eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Multimedialne usługi dodane. Jakie usługi? Jacy odbiorcy? Jakie treści?


Sponsor brązowy konferencji.



Czwartek, 23 lutego 2006


Przewodniczący: Wiesław Mackiewicz - Dyrektor Działu Nowe Media, Wydawnictwo Bauer oraz przewodniczący Komitetu Usług Dodanych, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

08:30-09:00 Rejestracja i przywitanie
09:00-09:45 Jak zmienia się rynek usług telekomunikacyjnych
Maciej Terlikowski, PricewaterhouseCoopers
  • Główne wydarzenia na rynku telekomunikacyjnym i ich znaczenie
  • Jak długo jeszcze będzie można czerpać zyski z oferowania podstawowych usług
  • Główne kierunki rozwoju rynku i usług telekomunikacyjnych
09:45-10:30 Prasa, radio, telewizja - tradycyjnie czy przez internet?
Marcin Pery, Gemius S.A.
  • Polski internauta, czyli kim jest współczesny odbiorca mediów i multimediów
  • Konsumpcja mediów tradycyjnych wśród użytkowników sieci 2004/2005 - wyniki badań
  • Media tradycyjne w internecie 2004/2005 - wyniki badań
10:30-11:15 Quo vadis, Kliencie?
Anna Karczmarczuk i Konrad Magdziarz, TNS OBOP
  • Profil odbiorcy a usługi multimedialne - jaki odbiorca dla jakich usług
  • Czy i jakie usługi przyciągną użytkowników - jaką rolę odegrają usługi multimedialne
  • Kim jest odbiorca usług multimedialnych i jakie są jego oczekiwania
  • Wyniki najnowszych, nigdzie dotąd nie publikowanych badań
11:15-11:30 Przerwa na kawę
11:30-12:15 Przyszłość usług mobilnych - budowa społeczności
Jan Łuczak, Telecom Media i Sekcja Agregatorów i Dystrybutorów Zawartości Audiowizualnej KIGEiT i Wojciech Ozimek, one2tribe / Infovide / Cutter
  • Co dalej po "dzwonkach i ikonkach"
  • Zawartość a społeczności (od gości do społeczności)
  • Gra lokalizacyjna - przyszłość społeczności mobilnej w Polsce (case study)
  • Usługa "lifestyle" - przykład społeczności mobilnej
  • Wirtualne zwierzę w Twoim telefonie (nowoczesna zawartość i jej promocja w telewizji)
  • Zmiany w sieci wartości związane z nowym typem usług
12:15-13:00 Multimedialna oferta produktowa 3G
Krzysztof Dzięcioł, Polska Telefonia Cyfrowa
  • Zależności między rozwojem produktów multimedialnych a rozwojem technologii.
  • Jakość usług warunkiem sukcesu komercyjnego.
  • Jak przekonać klientów, aby chcieli płacić za kontent 3G
  • Modele biznesowe wspomagajace rozwój oferty kontentowej
13:00-14:00 Lunch
14:00-14:45 "Premium rate" - dochodowy instrument w interakcji z odbiorcą
Wiesław Mackiewicz, Wydawnictwo Bauer i Komitet Usług Dodanych PIIT
  • Audioteks, audiotele, Premium SMS, WAP Premium - usługi, produkty
  • Bariery w rozwoju usług o podwyższonej wartości
  • Jak zwiększyć zaufanie użytkowników - budowa kodeksu etycznego
14:45-15:30 Wpływ modelu płatności na atrakcyjność oferty usług dodanych
Radosław Sosnowski, eCard S.A.
  • Uwarunkowania lokalne i historyczne
  • Oferta usług, a realizacja płatności
  • Standardy aktualne i oczekiwane
  • Kierunki rozwoju płatności
15:30-15:45 Przerwa na kawę
15:45-16:30 Gry w Internecie - "niepoważny" biznes?
Mariusz Klamra, GRY-OnLine
  • Rynek i jego dynamika - trendy światowe a Polska
  • Mity i fakty na temat gier, czyli sukcesy i porażki różnych modeli biznesowych.
  • Płatne czy za darmo: jak zarabiać na grach
  • Jak współpracować z operatorami telekomunikacyjnymi i agregatorami treści
16:30-17:15 Narzędzia do komunikacji - integracja różnych form porozumiewania się
Andrzej Kiesz, Wirtualna Polska S.A.
  • Możliwości komunikatorów
  • Kierunek rozwoju technologii Instant Messaging - detronizacja poczty elektronicznej?
  • VoIP w komunikatorach - alternatywa, czy uzupełnienie telefonii tradycyjnej
  • Rozwiązania dla sektora biznesowego
17:15 Zakończenie 1. dnia konferencji

Piątek, 24 lutego 2006


09:00-09:45 IPTV w kontekście triple play
Sławomir Kuszaj, Netia S.A.
  • Sposoby dostarczania telewizji - możliwości i ograniczenia
  • IPTV - nowa jakość?
  • Uwarunkowania biznesowe
09:45-10:30 Telewizja interaktywna oraz usługi multimedialne w praktyce
Piotr Surmacki, Telewizja Polsat S.A.
  • Optymalizowanie przychodów telewizji z istniejących produkcji
  • Utylizacja istniejących marek telewizyjnych w innych obszarach
  • Jak zrobić z telewidza klienta e-sklepu (case study)
  • Jak rozdać 15 milionów nagród gwarantowanych (case study)
10:30-11:15 Komercyjna telewizja internetowa - rozszerzenie oferty operatora kablowego
Aster City ( oczekujemy na potwierdzenie )
  • VAS dla usługi szerokopasmowego dostępu do internetu, komplementarność wobec oferty telewizji kablowej
  • Rodzaje kontentu, najlepiej dopasowane do tej formy dystybucji: erotyka, sport, muzyka, inne - analiza rynku
11:15-11:30 Przerwa na kawę
11:30-12:15 Dystrybucja i dostępność treści w usługach dodanych: konkretne plany i strategie działania
Włodzimierz Prządka, SONY BMG
  • Jakie treści oferują polskie wytwórnie
  • Modele współpracy w zakresie dystrybucji treści audiowizualnych: Polska a trendy europejski
  • Oczekiwania dystrybutorów i ich miejsce w łańcuchu wartości
12:15-13:00 Rozwój oferty programowej dla multimedialnych usług dodanych
Aleksander Kutela, Prezes HBO Polska, Rumunia i Bułgaria
  • Multimedialne usługi dodane w dobie telewizji cyfrowej
  • Warunki skutecznego rozwoju multimedialnych usług dodanych
  • Analiza rynku płatnych usług telewizyjnych
  • Kierunki rozwoju oferty programowej w dobie cyfrowej konwergencji
  • Liderzy rynku - analiza czynników sukcesu (case study)
13:00-14:00 Lunch
14:00-14:45 Autor, utwór i "nowe" technologie - praktyczne rozwiązania ZAIKS-u
Andrzej Kuśmierczyk, ZAIKS
14:45-15:30 Prawa autorskie a dystrybucja treści II: z punktu widzenia prawnika
Piotr Woźny, Kancelaria Prawna Grynhoff, WoĽny i Wspólnicy
  • Pojęcie utworu audiowizualnego - kto faktycznie jest podmiotem praw autorskich majątkowych do utworu audiowizualnego
  • Roszczenia twórców utworów składowych oraz artystów wykonawców o dodatkowe wynagrodzenie za eksploatację ich wkładów twórczych wykorzystywanych w utworze audiowizualnym
  • VoD, PPV, IPTV - nowe pola eksploatacji czy dotychczas istniejące: najem, nadanie, udostępnienie przez Internet
  • Reprodukcja utworów w formacie cyfrowym a ich rozpowszechnianie
15:30-15:50 Przerwa na kawę
15:50-16:45 Panel dyskusyjny: operatorzy-agregatorzy-dostawcy treści: modele współpracy.
Wiesław Mackiewicz - prowadzący,
Jan Łuczak, Telecom Media,
Krzysztof Dzięcioł - Polska Telefonia Cyfrowa,
Robert "Grażdan" Knaź - e-Muzyka.pl
Andrzej Kuśmieczyk - ZAIKS
Włodzimierz Prządka - SONY BMG
Piotr Woźny, Grynhoff, Woźny i Wspólnicy Sp.K.


Jak powinny wyglądać modele współpracy, gdy w grę wchodzą interesy tylu podmiotów? Jakie miejsce w tym łańcuchu zależności zajmują operatorzy, agregatorzy, dystrybutorzy i dostawcy treści multimedialnych? Jak przyspieszyć rozwój rynku multimediów w Polsce?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzą przedstawiciele wszystkich stron zainteresowanych, czyli operatorów telekomunikacyjnych, agregatorów i dostawców treści.
16:45 Zakończenie



Kontakt:
Project Manager - Izabela Jałocha
Tel. 22 456 72 05
E-mail:


Formularz zgłoszeniowy .

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: