eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › III Konferencja Customer Intelligence

Wiedza dotycząca analizy danych o klientach i ich skutecznego wykorzystania nie jest powszechnie dostępna. To obszar merytoryczny rozwijany głównie poprzez praktykę, doświadczenie oraz wizję pasjonatów, którzy w codziennej pracy skupiają się na poszukiwaniu w dostępnych danych recept na podnoszenie skuteczności kampanii marketingowych i sprzedażowych oraz tworzenie produktów jeszcze lepiej odpowiadających oczekiwaniom klientów. Konferencja Customer Intelligence to unikalna okazja do spotkania w tym gronie, wymiany informacji i inspiracji, których nie znajdziecie Państwo nigdzie indziej. Jeśli zajmujesz się analizą danych Klientów - powinieneś tu być!

 

CEL KONFERENCJI:

 

Celem konferencji jest dostarczenie specjalistom odpowiedzialnym za analizę danych o Kliencie - w tym ich pozyskanie, integrację i przetwarzanie - konkretnych przykładów wykorzystania Customer Intelligence opartych na case studies, aby jeszcze skuteczniej mogli wspierać decyzje komercyjne swojej firmy! Inspiratorzy konferencji to wyłącznie eksperci-praktycy, którzy dostarczą konkretne rozwiązania i inspiracje prowadzące do podnoszenia skuteczności Państwa działań w obszarze customer analytics, rozwoju metod pozyskania wiedzy o kliencie oraz opracowania unikalnego customer insight. 

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI

 

W szczególności zapraszamy:

 

  • Dyrektorzy i Managerowie ds. CRM i CRM analitycznego
  • E-marketing i E-Business Managerowie
  • Customer Insight i Customer Experience Dyrektorzy i Managerowie
  • Dyrektorzy Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
  • Managerowie ds. Analiz

 
W PROGRAMIE:

 

DANE – PROFILOWANIE - SEGMENTACJA

 

W jaki sposób łączyć dane pozyskane online z danymi o Klientach, które dostajemy offline?

Magda Tragasz, Customer Research Manager, Tesco Polska

Karolina Komorowska, Customer Research Manager, Tesco Polska

 

Segmentacja Klientów wspomagana algorytmami ewolucyjnymi

Robert Kubacki, Kierownik Zespołu Analiz i Modelowania, Biuro Kampanii i Customer Intelligence, Deutsche Bank Polska

 

Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu kampanii marketingowych

Rafał Macierzyński, Starszy Analityk Rynku, RWE Polska

 

Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu targetowanych ofert sprzedaży

Grzegorz Szydłowski, Kierownik Działu Rozwoju Procesów Biznesowych, Grupa Żywiec

 

ROI Z CUSTOMER ANALYTICS

 

Badania i co potem: czyli o ROI dla badań i analiz customer experience

Marcin Charkiewicz, Kierownik Wydziału Centrum Badań Konsumenckich, Orange Polska

 

Jeśli nie możesz czegoś mierzyć, nie możesz tym zarządzać. ROI z działań marketingowych

Karol Dulęba, Marketing Analytics Manager, Proama

 

Efektywność komunikacji z Klientem w kanałach offline oraz online - od planu do pomiaru

Wojciech Pawłowski, Kierownik Działu Zarządzania Biznesem, Grupa Cyfrowy Polsat

 

ZARZĄDZANIE I OPTYMALIZACJA KAMPANII

 

Automatyzacja i agregacja działań internetowych jako sposób na zwiększenie sprzedaży

Arkadiusz Łatko, Manadżer Komunikacji Internetowej, Crédit Agricole Bank Polska

 

Optymalne wykorzystanie komunikacji w kanałach online i offline

Bartosz Witorzeńć, Starszy Specjalista ds. Rozwoju w Departamencie Kampanii Bezpośrednich, mBank

 

SOCIAL MEDIA ANALYTICS

 

Customer segmentation & advanced social network analysis for getting the maximum of your customer base

Konstantinos Tsiptsis, Doświadczony Prelegent Międzynarodowych Konferencji, Konsultant, Autor Książki:

Data Mining Techniques in CRM

 

Potencjał danych w mediach społecznościowych i praktyczne możliwości jego wykorzystania

Dominik Kaznowski, Dyrektor E-commerce, Grupa PWN

Edward Mężyk, Niezależny Ekspert

Szczegółowy program konferencji:


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:

2395 zł + 23% VAT przy rejestracji 3 osób z firmy do dnia 25 lipca 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 8 sierpnia 2014 r.*

2595 zł + 23% VAT przy rejestracji 2 osób z firmy do dnia 25 lipca 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 8 sierpnia 2014 r.*

2795 zł + 23% VAT przy rejestracji jednej osoby z firmy do dnia 25 lipca 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 8 sierpnia 2014 r. Oferta promocyjna (dotyczy wyłącznie 15 pierwszych zgłoszeń!)

2995 zł + 23% VAT przy rejestracji jednej osoby z firmy do dnia 25 lipca 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 8 sierpnia 2014 r. (po wyczerpaniu puli zgłoszeń promocyjnych)

3495 zł + 23% VAT przy rejestracji w okresie 26 lipca - 5 września 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 19 września 2014 r.

3995 zł + 23% VAT przy rejestracji po dniu 5 września 2014 r. lub wpłacie pełnej kwoty po dniu 19 września 2014 r.

 

Szczegółowe informacje:

 

Paulina Pyc – Project Manager

tel.: 12 350 54 02
faks: 12 350 54 00
e-mail:

 

Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: