-
Tytuł:
Pricing Management - Jak efektywnie zarządzać ceną i generować zyski - smart pricing
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 795 + VAT PLN
- Termin: 2016-09-20 - 2016-09-21
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Trio Conferences
Dlaczego warto wziąć udział:
Coca-Cola HBC Polska, Perfetti Van Melle Polska, Tchibo Warszawa, Isover Saint Gobain, Kompania Piwowarska, Vision Express, Avon Cosmetics, Baxter Polska – poznaj praktykę kształtowania polityki cenowej i rabatowej u czołowych graczy rynkowych.
A na bazie analizy case studies:
- zrozumiesz mechanizmy związane z zarządzaniem ceną oraz ich wpływu na firmę
- rozwiniesz umiejętności podejmowania decyzji cenowych i opanujesz niezbędne techniki
- nabędziesz umiejętności wypracowania i wdrożenia odpowiedniej strategii cenowej
- poznasz korzyści, jakie przynosi mądre zarządzanie polityką cenową (smart pricing)
- zgłębisz rolę i obowiązki zespołu pricingowego
- wymienisz cenne doświadczenia i dobre praktyki w zakresie zarządzania ceną
- zrewidujesz politykę cenową i zaimplementujesz rozwiązania w firmie
- poszukasz inspiracji do dalszych działań w budowaniu skutecznego pricingu w firmie
Pozyskanie takiej wiedzy gwarantują nasze warsztaty. Jeśli chcą Państwo zgłębić temat PRICINGU W PRAKTYCE koniecznie należy wziąć udział w tym interaktywnym, ekskluzywnym spotkaniu praktyków.
To inwestycja, która zaprocentuje!
Do udziału zapraszamy osoby odpowiadające za politykę cenową, tworzące strategię cenową, zarządzające przychodami, upustami i rabatami, w szczególności pracowników działów: sprzedaży, controllingu, marketingu, finansów, area pricing.
Ze względu na praktyczny charakter warsztatów, liczba miejsc jest ograniczona.
1 DZIEŃ - wtorek, 20 września 2016
9:30 Rejestracja, poranna kawa
10:00 Pricing - zintegrowane podejście /CASE STUDY/
Łukasz Makolądra, Head of Controlling & Business Partnering, Vision Express
11:30 Przerwa kawowa, networking
11:50 Jak zbudować efektywny zespół pricingowy /CASE STUDY/
Bartłomiej Sędłak, Sales Director, Perfetti Van Melle Polska
12:40 Lunch, networking
13:30 Korytarze cenowe – zdefiniowane ramy dla wzrostu biznesu /CASE STUDY/
Aneta Skwarlińska, Pricing Manager CEE, International Pricing & Tender Strategy, Baxter Polska
14:10 Pricing behawioralny – psychologiczne aspekty zarządzania ceną /CASE STUDY/
Karolina Karolczak, Head of Trade Marketing, Tchibo Warszawa
15:10 Przerwa kawowa, networking
15:25 Skuteczna strategia cenowa, a wartość firmy /CASE STUDY/
Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu, ISOVER Saint-Gobain
16:25 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
DZIEŃ 2 - środa, 21 września 2016
9:30 Rejestracja, poranna kawa
10:00 Jak i co badać w kontekście cen – badania marketingowe a pricing /CASE STUDY/
Piotr Przerwa, Insights Manager, Coca-Cola HBC Polska
10:50 Mierniki efektywności w procesie pricingowym – czym i komu warto się chwalić /CASE STUDY/
11:30 Przerwa kawowa, networking
11:50 Jak stworzyć skuteczną strategię cenową/CASE STUDY/
Małgorzata Gasińska, Pricing Manager, EMEA, Avon Cosmetics
12:40 Lunch, networking
13:30 Jak efektywnie zarządzać polityką promocyjną /CASE STUDY/
Paweł Przekopiak, Director of Revenue Management, Kompania Piwowarska S.A.
14:20 Elastyczność cenowa – uwarunkowania, narzędzia /CASE STUDY/
15:10 Zakończenie drugiego dnia warsztatów, wręczenie certyfikatów
Konferencja odbędzie się w dniach 20 – 21 września 2016 r. w Centrum Konferencyjnem Zielna w Warszawie
Ceny:
2 195 zł netto - cena obowiązująca do 24 czerwca
2 495 zł netto - od 25 czerwca do 19 sierpnia 2016
2 795 zł netto - po 19 sierpnia 2016
Ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%. Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, lunch oraz przerwy kawowe.
Rejestracji można dokonać pod adresem
Strona WWW: