-
Tytuł:
VIII Forum Marketingu Internetowego. Trendy marketingu internetowego w 2014 r. Co nowego w obszarach b2b oraz b2c ?
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 700 + VAT PLN Teraz: 480 + VAT PLN
- Termin: 2014-07-31 - 2014-07-31
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Marketing jest dziedziną dynamiczną, która wymaga od zajmującej się nim osoby nieustannego nasłuchiwania branżowych trendów, których wdrożenie pozwoli wyprzedzić konkurencję oraz rozsądniej dysponować swoimi zasobami i budżetem. Prezentujemy Państwu kolejną edycję naszego forum, którego celem jest, jak zawsze, prezentacja najświeższych rozwiązań i case studies ze świata reklamy i marketingu. Zaproszeni eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu obecnie jego najważniejszych obszarów.
Ideą tegorocznego forum jest zapewnić uczestnikom dawkę wiedzy, inspiracji, ale również narzędzi i umiejętności analizy prowadzonych przez siebie działań, dzięki czemu zasłyszane informacje będzie można z łatwością wykorzystać w praktyce. Stąd duży nacisk na analitykę działań reklamowych w internecie. Chcemy również dostarczyć Państwu przeglądu najważniejszych trendów, w tym marketingu treści czy tzw. inbound marketingu. Wisienką na torcie będą media społecznościowe od strony zazwyczaj nie poruszanej, czyli źródeł ruchu oraz umiejętność kierowania naszych komunikatów do specyficznych grup docelowych w oparciu o dokonania marketingu dla kobiet.
Bardzo serdecznie zapraszamy.
PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie
a w nim:
Inbound Marketing - daj się znaleźć
Jarosław Jopek
Jak social media przekładają się na sprzedaż? (zarówno w obszarze B2B jak i B2C). Analityka w marketingu – znaczenie prawidłowej analizy danych i wyciągania wniosków
dr Anna Miotk
Interaktywne działania komunikacji w mobilnym marketingu (komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego)
Monika Mikowska, mobeedick.com
Social Media Marketing jako dywersyfikacja źródeł ruchu
Cezary Lech
Marketing treści – coraz bardziej obecny, coraz bardziej efektywny
Krzysztof Urbanowicz
Kobieta jako adresat marketingu internetowego – czy jest jakaś specyfika narzędzi, metod i oferty?
Artur Jabłoński
Koszt udziału jednej osoby w forum wynosi:
- 480 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym do dnia 18 lipca 2014 r.
- 580 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym od dnia 19 lipca 2014 r.
- 700 zł + 23% VAT - dla firm posiadających rozwiązania w zakresie tematycznym Forum
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:
Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email:
Więcej na stronie: