eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Nowoczesne strategie rekrutacji i pozyskiwania pracowników

W dobie ograniczonych zasobów na rynku pracy i walki o najlepszych kandydatów rekrutacja stanowi nigdy niekończący się proces. Z roku na rok coraz więcej firm potwierdza, że ma problemy z pozyskaniem pracowników. Perspektywy na przyszłość również nie napawają optymizmem. Pojawia się więc pytanie, w jaki sposób przyciągnąć pracownika by zgłosił się właśnie do nas? Jak spośród grona kandydatów wyselekcjonować najlepszych? Jakie strategie przynoszą realne efekty w walce o pracownika? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas Kongresu. W nieformalnej atmosferze spotkania będą mieli Państwo okazję do poznania najbardziej skutecznych narzędzi rekrutacji stosowanych przez wiodące firmy w Polsce.

W programie m.in :

  • Skuteczna strategia employer brandingu i jej wpływ na proces rekrutacji - doświadczenia Carlsberg w prelekcji Beaty Holz, Menedżera ds. Personalnych
  • Sprawdzone modele onboardingu, czyli jak skutecznie zaadaptować kandydata w nowym miejscu pracy - powie Katarzyna Kmak-Tendera, Kierownik Działu Zarządzania Personelem, Ericpol Telecom
  • Największy start-up w historii polskiej bankowości - Aleksandra Krakowiak - Dyrektor ds. Personalnych, Alior Bank, przedstawi największe wyzwania rekrutacji nowo tworzonej organizacji
  • Jak przyciągnąć Generację Y i złowić Talenty - praktyczne rozwiązania Agory i L'Oreal

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Dowiedzą się Państwo, jak Grupa Budimex pozyskała pożądane kompetencje przy ich deficycie na nowym rynku pracy
  • Poznają Państwo praktyczne wskazówki dotyczące rozwiązania odwiecznego dylematu rekrutera -rekrutacja wewnętrzna vs. rekrutacja zewnętrzna w oparciu o doświadczenia DHL Express
  • Nowoczesne strategie rekrutacji i sprawdzone kanały komunikacji w docieraniu do odpowiednich kandydatów, przedstawi Państwu Krzysztof Kłapa - Dyrektor ds. Korporacyjnych i Zasobów Ludzkich, McDonald's
  • Przekonają się Państwo jak właściwie dopasować kandydata do potrzeb firmy - sprawdzone metody selekcji Schenker
  • Nowe spojrzenie na stare kwestie -dowiedzą się Państwo jak zgodnie z prawem gromadzić dane osobowe w czasie rekrutacji i jakie konsekwencje prawne grożą firmie za niezgodne z prawem ich przetwarzanie

Kto powinien wziąć udział:
Do udziału w Kongresie zapraszamy wszystkie osoby odpowiedzialne za proces planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji, w szczególności:

  • Członków Zarządu ds. Personalnych
  • Dyrektorów Działów Zasobów Ludzkich
  • Dyrektorów Działów Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Managerów ds. Marketingu Personalnego
  • Kierowników ds. Rekrutacji i Rozwojuw
  • Specjalistów ds. Rekrutacji

Program szkolenia:

10.12.2008, środa

9:30-10:00 Rejestracja i przywitanie

10:00-10:40 STRATEGIA FIRMY VS. OCZEKIWANIA KANDYDATÓW - CO TAK NAPRAWDĘ OFERUJEMY PRZYSZŁYM PRACOWNIKOM

CASE STUDY Mieszko

Mariusz Kunda (Mieszko)

  • co "atrakcyjny" i "konkurencyjny" pakiet oznacza dla kandydata
  • co tak naprawdę oferujemy przyszłym pracownikom
  • dlaczego dobry kandydat powinien pracować właśnie u nas

10:40-11:20 ORGANIZACJI OD PODSTAW - REKRUTACYJNE WYZWANIA I PUŁAPKI "START-UP'U"

CASE STUDY Alior Bank

Aleksandra Krakowiak (Alior Bank)

  • dlaczego pracownicy decydują się na dołączenie do nowopowstającej organizacji
  • co pomaga, a co przeszkadza w budowaniu zespołu od zera
  • pułapki "start-up'u" - czy można ich uniknąć

11:20-11:40 Przerwa na kawę

11:40-12:20 NOWOCZESNE STRATEGIE REKRUTACJI - DODATKOWE KOSZTY CZY INWESTYCJA

CASE STUDY McDonald’s

Krzysztof Kłapa (McDonald’s)

  • czasem warto spojrzeć w lustro - dlaczego niektóre metody rekrutacji się nie sprawdzają
  • jak właściwie zaplanować rekrutację w trudnych warunkach rynku
  • jak dotrzeć do odpowiedniego kandydata - skuteczne kanały komunikacji

12:20-13:00 ATRAKCYJNY WIZERUNEK PRACODAWCY - SKUTECZNY SPOSÓB PRZYCIĄGNIĘCIA NAJLEPSZYCH KANDYDATÓW

CASE STUDY Carlsberg

Beata Holz (Carlsberg)

  • czym jest wizerunek pracodawcy i dlaczego warto nad nim pracować
  • w jaki sposób wizerunek firmy wpływa na proces rekrutacji
  • jak budować wizerunek zewnętrzny firmy aby przyciągać najlepszych kandydatów
  • co wzmacnia, a co osłabia wizerunek firmy

13:00-14:00 Lunch

14:00-14:40 SZTUKA "PRZEŚWIETLENIA" KANDYDATA - ODPOWIEDNIE KOMPETENCJE CZY "SZÓSTY ZMYSŁ" REKRUTERA

CASE STUDY Schenker

Stefan Bulaszewski (Schenker)

Anna Dunin-Brzezińska (Schenker)

  • skuteczna rekrutacja na "rynku pracownika" - to jest możliwe
  • staranna selekcja a obustronny wybór
  • nowe standardy rekrutacyjne, czyli jak "odczarować" rekrutację

14:40-15:20 RAMY PRAWNE REKRUTACJI - JAK PROWADZIĆ REKRUTACJĘ, ŻEBY NIE NARAZIĆ SIĘ NA PROCES SĄDOWY

Iwona Jaroszewska-Ignatowska (Kancelaria Prawa Pracy)

  • jakie pytania można zadawać podczas rozmowy kwalifikacyjnej a jakie są zabronione
  • jak reagować na wypowiedzi kandydata do pracy
  • jak zbierać referencje i udzielać informacji zwrotnej
  • jakich dokumentów można wymagać od kandydata w postępowaniu rekrutacyjnym

15:20 Zakończenie

11.12.2008, czwartek

9:30-10:00 Rejestracja i przywitanie

10:00-10:40 POKOLENIE 'Y' NOWYM WYZWANIEM REKRUTERA - SZTUKA PRZYCIĄGANIA I ZATRZYMANIA NOWEJ GENERACJI

CASE STUDY L’Oreal

Maja Kuryłło (L’Oreal)

  • czym charakteryzuje się i czym wyróżnia nowa generacja
  • jak zrozumieć i zintegrować nowych kandydatów
  • sztuka zarządzania pokoleniem Y - kluczowe wyzwania hr-owe
  • jak zatrzymać nową generację Y w firmie

10:40-11:20 W POSZUKIWANIU "HIGH POTENTIALS" - JAK ZŁOWIĆ TALENT NA NOWYM RYNKU PRACY

CASE STUDY Agora

Kinga Kęska-Wołąkiewicz (Agora)

  • talenty na nowym rynku pracy - jak sprawić, aby "poszukiwanie trufli" nie stało się "jarzynobraniem"
  • gdzie szukamy kandydatów, ... a gdzie ich znajdujemy - weryfikacja metod
  • co oferujemy nowym pracownikom, a co wnoszą do firmy

11:20-11:40 Przerwa na kawę

11:40-12:20 JAK POZYSKAĆ POTRZEBNE KOMPETENCJE PRZY ICH DEFICYCIE NA RYNKU

CASE STUDY Grupa Budimex

Aneta Sierakowska (Budimex Nieruchomości)

Joanna Siwak-Makowiecka (Budimex)

  • gdzie tkwi źródło potrzebnych kompetencji
  • jak dotrzeć do potencjalnych kandydatów
  • jak wyłowić i rozwijać talenty w trudnym otoczeniu rynkowym

12:20-13:00 REKRUTACJA WEWNĘTRZNA VS. REKRUTACJA ZEWNĘTRZNA - PRAKTYCZNE SPOJRZENIE NA ODWIECZNY DYLEMAT REKRUTERA

CASE STUDY DHL Express

Maja Chabińska-Rossakowska (DHL Express)

Magdalena Mrówka (DHL Express)

  • rekrutacja wewnętrzna vs. zewnętrzna -argumenty za i przeciw
  • jak badać potencjał pracowników i stymulować ich do rozwoju
  • jak źródło rekrutacji wpływa na kulturę organizacyjną firmy

13:00-14:00 Lunch

14:00-14:40 KONIEC REKRUTACJI, CZYLI POCZĄTEK... - SKUTECZNE MODELE ADAPTACJI KANDYDATA W NOWYM MIEJSCU PRACY

CASE STUDY Ericpol Telecom

Katarzyna Kmak-Tendera (Ericpol Telecom)

Edyta Szot (Ericpol Telecom)

14:40-15:20 DANE OSOBOWE W PRAKTYCE - CZYLI JAK BEZPIECZNIE GROMADZIĆ I PRZETWARZAĆ INFORMACJE O KANDYDACIE W PROCESIE REKRUTACJI

dr Paweł Litwiński (Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki)

  • jak zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych do przetwarzania
  • zakres danych osobowych kandydata, które mogą być zbierane przez pracodawcę
  • kluczowe zasady zabezpieczenia danych osobowych
  • odpowiedzialność za niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych

15:20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 21 listopada 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 21 listopada 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje: Paulina Pyc - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
tel.(12) 350 54 01

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: