eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Kongres Online Marketing 2015

Jak wygląda język świata reklamy i marketingu? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? Czy strategię można dotknąć? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - już 12 marca odpowiedzi na te pytania usłyszą uczestnicy IX Kongresu Online Marketing.

 

Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza już 9 raz na Kongres Online Marketing. Tegoroczną edycję rozpocznie dekalog budowania marki w mediach okiem Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończy wyjątkowa debata “Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

 

Ponad połowa Kongresu to certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.

 

Najlepsze inspiracje na rok 2015

 

- Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar - mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

 

Kongres rozpocznie cykl prezentacji “Najlepsze inspiracje na rok 2015”:

  • Dekalog budowania marki w mediach - Marcin Prokop
  • Nowy konsument i nowe zasady gospodarki - Marcin Maj, OS3 Group
  • Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? - Michał Górecki, Koszulkowo.com
  • Język w marketingu i reklamie - prof. Jerzy Bralczyk
  • Debata specjalna - prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski

 

Ścieżki dla małych, średnich i dużych firm

 

- Cały Kongres podzieliliśmy na ścieżkę dla MSP i dla dużych firm, dzięki czemu Uczestnicy otrzymają dokładnie te treści i narzędzia, które są właściwe dla ich typów firm. Prawdziwym rarytasem będą Warsztaty Google Analytics oraz po raz pierwszy u nas - Facebook Ads. Mamy ambicję być najlepiej ocenianym Kongresem w Polsce -.dodaje Arkadiusz Widawski.

 

Ścieżka MSP:

  • Narzędzia dla marketera w MSP - Marcin Kordowski, S3
  • Marketing Automation w MSP - Grzegorz Błażewicz, SALESManago
  • Integracja z e-commerce jako automatyzacja komunikacji z klientem? - Anna Bratek, SARE
  • Przejdź na silną stronę marki! - Mikołaj Bleja, Horsefield
  • Czy strategię można dotknąć? - Jolanta Piela, K2 Internet

 

Ścieżka duże firmy:

  • Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 roku? - Tomasz Karwatka, Divante
  • Zemsta niewykorzystanych okazji. Jak wybrać taktykę reklamową na najbliższy sezon - Karolina Semeniuk, Sparc Media
  • Globalny Email Marketing: jak realizować efektywne kampanie i rozszerzać zasięg newsletterów poza polskich odbiorców? - Maciej Ossowski, GetResponse
  • Programmatic buying i RTB dla dużych firm - Jakub Cyran, GO.PL
  • Videomailing - siła obrazu i precyzja mailingu. Przykuwaj uwagę i angażuj mocniej - Judyta Dettlaff, LeadR
  • Analiza stron internetowych na żywo - warsztat specjalny - Przemysław Matyjaszczyk, Łukasz Żytko, Whites
  • Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - Maciej Swoboda, Netizens
  • Śledzenie klienta w internecie - remarketing w praktyce - warsztat specjalny Krzysztof Wroński

 

Praktyczne warsztaty

 

Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas IX Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów.

 

  • Warsztaty Google Analytics - Mariusz Michalczuk, Conversion
  • Jak efektywnie zarządzać social mediami - Joanna Hodera, Sociomatic
  • Warsztaty Facebook Ads Manager - Piotr Chmielewski, SocialMediaNow

Inspirujące debaty

 

Po pierwszej części pełnych inspiracji prezentacji odbędzie się debata specjalna z udziałem prof. Jerzego Bralczyka. Kongres zakończy debata "Pytasz i wiesz" z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, Szymona Kosińskiego - Prezesa Zarządu Sarigato oraz dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego - radców prawnych z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

 

Ostatnie wolne miejsca czekają: www.kongres-online.pl

 

Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo – Uczestnicy będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.

 

Zobacz relację z poprzedniej edycji:


Cena Uczestnictwa:

  • 1299 zł + 23% VAT/osobę.
    Przedsprzedaż - 899 zł + 23% VAT do 15-go lutego - tylko 100 miejsc na warsztatach Facebook Ads i Google Analytics

Szczegółowe informacje:

Magazyn Online Marketing Polska
tel. 61 66 83 112

Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: