eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › E-commerce w sektorze B2B

Rynek e-Commerce to dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży, również w relacjach Business to Business. Boom w detalicznej sprzedaży internetowej przenosi się do obsługi klienta biznesowego. Dodatkowo wykorzystanie Internetu stwarza doskonałe możliwości optymalizacji procesów transakcyjnych.

Sympozjum „E-commerce w sektorze B2B” to wydarzenie, podczas którego dowiedzą się Państwo m.in:

  • W jakim kierunku rozwija się rynek e-commerce B2B
  • Jak wdrożyć sprzedaż internetową w organizacji zdominowanej przez kulturę Przedstawiciela Handlowego – jak online może wspierać offline
  • Jakie korzyści płyną z zakupów grupowych w Internecie
  • Czy Blogi, Facebook, Twitter, Linkedin, emailingi to kanały, które skutecznie przyciągną uwagę biznesowych klientów
  • Jak zintegrować stany magazynowe z platformą e-commerce
  • Jakie są najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line

W programie m.in INSPIRUJĄCE CASE STUDIES:
eNavo, TIM, Sanitec KOŁO, Siemens, B2Bdeal.pl, esky.pl, Pekao

  • Jak budować synergię pomiędzy kanałami sprzedaży- czy multikanałowość to przyszłość handlu business-to-business
  • Potencjał Social Media - jak zainteresować klientów biznesowych wykorzystując Blogi, Linkedin, Twitter, Facebook, emailing
  • Zakupy grupowe B2B on-line - czy powtórzą sukces wersji kierowanej do klientów detalicznych
  • Aspekty prawne na rynku B2B - najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line, podatki, zmiany w danych osobowych przedsiębiorców

Wydarzenie skierowane jest do:

  • Prezesów i Wyższej Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów, Managerów:
    - E-commerce, E-handlu, E-usług, E-biznesu
    - Sprzedaży oraz Wsparcia Sprzedaży
    - Marketingu, E-marketingu oraz Marketingu Online
    - ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
    - odpowiedzialnych za Strategię i Rozwój
  • Project i Brand Managerów
  • Jak również Przedstawicieli:
    - agencji zajmujących się E-marketingiem
    - firm dostarczających rozwiązania dla sektora E-commerce
    - platform aukcyjnych i zakupów grupowych B2B, hurtowni internetowych

PROGRAM:

14 lutego 2012

09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

10:00 eCommerce B2B - should I stay or should I go?
Marek Górecki, Specjalista ds. eCommerce, Divante.pl
Raporty i badania

  • Czy warto i dlaczego? Obecna sytuacja na rynku
  • Korzyści vs. wyzwania. Co można osiągnąć a z czym trzeba się zmierzyć?
  • W jaki sposób zacząć? Pierwsze kroki do osiągnięcia sukcesu
  • Kierunki rozwoju, trendy i dobre praktyki, czyli gdzie szukać inspiracji

10:50 „eeeee Commerce” – czyli wdrożenie sprzedaży internetowej w organizacji zdominowanej przez kulturę Przedstawiciela Handlowego
Marek Jr Sobieski, Kierownik ds. Sprzedaży Interaktywnej eNavo, Navo PGD
Case study: eNavo

  • Jak skutecznie pokonać wewnętrzne obiekcje organizacji
  • Jak budować synergię pomiędzy kanałami sprzedaży
  • Czy wszystkie działania sprzedażowe firmy można przełożyć do internetu
  • Klient a zmiana sposobu obsługi

11:35 Przerwa na kawę

11:55 E-commerce – uzupełnienie czy zagrożenie dla kanału tradycyjnego - w rozszerzeniu o aspekty multikanałowości
Dawid Sadulski, E-Commerce Manager, TIM SA
Case study: TIM

  • Multikanałowość – przyszłość handlu?
  • CRM, kluczowy element Multikanałowości
  • Jak online wspiera offline
  • Czy to się opłaca
  • Efekt ROPO

12:40 Jak łączyć sprzedaż tradycyjną z nowoczesnymi narzędziami technologicznymi opartymi o system e-commerce
Anna Rola, Internet Communication Specialist, Sanitec Kolo Sp. z o.o.
Case study: Sanitec Koło

  • Jakie błędy najczęściej popełniamy
  • Czy warto wdrażać narzędzia dla klienta biznesowego, nie prowadząc sprzedaży e-commercowej b2b
  • Klucz do sukcesu – ciągły rozwój technologiczny nawet w sferze sprzedaży tradycyjnej

13:35 Lunch

14:25 Jak zintegrować stany magazynowe w platformą e-commerce
Piotr Borowczyk, Kierownik ds. E-Biznesu / E-business manager, Siemens
Case study: IndustryMall firmy SIEMENS

  • Informacje o dostępności towaru - jak radzić sobie z brakami magazynowymi
  • Potwierdzenia oraz zmiany terminów dostaw
  • Przegląd zamówień - integracja z centrami dystrybucji oraz systemami trace&tracking spedytorów

15:10 Potencjał Social Media w sektorze B2B - jak zainteresować klientów biznesowych wykorzystując Blogi, Linkedin, Twitter, Facebook, emailing
Mirek Połyniak, Strateg i Konsultant e-marketingowy, OPEN4net
Case study: best practices + sytuacje kryzysowe

  • Social Media jako konwersacje - nowy paradygmat modelu komunikacji
  • Czego wymagają odbiorcy w mediach społecznościowych
  • Jak budować zaufanie w SM?
  • Mapa Social Media (omówienie poszczególnych kanałów)
  • SM jako cześć ekosystemu Internetu - komunikacja zintegrowana

16:30 Zakończenie pierwszego dnia Sympozjum


15 lutego 2012

09:30 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników

10:00 Potencjał zakupów grupowych B2B. Czy powtórzą sukces wersji kierowanej do klientów detalicznych
Tomasz Krobski, CEO w Agencji Interaktywnej Exception, Prezes Zarządu Spółki Zakupy do domu, pomysłodawca i właściciel B2Bdeal.pl
Case study: B2Bdeal.pl

  • Historia zakupów grupowych dla biznesu w Polsce i na świecie
  • Zakupy grupowe B2B vs B2C
  • Zakupy grupowe dla biznesu - skuteczna forma promocji dla firm B2B
  • Kupno oferty jako początek współpracy

10:45 Różnice pomiędzy serwisem detalicznym a korporacyjnym wpływające na skalę wykorzystania dystrybucji on-line w segmencie usług
Paweł Szczepański, Dyrektor Pionu Podróży Korporacyjnych, esky.pl
Case study: esky.pl

  • Charakterystyka potrzeb klientów korporacyjnych i detalicznych w zestawieniu z dostępną technologią
  • Na ile działania e-commerce B2B są działaniami rzeczywiście e-commerce? Rzeczywista proporcja pomiędzy usługami stricte elektronicznymi a serwisem tradycyjnym w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • Narzędzia wykorzystywane na rynku. Jak optymalnie dopasować je do rzeczywistych potrzeb klienta

11:30 Przerwa na kawę

11:50 Łatwiejszy e-commerce – najnowsze rozwiązania bankowości transakcyjnej
Piotr Pinchinat-Miernik, Dyrektor Biura Produktów Bankowości Elektronicznej i Płatności, Bank Pekao SA
Case study: Pekao SA

  • Co nowoczesny eBanking oferuje eCommerce
  • Dochodowy eCommerce czyli jak Bank pomaga zmniejszyć koszty stałe
  • Sprzedaż on-line tak! Ale gdzie są moje pieniądze?
  • Jak eCommerce może „bankować” w czasie rzeczywistym

12:35 Co dalej z danymi osobowymi przedsiębiorców – zmiany od 1 stycznia 2012
dr Zbigniew Okoń, Radca Prawny, Partner w Kancelarii dlK Korus Okoń Radcowie Prawni

  • Kiedy dane przedsiębiorców stanowią dane osobowe
  • Organizacja zarządzania bezpieczeństwem
  • Jakie zbiory danych powinny być zgłoszone do GIODO
  • Jakie inne obowiązki wynikają ze zmian w przepisach
  • Co dalej z kupowaniem baz danych adresowych do celów marketingowych

13:35 Lunch

14:35 Bezpieczeństwo transakcji online w sektorze B2B – najlepsze metody
dr Ewa Kacperek, Counsel, Hogan Lovells (Warszawa)

  • Wymogi dla umów zawieranych on-line
  • Szczególne obowiązki przedsiębiorcy świadczącego usługi drogą elektroniczną
  • Najczęstsze błędy i ich konsekwencje
  • Odpowiedzialność stron

14:50 Przerwa na kawę

15:35 Wybrane zagadnienie podatkowe w e-commerce B2B - aspekty praktyczne
Łukasz Jamróz, Doradca podatkowy, Manager, Accreo Taxand

  • Rozliczanie transakcji typowych dla e-handlu (np. sprzedaż domen, reklama internetowa) na gruncie podatków VAT i CIT
  • Zasady wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych
  • Definicja usług elektronicznych dla potrzeb VAT i miejsce świadczenia

16:35 Poczęstunek, rozdanie certyfkatów i zakończenie Sympozjum


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 19 grudnia 2011 do 27 stycznia 2012)
3595 PLN (od 28 stycznia 2012 do 21 lutego 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aneta Stępniak - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: