eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Enterprise Sessions 2017
Enterprise Sessions to merytoryczne spotkanie dla przedsiębiorców, kadry zarządzającej, merchantów i e-commerce menedżerów. Jako niecodzienne forum wymiany wiedzy z zakresu e-commerce, omnichannel i Magento, wydarzenie ma charakter praktyczny i edukacyjny. Opiera się na konkretnych doświadczeniach ekspertów i praktyków e-biznesów z rynku europejskiego.


Program konferencji składa się z 3 części: wieczorny bankiet inauguracyjny jako wstęp do sesji networkingowej, prelekcje uznanych ekspertów oraz specjalna sesja warsztatowa przy okrągłych stołach.


Wtorek (14.11.2017)

19.15 – 19.30 Powitanie uczestników bankietu

19.30 – 23.30 Wieczorny bankiet inauguracyjny. Nieformalne przyjęcie powitalne w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, dla prelegentów, partnerów i zaproszonych gości. To wstęp do sesji networkingowej i okazja do nawiązania pierwszych relacji biznesowych


Środa (15.11.2017)

9.00 – 9.45 Rejestracja, pierwsza przerwa kawowa

9.45 – 10.00 Powitanie i otwarcie konferencji Borys Skraba, CEO, Bold Brand Commerce

10.00 – 10.45 Wykład inauguracyjny:
David Wise – Director Channel Sales EMEA, Magento
Jak wykorzystać trendy w technolgiach cyfrowych, aby sprostać oczekiwaniom klientów?
David opowie o kluczowych trendach w branży, które ukształtowały zmiany w zachowaniach klientów i kupujących. Przybliży nam również spostrzeżenia i wnioski z centrali Magento, które, można powiedzieć, znajduje się w samym sercu handlu cyfrowego z wynikiem 124 mld dolarów zysku z transakcji w zeszłym roku. Wskaże konkretne rozwiązania, które stosują marki, aby sprostać oczekiwaniom klientów.

10.45 – 11.30 Mitch Goldman – Product owner, project manager & community organizer. Speciality in e-commerce and Magento – Wielka Brytania
Jak model biznesowy made.com zakwestionował konwencję, zrewolucjonizował przemysł wnętrzarski i wykreował szybko uznaną markę od zera.
• Tło założyciela Made.com i pierwsza wizja.
• Pierwsza wersja strony internetowej. 3 miesiące na „wczesnym” Magento.
• Automatyzacja zaplecza. Innowacje i wyzwania.
• Skalowanie. Pozyskiwanie produktu, budowanie marki i przejęcie własności. Globalne otwarcie i dzisiejsze wyzwania.

11.30 – 11.45 Przerwa kawowa

11.45 – 12.30 John Fitchett – Managing Director UK & Europe – ebizmarts, Wielka Brytania
Jak Magento wspiera omnichannel?

12.30 – 13. 15 Ing. Vojtěch Košák – E-commerce project manager – Dr.Max Pharmacy Chain, Republika Czeska
Jak wiodące firmy czeskie walczą z wdrożeniem strategii wielokanałowej i omnichannel?
• Przykłady zastosowania strategii wielokanałowej i omnichannel
• Piramida rozwoju handlu elektronicznego

13.15 – 14.15 Przerwa obiadowa – networking

14.15 – 15.00 Łukasz Węgrzyn – Partner w kancelarii Maruta Wachta, prawnik i doradca z obszaru IT
Agile e-commerce transformation – czyli jak szybciej, taniej i lepiej robić wdrożenia e-commerce dzięki mechanizmom kontraktowym i projektowym.
• Prezentacja praktyk kontraktowych oraz projektowych, dzięki którym można istotnie poprawić czas oraz koszty projektów IT.
• Prezentacja praktyk i modeli kontraktowych umożliwiających poprawę jakości dostarczanych rezultatów IT, bez obniżenia szybkości realizacji projektów.
• Nowe modele rozliczeń koncentrujące się na dostarczanej wartości biznesowej, a nie czasie pracy dostawców IT.

15.00 – 15.45 Mariusz Gąsiewski – CEEGR Performance Sales Activation Lead at Google
Wykorzystanie AMP, PWA, Payment request API w poprawie efektywności sklepów internetowych na urządzeniach mobilnych.
• AMP, PWA, Payment request API: . Jak można wykorzystać te nowe rozwiązania w poprawianiu doświadczenia użytkowników na urządzeniach mobilnych i rozwoju stron mobilnych.
• Jak poprzez te technologie można zwiększyć efektywność Mobile?
• Które elementy są łatwiejsze, które trudniejsze do wdrożenia?
• Prezentacja oparta na case studies i przykładach z branży Ecommerce.

15.45 – 16.00 Przerwa kawowa


Część II – Sesja przy okrągłych stołach

16.00 – 18.30 Workshop: Round Tables

16.00 – 18.30 Sesja Okrągłych Stołów jest unikalną formą warsztatów, która obejmuje wszystkich uczestników i prelegentów. Każda stół ma również moderatora, który prowadzi dyskusję. Po określonym czasie następuje wymiana stolików przez prelegentów. Dzięki temu mamy lepszą, unikalną wymianę wiedzy, doświadczenia i najlepszych praktyk między przedstawicielami różnych modeli biznesowych: producentami, dystrybutorami, sprzedawcami detalicznymi i dostawcami usług z zakresu logistyki, marketingu, usług płatniczych.

18.30 – 19.00 Pożegnanie i zamknięcie konferencji



Informacje organizacyjne:
14.11. – 15.11.2017
Warszawa, DoubleTree Hilton Hotel
brak biletów, imienne zaproszenia,
rejestracja poprzez formularz: 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: