-
Tytuł:
II Forum Customer Experience Management
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 595 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2012-11-28 - 2012-11-29
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
UZUPEŁNIJ BRAKUJĄCE OGNIWO MIĘDZY TOBĄ A KLIENTEM
- Pomiędzy marketingiem, obsługą klienta a sprzedażą – czy w tej konfiguracji brakuje w Twojej firmie ogniwa, które zapewni spójność i efektywność działań?
- Planujesz wdrożenie Customer Experience Management – nie wiesz jednak jak przekonać do tego zarząd i inne działy Twojej organizacji oraz jak stworzyć skuteczną strategię implementacji?
- Twoja firma poznała już CEM i jego siłę – jesteś na nieustającej drodze do poprawy doświadczeń klienta, wciąż szukasz nowych możliwości maksymalizowania i wykorzystania strategii CEM w Twojej firmie?
Jeżeli odpowiadasz TAK na te pytania – z całą pewnością II Forum Customer Experience Management jest wydarzeniem, na którym nie może Cię zabraknąć!
Zapraszamy do udziału i zachęcamy, abyś dowiedział się jak doświadczeniami swoich klientów zarządzają m. in. Orange, Canal+, Groupon, Piotr i Paweł, Pekao S.A., LUX MED, DB Schenker.
Formuła spotkania została przygotowana z myślą zarówno o początkującyh praktykach CEM, jak również o tych zaawansowanych – spersonalizowanie programu umożliwi Ci równoległa sesja warsztatowa.
Spotkajmy się wspólnie z zaproszonymi ekspertami w Warszawie w dniach 28–29 listopada 2012 r.
Jeżeli pełnisz funkcję dyrektora, managera i specjalisty:
- customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
- badań i rozwoju
- obsługi klienta, rozwoju procesów obsługi klienta
- marketingu
- programów i operacji lojalnościowych
- sprzedaży
- wsparcia sprzedaży i marketingu
- zarządzania wartością klientów
- rozwoju segmentów klientów
- planowania i analiz
- zarządzania kontaktami z klientem
- customer intelligence, business intelligence
powinieneś wziąć udział w Forum, aby wzbogacić swoją wiedzę i doświadczenia!
PROGRAM:
09:00 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników
OBSŁUGA KLIENTA WYKRACZA POZA DZIAŁ OBSŁUGI
09:30 CUSTOMER – jak znaleźć niezbędne ogniwo w relacjach z klientem. Nowy konsument 24/7
dr Barbara Frątczak-Rudnicka, Konsultant ds. badań, 4P Research Mix; dr Agata Grabowska, Human Insight Director, McCann Worldgroup
- Konsumpcja na okrągło: online = offline i co z tego wynika dla tego jak kupujemy
- Apetyt na doświadczenia: radość z doświadczania, z nauczenia się czegoś, przeżywania, a nie tylko zakup produktu
- Wiele smaków: wielorakie trendy konsumenckie, manifestujące się z różną siłą w rożnych kategoriach; a ci sami konsumenci raz są w jednym, a raz w innym trendzie
- Cyfrowe menu i sztućce: nowe narzędzia w relacji konsument sprzedawca ułatwiające zakupy i wybór i angażujące konsumenta
10:10 EXPERIENCE – w jaki sposób ustalić, gdzie w twojej firmie powstaje wartość dla klienta
Oczekujemy na potwierdzenie – Gość Specjalny z zagranicy
- Voice of Client – słuchając zrozumiesz shopera
- Touch Pointy – jak je znaleźć i zminimalizować ryzyko na styku firmy z klientem
- Moments of Truth – jak je ustalić. Czy jesteś rzeczywiście obecny, gdy zapada decyzja
10:50 Przerwa na kawę
11:10 Co firma wie o kliencie, czy co klient myśli o firmie. CRM a CEM – na którą strategię postawić
Katarzyna Sowa-Wareluk, Dyrektor Zarządzania Wiedzą o Relacjach z Klientami, Orange Polska
Case study
- Customer Experience Management i Customer Relationship Management – które narzędzie przyniesie większe zyski
- Jak skierować kulturę korporacyjną w stronę Customer Centricity
- Jak skutecznie zintegrować marketing i obsługę klienta – wspólna linia frontu
KOMUNIKACJA WYKRACZA POZA DZIAŁ MARKETINGU
11:40 Brand Promise a Brand Experience – czy wywiązujesz się z obietnic, które składa Twoja marka
Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu, Canal+ Cyfrowy
Case study
- Brand positioning jako nieodłączny element CEM
- Marka = doświadczenia, zaprojektuj je unikalnie
- Jak klienta uczynić rzecznikiem marki – co zrobić, by cię polecił
- Tylko dobre doświadczenia?! Czy można uniknąć generowania negatywnych doświadczeń
- Rynek wymaga spersonalizowanych komunikatów. Jak je skutecznie tworzyć
12:20 Zarządzanie reputacją marki z perspektywy obecności w wynikach wyszukiwarki Google
Maciej Gałecki, CEO, Bluerank
- Czym jest reputacja w wynikach wyszukiwania
- Dlaczego jest ważniejsza niż reputacja w Social Media
- Jakie działania mają wpływ na doświadczenia użytkowników
- "Zero Moment of Truth" czyli co o mojej marce pokazuje wyszukiwarka
- CASE STUDIES: wielkie wpadki z reputacją w wyszukiwarce w 2012 r.
13:00 Przerwa na lunch
AKADEMIA CEM
14:00 Do wyboru: WARSZTAT "A" lub WARSZTAT "B"
Raczkujesz i dopiero zaczynasz swoją ‘przygodę’ z CEM?
Masz już CEM w małym paluszku?
Gdzieś, ktoś, coś… o CEM, jednak nie do końca wiesz jak to wykorzystać?
Bez względu na to jak (nie)daleka jest Ci strategia Customer Experience Management, zapraszamy Cię do udziału w równoległych sesjach warsztatowych.
Samodzielnie wybierz sesję odpowiadającą poziomowi Twojemu zaawansowania w tematyce CEM!
15:30 Przerwa na kawę
SOCIAL MEDIA POLEM DLA STRATEGII CEM
15:50 Wykorzystanie kanału on-line w strategii CEM
Artur Bednarz, PR Manager, Groupon Polska
Case study
- Jaka jest rola mediów społecznościowych
- Jaka jest rola aplikacji społecznościowych. Czy Social Tools są decydujące
- Czy media społecznościowe mogą zastąpić dział obsługi klientów
16:30 Media społecznościowe nowym działem reklamacji. Jak zapanować nad nieograniczoną siłą rażenia klienta w sieci
Hubert Tworkowski, New Business Manager, Sotrender
- Jak zarządzać nastrojami klienta w internecie
- Jak sprawnie opanować sytuację kryzysową
- Poznaj sposoby monitorowania zadowolenia w sieci
17:10 Podsumowanie i zakończenie pierwszego dnia Forum
29 listopada 2012
09:00 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników
CEMOWY ROZKŁAD JAZDY – TWORZENIE STRATEGII I JEJ IMPLEMENTACJA
09:30 Od inspiracji do sukcesu, czyli doświadczenia z wdrażania strategii
Sławomira Wołoszyn, Dyrektor Departamentu Personalno-Organizacyjnego, Piotr i Paweł S.A.
Case study Piotr i Paweł
- Zdefiniuj własne potrzeby – jak zdiagnozować bieżącą wydajność i odnaleźć luki
- Jak efektywnie wykorzystać wszystkie istniejące struktury – nawet małe ulepszenia generują zwrot
- Kategoryzacja i wprowadzanie programów naprawczych
- Jakie wykorzystaliśmy mierniki skuteczności
10:10 Strategia nie powstaje w próżni – jak połączyć CEM z DNA twojej firmy
Ewa Herbik-Piszczako, Dyrektor Zarządzająca, Pekao S.A.
Case study
- Jak sprawić by zmiana weszła w kulturę organizacyjną firmy
- Misja CEM!!! Grupa projektowa w organizacji – jak ją stworzyć
- Jakie struktury i procesy w organizacji efektywnie wspierają CEM
- Wsparcie narzędziowe dla CEM (wprowadzanie nowinek, np. nowych aplikacji i technologii)
10:50 Przerwa na kawę
11:20 W drodze po pozytywne doświadczenie. By badania miały niski koszt, wysoką wartość i dawały szeroki obraz… – czyli jak pytać
Barbara Rogoś-Turek, Managing Partner, Research Director, WitFlow
- Jak ułatwić odbiorcy wielokanałową wypowiedź, czyli jak pytać, by nie drażnić respondenta
- Jak zadbać by wszystkie odpowiedzi poddano analizie
- Czy wiesz jak wykorzystać wnioski na swoją korzyść? – Znajdź wspólny mianownik zbieżnych i rozbieżnych danych
12:00 Konstruktywna krytyka w służbie poprawy wydajności – kreatywne podejście do monitorowania satysfakcji
Edyta Kochańska, Kierownik Wydziału Kontaktów z Klientami, AXA Polska; Agnieszka Owsianko, Kierownik Wydziału Satysfakcji i Utrzymania Klienta, AXA Polska
Case study
- Klient sam wskaże ci twoje błędy! Sprawić, by każde spotkanie było źródłem nowej wiedzy
- Jak dzielić się wnioskami na przestrzeni całej firmy
12:40 Jak optymalizować user experience
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank, CEO, opiniac.com
studium przypadku GazetaPraca.pl
- Jak doświadczenia użytkowników wpływają na ocenę portalu ogłoszeniowego?
- Gdzie znajduje ujście dobre i złe user experience
- Kluczowe funkcjonalności dla użytkowników szukających pracy
- Rewolucja czy ewolucja doświadczeń, co ostatecznie jest możliwe do realizacji
- Niekontrolowany user generated content może okazać się pułapką dla user experience
13:20 Przerwa na lunch
14:20 Doświadczenia klienta B2B – czy wiesz jak przekroczyć jego oczekiwania
Iwona Radko, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, Grupa LUX MED
Case study
- Ostatnią bitwę o klienta toczysz z jego emocjami! Jak kształtować emocje klienta, by osiągnąć konsekwencję jego wyborów
- Jak nakierować klienta na wartość a nie cenę
- Kreowanie wartości na wszystkich etapach cyklu życia klienta - od obietnicy po serwis posprzedażowy
15:00 Coaching pracowników – warunek konieczny w trakcie implementacji CEM
Anna Tymińska, Koordynator w Centrum Obsługi Klienta, DB Schenker; Mariusz Siechowicz, Coach, Westhill Consulting
Case study
- Jakość zarządzania zespołem = jakość zarządzania klientem
- Jak poziom zadowolenia pracownika wpływa na satysfakcję klienta
15:40 Podsumowanie i zakończenie pierwszego dnia Forum
16:00 Pożegnanie uczestników i wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
- 2995 PLN (od 16 października 2012 do 9 listopada 2012)
- 3595 PLN (od 10 listopada 2012 do 29 listopada 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
Aneta Wereszka – Project Coordinator
tel.: 22 333 97 77
e-mail:
Więcej informacji na stronie Organizatora: