-
Tytuł:
Nowoczesne strategie rekrutacji i pozyskiwania pracowników
- Kategoria: HR
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-12-10 - 2008-12-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W dobie ograniczonych zasobów na rynku pracy i walki o najlepszych kandydatów rekrutacja stanowi nigdy niekończący się proces. Z roku na rok coraz więcej firm potwierdza, że ma problemy z pozyskaniem pracowników. Perspektywy na przyszłość również nie napawają optymizmem. Pojawia się więc pytanie, w jaki sposób przyciągnąć pracownika by zgłosił się właśnie do nas? Jak spośród grona kandydatów wyselekcjonować najlepszych? Jakie strategie przynoszą realne efekty w walce o pracownika? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas Kongresu. W nieformalnej atmosferze spotkania będą mieli Państwo okazję do poznania najbardziej skutecznych narzędzi rekrutacji stosowanych przez wiodące firmy w Polsce.
W programie m.in :
- Skuteczna strategia employer brandingu i jej wpływ na proces rekrutacji - doświadczenia Carlsberg w prelekcji Beaty Holz, Menedżera ds. Personalnych
- Sprawdzone modele onboardingu, czyli jak skutecznie zaadaptować kandydata w nowym miejscu pracy - powie Katarzyna Kmak-Tendera, Kierownik Działu Zarządzania Personelem, Ericpol Telecom
- Największy start-up w historii polskiej bankowości - Aleksandra Krakowiak - Dyrektor ds. Personalnych, Alior Bank, przedstawi największe wyzwania rekrutacji nowo tworzonej organizacji
- Jak przyciągnąć Generację Y i złowić Talenty - praktyczne rozwiązania Agory i L'Oreal
Dlaczego warto wziąć udział:
- Dowiedzą się Państwo, jak Grupa Budimex pozyskała pożądane kompetencje przy ich deficycie na nowym rynku pracy
- Poznają Państwo praktyczne wskazówki dotyczące rozwiązania odwiecznego dylematu rekrutera -rekrutacja wewnętrzna vs. rekrutacja zewnętrzna w oparciu o doświadczenia DHL Express
- Nowoczesne strategie rekrutacji i sprawdzone kanały komunikacji w docieraniu do odpowiednich kandydatów, przedstawi Państwu Krzysztof Kłapa - Dyrektor ds. Korporacyjnych i Zasobów Ludzkich, McDonald's
- Przekonają się Państwo jak właściwie dopasować kandydata do potrzeb firmy - sprawdzone metody selekcji Schenker
- Nowe spojrzenie na stare kwestie -dowiedzą się Państwo jak zgodnie z prawem gromadzić dane osobowe w czasie rekrutacji i jakie konsekwencje prawne grożą firmie za niezgodne z prawem ich przetwarzanie
Kto powinien wziąć udział:
Do udziału w Kongresie zapraszamy wszystkie osoby odpowiedzialne za proces planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji, w szczególności:
- Członków Zarządu ds. Personalnych
- Dyrektorów Działów Zasobów Ludzkich
- Dyrektorów Działów Rekrutacji
- HR Managerów
- Managerów ds. Marketingu Personalnego
- Kierowników ds. Rekrutacji i Rozwojuw
- Specjalistów ds. Rekrutacji
Program szkolenia:
10.12.2008, środa
9:30-10:00 Rejestracja i przywitanie
10:00-10:40 STRATEGIA FIRMY VS. OCZEKIWANIA KANDYDATÓW - CO TAK NAPRAWDĘ OFERUJEMY PRZYSZŁYM PRACOWNIKOM
CASE STUDY Mieszko
Mariusz Kunda (Mieszko)
- co "atrakcyjny" i "konkurencyjny" pakiet oznacza dla kandydata
- co tak naprawdę oferujemy przyszłym pracownikom
- dlaczego dobry kandydat powinien pracować właśnie u nas
10:40-11:20 ORGANIZACJI OD PODSTAW - REKRUTACYJNE WYZWANIA I PUŁAPKI "START-UP'U"
CASE STUDY Alior Bank
Aleksandra Krakowiak (Alior Bank)
- dlaczego pracownicy decydują się na dołączenie do nowopowstającej organizacji
- co pomaga, a co przeszkadza w budowaniu zespołu od zera
- pułapki "start-up'u" - czy można ich uniknąć
11:20-11:40 Przerwa na kawę
11:40-12:20 NOWOCZESNE STRATEGIE REKRUTACJI - DODATKOWE KOSZTY CZY INWESTYCJA
CASE STUDY McDonald’s
Krzysztof Kłapa (McDonald’s)
- czasem warto spojrzeć w lustro - dlaczego niektóre metody rekrutacji się nie sprawdzają
- jak właściwie zaplanować rekrutację w trudnych warunkach rynku
- jak dotrzeć do odpowiedniego kandydata - skuteczne kanały komunikacji
12:20-13:00 ATRAKCYJNY WIZERUNEK PRACODAWCY - SKUTECZNY SPOSÓB PRZYCIĄGNIĘCIA NAJLEPSZYCH KANDYDATÓW
CASE STUDY Carlsberg
Beata Holz (Carlsberg)
- czym jest wizerunek pracodawcy i dlaczego warto nad nim pracować
- w jaki sposób wizerunek firmy wpływa na proces rekrutacji
- jak budować wizerunek zewnętrzny firmy aby przyciągać najlepszych kandydatów
- co wzmacnia, a co osłabia wizerunek firmy
13:00-14:00 Lunch
14:00-14:40 SZTUKA "PRZEŚWIETLENIA" KANDYDATA - ODPOWIEDNIE KOMPETENCJE CZY "SZÓSTY ZMYSŁ" REKRUTERA
CASE STUDY Schenker
Stefan Bulaszewski (Schenker)
Anna Dunin-Brzezińska (Schenker)
- skuteczna rekrutacja na "rynku pracownika" - to jest możliwe
- staranna selekcja a obustronny wybór
- nowe standardy rekrutacyjne, czyli jak "odczarować" rekrutację
14:40-15:20 RAMY PRAWNE REKRUTACJI - JAK PROWADZIĆ REKRUTACJĘ, ŻEBY NIE NARAZIĆ SIĘ NA PROCES SĄDOWY
Iwona Jaroszewska-Ignatowska (Kancelaria Prawa Pracy)
- jakie pytania można zadawać podczas rozmowy kwalifikacyjnej a jakie są zabronione
- jak reagować na wypowiedzi kandydata do pracy
- jak zbierać referencje i udzielać informacji zwrotnej
- jakich dokumentów można wymagać od kandydata w postępowaniu rekrutacyjnym
15:20 Zakończenie
11.12.2008, czwartek
9:30-10:00 Rejestracja i przywitanie
10:00-10:40 POKOLENIE 'Y' NOWYM WYZWANIEM REKRUTERA - SZTUKA PRZYCIĄGANIA I ZATRZYMANIA NOWEJ GENERACJI
CASE STUDY L’Oreal
Maja Kuryłło (L’Oreal)
- czym charakteryzuje się i czym wyróżnia nowa generacja
- jak zrozumieć i zintegrować nowych kandydatów
- sztuka zarządzania pokoleniem Y - kluczowe wyzwania hr-owe
- jak zatrzymać nową generację Y w firmie
10:40-11:20 W POSZUKIWANIU "HIGH POTENTIALS" - JAK ZŁOWIĆ TALENT NA NOWYM RYNKU PRACY
CASE STUDY Agora
Kinga Kęska-Wołąkiewicz (Agora)
- talenty na nowym rynku pracy - jak sprawić, aby "poszukiwanie trufli" nie stało się "jarzynobraniem"
- gdzie szukamy kandydatów, ... a gdzie ich znajdujemy - weryfikacja metod
- co oferujemy nowym pracownikom, a co wnoszą do firmy
11:20-11:40 Przerwa na kawę
11:40-12:20 JAK POZYSKAĆ POTRZEBNE KOMPETENCJE PRZY ICH DEFICYCIE NA RYNKU
CASE STUDY Grupa Budimex
Aneta Sierakowska (Budimex Nieruchomości)
Joanna Siwak-Makowiecka (Budimex)
- gdzie tkwi źródło potrzebnych kompetencji
- jak dotrzeć do potencjalnych kandydatów
- jak wyłowić i rozwijać talenty w trudnym otoczeniu rynkowym
12:20-13:00 REKRUTACJA WEWNĘTRZNA VS. REKRUTACJA ZEWNĘTRZNA - PRAKTYCZNE SPOJRZENIE NA ODWIECZNY DYLEMAT REKRUTERA
CASE STUDY DHL Express
Maja Chabińska-Rossakowska (DHL Express)
Magdalena Mrówka (DHL Express)
- rekrutacja wewnętrzna vs. zewnętrzna -argumenty za i przeciw
- jak badać potencjał pracowników i stymulować ich do rozwoju
- jak źródło rekrutacji wpływa na kulturę organizacyjną firmy
13:00-14:00 Lunch
14:00-14:40 KONIEC REKRUTACJI, CZYLI POCZĄTEK... - SKUTECZNE MODELE ADAPTACJI KANDYDATA W NOWYM MIEJSCU PRACY
CASE STUDY Ericpol Telecom
Katarzyna Kmak-Tendera (Ericpol Telecom)
Edyta Szot (Ericpol Telecom)
14:40-15:20 DANE OSOBOWE W PRAKTYCE - CZYLI JAK BEZPIECZNIE GROMADZIĆ I PRZETWARZAĆ INFORMACJE O KANDYDACIE W PROCESIE REKRUTACJI
dr Paweł Litwiński (Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki)
- jak zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych do przetwarzania
- zakres danych osobowych kandydata, które mogą być zbierane przez pracodawcę
- kluczowe zasady zabezpieczenia danych osobowych
- odpowiedzialność za niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych
15:20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 21 listopada 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 21 listopada 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
tel.(12) 350 54 01