eGospodarka.pl

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Kongres Profesjonalistów HR

W dniach 5-6 grudnia serdecznie zapraszamy do Warszawy, gdzie w hotelu Novotel Airport będzie miała miejsce kolejna odsłona Kongresu Profesjonalistów HR! 

 

Tematem przewodnim wydarzenia będzie HR 4.0 - nowe kompetencje HR w obliczu zwinnej transformacji biznesu. 

 

Pierwszy dzień to wyjątkowy Kongres. W ramach wydarzenia gwarantujemy wykłady przedstawione przez wybitnych specjalistów-praktyków. Prelekcje poprowadzą osoby odpowiedzialne za szkolenia oraz zarządzanie personelem, zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw, czy employer brandingiem w takich przedsiębiorstwach, jak; PKO BP, Arjo czy Orange.

 

Praktycy-eksperci, którzy wezmą udział w wydarzeniu odpowiedzą na niezwykle ważne pytania, m.in.:

 

  • Jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR”
  • Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju.
  • Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu..
  • Jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji.
  • Jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów.
  • Jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy

 

 

Drugiego dnia zapraszamy na Certyfikowane Warsztaty HR, które poprowadzą:Joanna Malinowska-Parzydło oraz prof. Andrzej Blikle.

Tematem przewodnim warsztatów będą strategiczne kompetencje menedżera HR jako lidera w dobie transformacji biznesu.

 

Pani Joanna Malinowska-Parzydło opowie o opartej na autentycznych wartościach relacji z Zarządem – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu.

Prof. Andrzej Blikle poruszy temat empatycznej komunikacji i delegowania odpowiedzialności.

 

Wiedza zdobyta podczas wydarzenia pozwoli na maksymalizację efektywności działu HR w Państwa firmie.

  

Do zobaczenia w Warszawie!

 

 PROGRAM:

 

STREFA INSPIRACJI

Gospodarka 4.0. jako kluczowe wyzwania dla HR, czyli jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR

  • Jakie trendy globalne będą najsilniej kształtowały współczesną gospodarkę i co te zmiany oznaczają dla polskich przedsiębiorstw z punktu widzenia rozwoju biznesu i polityki zatrudnienia
  • HR w erze permanentnej zmiany – jakie kompetencje pracowników będą miały decydujące znaczenie dla zapewnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym

 

Zwinna i empatyczna komunikacja jako narzędzie budowania kultury organizacyjnej i wzmacniania wartości

  • Komunikacja jako narzędzie biznesowe – ile tracą firmy, które nie usprawniają swojej komunikacji z pracownikami i nie wyciągają wniosku z feedbacku płynącego od nich
  • Content is king, czyli sam przekaz to za mało – jak tworzyć komunikaty, które zaangażują pracowników do działania

 

Synergia talentu i motywacji jako jedyna droga do maksymalizacji efektywności biznesowej i sięgania po nowe cele

  • Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju i wykorzystywania talentów oraz jak powiązać ich naturalne predyspozycje z celami organizacji
  • Motywacja to nie perpetuum mobile – jak budować zaangażowany zespół, a jak wspierać indywidualną motywację poszczególnych pracowników

 

DEBATA

Debata z udziałem przedstawicieli top managerów, profesjonalistów HR, influencerów branży HR oraz kreatorów trendów i innowacji dla biznesu

  • Nowa architektura rekrutacji – jak przyciągnąć i utrzymać pracowników o pożądanych kompetencjach: optymalizacja procesu rekrutacji, EVP oraz motywacyjny system benefitów, automatyzacja vs. candidate experience, personalizacja ogłoszeń o pracę, sourcing, niestandardowe kanały rekrutacji
  • Digitalizacja i efektywność HR – jak przejść przez transformację cyfrową i przełożyć ją na strategię, procesy i strukturę HR: automatyzacja procesów HR, data analytics, KPI i ROI dla HR, zwinność i elastyczność w czasach maksymalizacji efektywności


STREFA BIZNESU

Zaufanie i partnerstwo na linii HR – Zarząd jako czynnik decydujący o sukcesie strategii rozwoju na przykładzie firmy
– najszybciej rozwijająca się sieć handlowa w Europie

  • Odwaga, proaktywność i inicjatywa, czyli czego od HR oczekuje Zarząd w czasie dynamicznego rozwoju biznesu
  • Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu – prezentacja korzyści biznesowych, szacowanie ryzyka, bazowanie na faktach i danych

Sukcesja i nowoczesne przywództwo jako fundament zachowania ciągłości biznesowej – jak grupa Żywiec rozwija i wspiera swoich liderów

  • Interdyscyplinarne kompetencje lidera – jak wspierać menedżerów w rozwoju takich kompetencji jak empatia, dzielenie się wiedzą czy motywowanie zespołu – perspektywa HR i menedżer
  • Energia, potencjał i pasja – jak wyselekcjonować spośród ekspertów osoby z potencjałem na lider – rola działu HR oraz menedżera

 

JEDNO WYZWANIE, DWA PODEJŚCIA

Kreowanie zaangażowanego środowiska pracy – case studies na bazie porównania rozwiązań wdrożonych przez firmę produkcyjną Arjo oraz firmy z branży handlowej:

  • Synergia CSR i HR – jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy

Zwinna transformacja organizacji a rola działu HR – case studies oparty na doświadczeniach firm PKO Bank Polski

  • Zmiana rozpoczyna się głowach pracowników – jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji

Design thinking w procesach HR – case studies – porównanie doświadczeń firmy z branży produkcyjnej oraz Orange

  • Design thinking i myślenie outside the box – jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów

 

 WARSZTATY PROFESJONALISTÓW HR

Relacje z Zarządem oparte na autentycznych wartościach – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu

  • Influence management, czyli zarządzanie własnym wpływem – jak świadomie budować silną pozycję wewnątrz organizacji i tworzyć koalicje poparcia wokół projektów HR
  • Trust management, zarządzanie kapitałem zaufania do lidera HR – jakimi działaniami i narzędziami konsekwentnie budować zaufanie w biznesie, a czym można je skutecznie rujnować
  • Human experience management – jak projektować pożądane doświadczenia partnerów w otoczeniu biznesowym – kadry menedżerskiej, pracowników, kandydatów

Empatyczna komunikacja i delegowanie odpowiedzialności jako fundament zwinnej organizacji

  • Redefinicja modeli biznesowych – w jaki sposób firma, która odrzuca większość zasad korporacyjnej organizacji pracy może funkcjonować na bardziej podmiotowych, kreatywnych i satysfakcjonujących obrotach
  • Nowy wymiar motywacji w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości – jak wprowadzić w organizacji spersonalizowane zasady motywacji oparte na podmiotowym wspieraniu każdego pracownika, zamiast mało efektywnych systemów motywacyjnych
  • Delegowanie odpowiedzialności i partnerstwo na linii pracownik – pracodawca – jak HR powinien z jednej strony pracować z menedżerami nad włączaniem pracowników do podejmowania decyzji strategicznych, a z drugiej wzmacniać świadomość pracowników i ich poczucie odpowiedzialności za wyniki firmy

 


Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie:

Warszawa, Novotel Airport
dzień I – Kongres 05.12.2019 r.
dzień II – Warsztaty 06.12.2019 r.

Cena:
Bilet na Konferencję z warsztatami – 1699 zł netto
Bilet na Konferencję (bez warsztatów) – 899 zł netto

Cena w przedsprzedaży:
Bilet na Konferencję z warsztatami – 1499 zł netto
Bilet na Konferencję (bez warsztatów) – 699 zł netto

Zapisy:
Biuro obsługi: bok@forum-media.pl

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: