eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Trendy Contact Center 2014
Najważniejsze spotkanie dla branży Contact Center w 2014 roku!

 

Podczas konferencji:

  • Możliwości i wyzwania związane z budowaniem efektywności w Contact Center oraz jego zarządzaniem.
  • Narzędzia do efektywnej multichannel’owości w Contact Center, czy jest nam to w ogóle potrzebne i kiedy jest efektywne?
  • Najnowsze udogodnienia i możliwości dla WSZYSTKICH naszych klientów.
  • Wyliczanie opłacalności Contact Center wewnętrznego oraz zewnętrznego - co i kiedy jest lepsze?
  • Innowacyjne oraz klasyczne metody angażowania telemarketerów - co się sprawdza a co nie?
  • Case studies, które zmienią postrzeganie niesklasyfikowanego KLIENTA.
  • Przykłady efektywnych i opłacalnych wdrożeń z naszego rynku.
  • Równoległe warsztaty narzędziowe - analityka i coaching w Contact Center.
  • Debaty dotyczące najważniejszych kwestii rynkowych. Po raz kolejny łamiemy tabu!

Koszt uczestnictwa
1995.00 PLN (od 10 czerwca 2014 do 22 sierpnia 2014)
2495.00 PLN (od 23 sierpnia 2014 do 24 września 2014)

 

Szczegółowe informacje:

Magdalena Marczak

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

 

Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: