eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › ROI z działań marketingowych. W co inwestować, jak mierzyć efektywność działań

Sympozjum „ROI z działań marketingowych” to wydarzenie podczas, którego będą mieli Państwo doskonałą okazję dowiedzieć się jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w perspektywie krótko – i długofalowej. Zaproszeni eksperci, reprezentujący takie firmy, jak:
MICROSOFT, ADOBE, UNILEVER, AVON, COTY, PAYBACK, PZU, ONET, AC Nielsen, faceADDICTED, COCCODRILLO podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami na temat funkcjonalnych rozwiązań i narzędzi, ułatwiających pomiar działań mających dwa cele: wzrost sprzedaży i ugruntowanie pozycji marki na rynku.

Eksperci – praktycy odpowiedzą m.in. na pytania o to, jak:

  • powiązać marketing i finanse przy ocenie działalności firmy na rynku
  • dobrać kanały komunikacji marketingowej w zależności od potrzeb konsumenta i potencjału produktu
  • wielowymiarowo oceniać wartość klienta w czasie
  • planować mierzalność kampanii w ujęciu czasowym
  • trafnie określać adresatów kampanii
  • skutecznie zarządzać procesem raportowania efektów kampanii

To spotkanie będzie doskonałą wskazówką dla marketerów stojących przed wyborem narzędzi i kanałów komunikacji z klientem do swoich kampanii – wiedza poparta analizą konkretnych przypadków pokaże jak je skutecznie wybrać, eksploatować i odnieść sukces.

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W SYMPOZJUM

  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów Marketingu
  • Product, Brand Managerowie
  • Managerowie współpracujący z Działami Sprzedaży
  • Managerowie i Specjaliści ds. Controllingu i Analiz
  • Kreatorzy Kampanii Marketingowych i Promocji
  • Specjaliści ds. Sprzedaży
  • Specjaliści wspierający nowe marki i produkty
  • Przedstawiciele Handlowi

PROGRAM:

29 listopada 2011

09:30 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników

Ile są warte i co dają w efekcie działania w necie

10:00
Pomiar efektywności kampanii internetowych: czego oczekujemy od narzędzi Google analitics, a co rzeczywiście nam one dają
Dariusz Maciołek, Kierownik Zespołu E-marketingu i Mediów, Grupa PZU

  • Jak mierzyć kampanie 360st przy pomocy GA
  • Tips&tricks w Google Analytics

case study kampanii mierzalności i wnioskowania z kampanii 360st

11:00 Chodzi o pieniądze, głupcze! Czyli ROI w mediach społecznościowych. Ile warta jest gorączka facebooka? Anna Robotycka, CCO, FaceADDICTED

  • ROI i RONI – kiedy opłaca się nie inwestować w media społecznościowe
  • Czy cross media mają sens i dlaczego „lubię to” w T V i innych mediach nie zdziała cudów
  • Efektywność kampanii w social media – uczymy się na błędach

12:20 Magia klasyki z urokiem technologii: pomiar efektywności kampanii brandingowych w internecie Agnieszka Wiśniewska, Kierownik Zespołu Badań Sprzedaży i Rynku Reklamowego, Grupa Onet.pl

  • Jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto – zaplanuj skuteczne działania, które trafią do klienta
  • Co działa a co zniechęca Internautę – w co inwestować
Case studies: badania skuteczności reklamy internetowej: pomiar wiedzy i postaw a pomiar zachowań; rola kreacji, rola formatu reklamowego

12:20 Przerwa ma kawę

13:19 Lunch

Jak zmierzyć i wyliczyć efekty kampanii

13:20
Jak mierzyć efekty komunikacji marketingowej – użyteczne narzędzia i rozwiązania • Rozwiązania badawcze umożliwiające ocenę ROI • Ewaluacja skuteczności poszczególnych kanałów komunikacji • Jak mierzyć działania standardowe a jak niestandardowe
Marta Gadziała, Senior Client Consultant, Nielsen Analytic Consulting, Gabriel Matwiejczyk, Business Development Manager, NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company)

  • Rozwiązania badawcze umożliwiające ocenę ROI
  • Ewaluacja skuteczności poszczególnych kanałów komunikacji
  • Jak mierzyć działania standardowe a jak niestandardowe

15:00 Sposoby pomiaru kampanii marketingu bezpośredniego
Marcin Drzewiecki, Marketing Director, LOYALTY PARTNER POLSKA Sp. z o.o.

  • Nakłady i efekty w działaniach marketingowych
  • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych a zwrot z inwestycji marketingowej
  • Zwrot z inwestycji a „generowanie zysków” – Mierniki opłacalności dla kampanii niesprzedażowych

16:00 Cel = Zysk. Budżet= Inwestycja
Patryk Góralowski, Windows Consumer BG Lead, Microsoft

  • Zintegrowane czy wielokanałowe – jaką metodą wartościować kampanie dla różnych grup i na różnych nośnikach
  • Narzędzia, metryki, wskaźniki ekonometryczne, indeksy – czy obliczanie opłacalności zainwestowanych środków musi być skomplikowane
  • Koordynacja strategii marketingu, sprzedaży i PR jako główny czynnik wpływający na jasny „rachunek” ROI

17:00 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia Sympozjum

30 listopada 2011

09:30 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników

Postaw tylko na efektywne działania

10:00 ROI – kierunki marketingowego myślenia
Marek Sodolski, Dyrektor Marketingu, Avon

  • Wartość życiowa klienta – jak zwiększać wskaźniki konwersji przez trafniejsze określenie adresatów kampanii
  • Skuteczne metody planowania promocji w oparciu o badania klientów – analiza rynku a efektywność działań
  • Jak mierzyć efektywność zastosowania materiałów POS i BTL w kontekście zwiększenia percepcji marki u klienta i efektu zakupowego
  • Planowanie działań i pomiar ich efektywności w kontekście Price Premium
  • Jak bardzo opłacalne jest budowanie kapitału marki

11:00 Efektywność nowoczesnego marketingu
Aleksander Śmigielski, Dyrektor Mediów w Europie Wschodniej i Środkowej, Unilever

  • Skuteczność działań promujących w social media. Jak połączyć kreatywny pomysł z mierzalnym efektem
  • Czas siewów a czas zbiorów czyli jak zaplanować inwestycję
  • Ile kosztuje efektywna promocja i czy zawsze kończy się sukcesem
  • I efektywnie, i efektownie. Czym zaskoczyć świadomego klienta

12:00 Przerwa ma kawę

12:20 Działania promocyjne w różnych kanałach komuniacji - krótko- i długookresowy wpływ na pozycję marki M
aria Grudzień ,Specjalista ds. Analiz Rynkowych, Coty Polska Sp. z o.o., Paweł Łazarowicz - Kierownik ds. zarządzania kategoriami, Coty Polska

  • Kanał nowoczesny - ogólnopolski event skutecznym narzędziem w promocji marki
  • Rynek tradycyjny - jak wygrać na malejącym rynku? Działania krótko i długofalowe w sklepach
  • Nowy kanał handlowy? Social Media - najlepsze praktyki promocyjne

13:20 Lunch

14:20 Skuteczność, czy zasięg. Efekty czy Jakość?
Marcin Gieracz, Doradca Zarządu po Dyrektora Marketingu i Rozwoju Marki, Coccodrillo

  • Ważniejsze jest to, czego potrzebuje moja marka, a nie to z jakich narzędzi mogę skorzystać
  • Klient musi usłyszeć, zrozumieć, zareagować = kupić!
  • Pomiar efektów, których nie widać.

15:20 Czy efekt nas zaskoczy? Jak promować specjalistyczny produkt używając social mediów
Norbert Kilen, Strategy Director, Agencja Think Kong

  • Sztucer czy działo - dylemat myśliwego
  • W czym aktywność social mediowa jest lepsza od reklamy
  • Skuteczność sprzedażowa, czyli jak to wszystko policzyć

16:20 Poczęstunek na zakończenie drugiego dnia Sympozjum, wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
3395 PLN (od 3 października 2011 do 10 listopada 2011)
3895 PLN (od 11 listopada 2011 do 29 listopada 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: