
Case study: IndustryMall firmy SIEMENS
- Informacje o dostępności towaru - jak radzić sobie z brakami magazynowymi
- Potwierdzenia oraz zmiany terminów dostaw
- Przegląd zamówień - integracja z centrami dystrybucji oraz systemami trace&tracking spedytorów
15:10
Potencjał Social Media w sektorze B2B - jak zainteresować klientów biznesowych wykorzystując Blogi, Linkedin, Twitter, Facebook, emailing
Mirek Połyniak, Strateg i Konsultant e-marketingowy, OPEN4net
Case study: best practices + sytuacje kryzysowe
- Social Media jako konwersacje - nowy paradygmat modelu komunikacji
- Czego wymagają odbiorcy w mediach społecznościowych
- Jak budować zaufanie w SM?
- Mapa Social Media (omówienie poszczególnych kanałów)
- SM jako cześć ekosystemu Internetu - komunikacja zintegrowana
16:30 Zakończenie pierwszego dnia Sympozjum
15 lutego 2012
09:30 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
10:00
Potencjał zakupów grupowych B2B. Czy powtórzą sukces wersji kierowanej do klientów detalicznych
Tomasz Krobski, CEO w Agencji Interaktywnej Exception, Prezes Zarządu Spółki Zakupy do domu, pomysłodawca i właściciel B2Bdeal.pl
Case study: B2Bdeal.pl
- Historia zakupów grupowych dla biznesu w Polsce i na świecie
- Zakupy grupowe B2B vs B2C
- Zakupy grupowe dla biznesu - skuteczna forma promocji dla firm B2B
- Kupno oferty jako początek współpracy
10:45
Różnice pomiędzy serwisem detalicznym a korporacyjnym wpływające na skalę wykorzystania dystrybucji on-line w segmencie usług
Paweł Szczepański, Dyrektor Pionu Podróży Korporacyjnych, esky.pl
Case study: esky.pl
- Charakterystyka potrzeb klientów korporacyjnych i detalicznych w zestawieniu z dostępną technologią
- Na ile działania e-commerce B2B są działaniami rzeczywiście e-commerce? Rzeczywista proporcja pomiędzy usługami stricte elektronicznymi a serwisem tradycyjnym w bezpośrednim kontakcie z klientem
- Narzędzia wykorzystywane na rynku. Jak optymalnie dopasować je do rzeczywistych potrzeb klienta
11:30 Przerwa na kawę
11:50
Łatwiejszy e-commerce – najnowsze rozwiązania bankowości transakcyjnej
Piotr Pinchinat-Miernik, Dyrektor Biura Produktów Bankowości Elektronicznej i Płatności, Bank Pekao SA
Case study: Pekao SA
- Co nowoczesny eBanking oferuje eCommerce
- Dochodowy eCommerce czyli jak Bank pomaga zmniejszyć koszty stałe
- Sprzedaż on-line tak! Ale gdzie są moje pieniądze?
- Jak eCommerce może „bankować” w czasie rzeczywistym
12:35
Co dalej z danymi osobowymi przedsiębiorców – zmiany od 1 stycznia 2012
dr Zbigniew Okoń, Radca Prawny, Partner w Kancelarii dlK Korus Okoń Radcowie Prawni
- Kiedy dane przedsiębiorców stanowią dane osobowe
- Organizacja zarządzania bezpieczeństwem
- Jakie zbiory danych powinny być zgłoszone do GIODO
- Jakie inne obowiązki wynikają ze zmian w przepisach
- Co dalej z kupowaniem baz danych adresowych do celów marketingowych
13:35 Lunch
14:35
Bezpieczeństwo transakcji online w sektorze B2B – najlepsze metody
dr Ewa Kacperek, Counsel, Hogan Lovells (Warszawa)
- Wymogi dla umów zawieranych on-line
- Szczególne obowiązki przedsiębiorcy świadczącego usługi drogą elektroniczną
- Najczęstsze błędy i ich konsekwencje
- Odpowiedzialność stron
14:50 Przerwa na kawę
15:35
Wybrane zagadnienie podatkowe w e-commerce B2B - aspekty praktyczne
Łukasz Jamróz, Doradca podatkowy, Manager, Accreo Taxand
- Rozliczanie transakcji typowych dla e-handlu (np. sprzedaż domen, reklama internetowa) na gruncie podatków VAT i CIT
- Zasady wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych
- Definicja usług elektronicznych dla potrzeb VAT i miejsce świadczenia
16:35 Poczęstunek, rozdanie certyfkatów i zakończenie Sympozjum
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 19 grudnia 2011 do 27 stycznia 2012)
3595 PLN (od 28 stycznia 2012 do 21 lutego 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Aneta Stępniak - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: