eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Monitoring Rynku Budowlanego 2014

Po raz siedemnasty lider badań marketingowych branży budowlanej – firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku organizuje konferencję MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO. To wydarzenie jest jednym z najważniejszych i największych eventów sektora budownictwa w Polsce. Podejmuje tematykę budownictwa w szerokim zakresie, począwszy od budownictwa mieszkaniowego, poprzez niemieszkalne a skończywszy na inżynieryjnym. Jest zatem najpełniejszym w Polsce wydarzeniem dostarczającym informacji badawczej.

Instytut ASM stale monitoruje rynek budowlany i na postawie analiz wydaje kwartalne i miesięczne opracowania raportu Monitoring Rynku Budowlanego, który jest produktem komercyjnym. Konferencja natomiast jest bezpłatna i dzięki temu z wiedzy ekspertów może skorzystać więcej uczestników rynku budowlanego. Biorąc pod uwagę wkład konferencji w integrację i rozwój sektora, który jest niezwykle ważny dla polskiej ekonomii, Minister Gospodarki objął wydarzenie patronatem honorowym. Dla przedstawicieli przedsiębiorstw i instytucji otoczenia biznesu jest to cenna okazja do zapoznania się z aktualnymi analizami rynku budowlanego oraz prognozami jego rozwoju. Ponadto podczas konferencji zostanie zaprezentowany blok marketingowy, który ma na celu zapoznanie uczestników z działaniami pomocnymi w realizacji strategii sprzedażowych i budowania marki. Oprócz badaczy i analityków ASM tradycyjnie podczas konferencji wystąpią eksperci zewnętrzni.

Sesja I – analityczno-prognostyczna POLSKIE BUDOWNICTWO POD LUPĄ
  • przyszłość polskiego budownictwa na tle sytuacji gospodarczej kraju
  • wyniki budownictwa mieszkaniowego i niemieszkalnego oraz perspektywy ich rozwoju
  • perspektywa 2014-2020; budownictwo inżynieryjne w świetle finansowania unijnego
  • stały monitoring rynku budowlanego niezbędnym narzędziem budowania strategii firmy

Sesja II – panel dyskusyjny


ZMIANY PRAWNE W ZAKRESIE EKOLOGII A POLSKIE BUDOWNICTWO – ISTOTNE ZAGROŻENIE CZY NATURALNY CYKL WPROWADZANIA ZMIAN


Sesja III - marketingowa

UWARUNKOWANIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
  • marka, wizerunek, jakość obsługi – czyli na co zwraca uwagę statystyczny Kowalski podczas planowania remontu
  • ·         badania w środowisku naturalnym najlepszą drogą do maksymalizacji osiągnieć
    w sprzedaży

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji z przyczyn od siebie niezależnych.


Udział w konferencji jest bezpłatny.

Szczegółowe informacje:

Elżbieta Czerniec

tel. 24 355 77 95

e-mail:

 

Więcej na stronie:

 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: