eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Lojalność Klienta

Kongres. Jak współpracować, aby zbudować związek na lata

Klient chce więcej, Klient może więcej! W dobie permanentnych zmian i ogromnej konkurencji na piedestale stoi satysfakcja Klienta. Jak przyciągnąć jego uwagę, zainteresować
i zatrzymać na dłużej? Czy tradycyjne programy zdają jeszcze egzamin, czy karty lojalnościowe nie są już tylko wytartym schematem i czy lojalność to tylko przywiązanie do korzyści? Jak współpracować, aby zbudować związek na lata?

Mam przyjemność oddać w Państwa ręce program 13. Edycji Kongresu Lojalność Klienta –  corocznego spotkania liderów budowania lojalności! Stanie się on wyjątkową platformą wymiany doświadczeń najlepszych ekspertów, rzeczową dyskusją o biznesowych korzyściach płynących z nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami.

Podczas spotkania udowodnimy Wam, że słowo LOJALNOŚĆ nabrało nowego znaczenia!

Tegoroczna edycja ma wyjątkowy charakter. W centrum naszego zainteresowania jest KLIENT – najważniejsze ogniwo każdego łańcucha. Podczas Kongresu LOJALNOŚĆ KLIENTA, oprócz najnowszych i najistotniejszych aspektów programów lojalnościowych, poruszymy tematykę wszystkich najważniejszych narzędzi, które budują mocną więź z klientem – prawdziwą i trwałą lojalność.

 

Zapraszam do udziału w Kongresie!

Aleksandra Zygarska - Project Manager

 


7 POWODÓW, DLA KTÓRYCH POWINIENEŚ WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE

1.    POZNASZ  najnowsze rozwiązania programów lojalnościowych na podstawie szerokiego omówienia przykładów: Payback, Russian Post, Sberbank, Orange, Leroy Merlin, Tubądzin, Citi Handlowy

2.    WEŹMIESZ udział w inspirującym warsztacie otwierającym Kongres. Już na początku poznasz uczestników wydarzenia i nawiążesz z nimi cenne kontakty!

3.    ZAINSPIRUJESZ SIĘ innowacyjnymi strategiami budowania lojalności Blue Dot, Koleje Mazowieckie, Szpital Medicover, Inpost, Tetra Pak, Cropp,  Sinsay, Kompania Piwowarska, Simple

4.    ZINDYWIDUALIZUJESZ program dzięki równoległym sesjom – jeszcze więcej tematów
do wyboru!

5.    SPOJRZYSZ INACZEJ na lojalność dzięki innowacyjnej, po raz pierwszy na rynku sesji C2C! Co w trawie piszczy, czyli jak komunikacja między Klientami wpływa na postrzeganie
i lojalność wobec Twojej marki

6.    SPOTKASZ wyjątkowych ekspertów, z wyjątkowymi rozwiązaniami! Tylko u nas Założyciel Blue Dot – zdobywcy 1. Miejsca „Best CSR Initiative linked to loyalty” w konkursie Loyalty Awards 2012

7.    ZYSKASZ lojalność swoich Klientów! Firmy, które podejmują zdecydowane działania mające na celu zadbanie o lojalność swoich klientów, osiągają średnio 88% większe zyski niż ich konkurencja, która tego nie robi! *

 

Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów:

  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju, planowania i analiz
  • zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta
  • sprzedaży
  • rozwoju segmentów klientów
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • CRM
  • przedstawicieli agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment houses

oraz wszystkie osoby, które są zainteresowane budowaniem i utrzymywaniem trwałych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi.


W programie omówione zostaną m.in. tematy:

  • Lojalność Klienta w sercu modelu biznesowego firmy! Jak skuteczne zaimplementować ją do strategii Twojej firmy
    Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Prezes Zarządu, Innovatika
  • Nowy (?) Klient na nowym (?) rynku! Od lojalności do wartości – model 3C budowania relacji z klientami
    dr hab. Robert Kozielski, Chartered Marketer, questus-CiM, Profesor Uniwersytetu Łódzkiego
  • Stara miłość nie rdzewieje! Brak aktywności „starych” użytkowników? Jak na nowo ich „rozkochać”
    Tomasz Nalewajk, Senior Relationship Marketing Manager, Loyalty Partner Polska
  • Multi-benefit and multi-channel! Coalition Loyalty Program – how to turn them to the good account
    Elena Nauchmik, Head of Customer Experience Department, Russian Post and Sberbank of Russia
  • Lojalność a Customer Experience Management, czyli dlaczego program lojalnościowy to za mało
    Marcin Charkiewicz, Kierownik Centrum Badań Konsumenckich, Orange
  • Whether it's Shopping or CSR – how do you really engage millions of people today? How to run a campaign that can engage millions in charity or consumerism...
    Chris Ward, Founder & CEO, Blue Dot, Zdobywca 1. Miejsca – “Best CSR initiative linked to loyalty” w konkursie Loyalty Award 2012
  • KOLEJ na… zielone światło dla nowoczesności! Skieruj komunikację na właściwe tory, czyli jak nawiązać trwałą i skuteczną współpracę w trudnym obszarze rynku
    Donata Nowakowska, Rzecznik Prasowy, Koleje Mazowieckie
  • Lojalność nie jedno ma imię. Jak zbudować ją w sektorze B2B i B2C – czy i jak zdywersyfikować Klientów
    Dariusz Malczyk, Kierownik ds. Obsługi Klienta, Szpital Medicover
  • Bądź mobile! Jak skutecznie wykorzystać nowe technologie do budowania lojalności Klientów
    Michał Niemczycki, Wiceprezes Zarządu, New Media Ventures
    Marcin Walaszczyk, Dyrektor Sprzedaży, New Media Ventures
  • Od zachęty do remontu, poprzez inspirację i marzenie, do zakupu w różnych kanałach dystrybucji i komunikacji. Lojalność w dobie e-commerce
    Beniamin Schon, Dyrektor Marketingu Multikanałowego, Leroy Merlin Polska
    Beata Woszczyńska, Menedżer ds. Relacji z Klientami i Usług, Leroy Merlin Polska
  • Lojalność? Kreuj doświadczenia Klientów! Interaktywna sesja warsztatowa
    Patrycja Hackiewicz, Citi Handlowy
    Ewa Kostórkiewiecz, Citi Handlowy
  • Aplikacja jako narzędzie pozwalające dotrzeć do lojalności klientów. Jak stworzyć przyjazną i skuteczną platformę
    Dariusz Maciołek, PZU
  • Psychologia konsumencka, czyli dlaczego klient znowu wybrał (NIE) naszą markę. Interaktywna sesja warsztatowa
    Zbigniew Błażejczyk, Saabisu
  • Lojalność w e-commerce, czyli jak stworzyć przyjazną i skuteczną platformę dla partnerów biznesowych
    Paweł Szymczyk, Grupa AB
    Piotr Wrzalik, Unity
  • Metody planowania i budowania lojalności na platformach B2B. CASE STUDY: Tubądzin
    Jolanta Gałązka, Tubądzin
    Sebastian Błaszkiewicz, Empathy
  • Motywacja partnerów handlowych - marketing, czy profesjonalizm operacyjny. CASE STUDY: Inpost
    Tomasz Wnuk, Grupa Integer
  • Program motywacyjny dla B2B - stwórz własny! Krok po kroku. Interaktywna sesja warsztatowa
    Krzysztof Kozak, ICP Group
  • Lojalizacja klienta poprzez budowanie z nim relacji za pomocą mediów społecznościowych
    Dawid Pacha, Ekspert Social Media
  • Marketing rekomendacji: narzędzie, które warto poznać! Siła polecenia, czyli jak rozsiać produkt i ideę, na której Ci zależy. CASE STUDY: Cropp i Sinay
    Sylwia Łoniewska, Tetra Pak
    Anna Stawska, Streetcom Polska
    Wojtek Zdunrek, Streetcom Polska
  • Blog - miejsce, gdzie spotykają się konsumenci! Dzięki jakiej komunikacji uda Ci się zdobyć lojalność Czytelnika. CASE STUDY: Cropp i Sinsay
    Julian Chmielewski LPP
    Marta Ożóg-Orzegowska, LPP
  • Między nami, pracownikami. Lojalność wobec firmy, czyli komunikacja wewnętrzna i jej wpływ na Klientów wew- i zew-nętrznych! CASE STUDY: Kompania Piwowarska
    Adrianna Borucka, KP
  • Dane są nam dane? Programy partnerskie, a przetwarzanie danych osobowych. Co można, a czego nie można wykorzystywać
    dr Paweł Litwiński, Adwokat, Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów sp.p.
  • Regulacje prawne w zakresie konkursów, loterii czy innych promocji
    dr Zbigniew Okoń, Radca Prawny, Partner, Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni



Koszt uczestnictwa:

2395 PLN netto (od 23 stycznia 2013 do 15 lutego 2013)

2895 PLN netto (od 16 lutego 2013 do 14 marca 2013)

Szczegółowe informacje:

tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail: Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: