eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › 5. Forum Marketingu Zintegrowanego
5. edycji Forum Marketingu Zintegrowanego  - "KAMPANIA ZINTEGROWANA 360-2013. JAKĄ SKALĘ MA TO POJĘCIE DZIŚ".

To już piąta edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. Możemy zatem pokusić się o ocenę czy w erze wszechobecnego pojęcia DIGITAL, planowanie szerokiej komunikacji 360 nadal ma charakter priorytetowy.

Cztery lata dla branży wydają się epoką. Pojawiają się nowe formy aktywności marki: social media, mobile ze swoim arsenałem możliwości czy video w sieci, a interaktywne narzędzia stają się standardem w miejscu sprzedaży, angażując konsumenta jak nigdy dotąd. RTB, content marketing, targetowanie zmieniają cały ekosystem reklamy internetowej, a automatyzacja staje się sprzymierzeńcem działań operacyjnych. Jednocześnie rynkowa sytuacja wymusza redukcję niektórych działań, stanowiących dotychczas domenę zintegrowanej oferty. Jedno nie ulega zmianie: każdego roku realizowane są bardzo ciekawe, nieszablonowe  projekty (również te mniejsze i nisko marżowe), dedykowane świadomym swoich zindywidualizowanych potrzeb klientom.

Tegoroczna edycja Forum Marketingu Zintegrowanego oparta będzie na omówieniu mocnych, inspirujących case studies kampanii realizowanych dla wiodących marek. Przyjrzymy się, które kanały dotarcia do klienta angażują dzisiaj największą część budżetu i jaki to ma realny wpływ na rynek.

Zaproszeni eksperci, reprezentujący marki: Dunlop, Nju Mobile, Sony Music, RWE PZU, Jack's Customs, IKEA, McDonald's Tyskie, Orlen, Netia, Tesco, podzielą się swoją wiedzą, doświadczeniami i najlepszymi praktykami z zakresu zarządzania projektem marketingowym o ściśle ustalonym budżecie. 

Eksperci-praktycy odpowiedzą m.in. na pytania:

  • Czy istnieje przepis na skuteczny omnichannel marketing?
  • Jak strategicznie planować kampanię by przyniosła realny zysk?
  • Jak dobrać nośniki informacji na poszczególnych etapach komunikacji z klientem?
  • Jak  sprawić by kampania była spójna, wiarygodna i angażująca?
  • Jak bardziej zaangażować konsumenta w markę, bazując na skuteczności insightu?
  • Jak przekonać konsumenta, że działamy dla jego satysfakcji i dla jego dobra?
  • Jak wykorzystać media interaktywne do angażowania konsumenta w markę?
  • Jak pozyskać mierzalne informacje wspomagające decyzje marketingowe?
  • Jak za pomocą ROI sprawdzić czy reklama przynosi korzyści biznesowe?
  • Jak osiągnąć synergię w dobie mix-marketingu i szybko reagującej przestrzeni?

Unikatowość programu Forum dodatkowo wzmocniliśmy trzema równoległymi sesjami warsztatowymi, które pomogą Państwu w planowaniu  działań shopperowych, realizacji kampanii interaktywnych, prowadzeniu i analizie badań marketingowych.


Do udziału w Forum szczególnie zapraszamy:

  • Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe, PR i sprzedażowe w firmach,
  • Project managerów, delegowanych do zarządzania całością działań marketingowych, a także pojedynczymi projektami i produktami,
  • Kadrę odpowiedzialną za strategię firmy w obszarze komunikacji marketingowej,
  • Twórcy start-upów, młodych przedsiębiorców,
  • Przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych,
  • Osoby chcące wiedzieć więcej na temat narzędzi marketingu zintegrowanego i ich wykorzystania. 

 Program: 


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

•    1195 PLN (zgłoszenia od 1 sierpnia 2013 do 30 września 2013)

•    1495 PLN (zgłoszenia od 1 października 2013 do 19 listopada 2013)


Koszt uczestnictwa w Wydarzeniu dla członków SMB wynosi 495 PLN (1 osoba) za pierwsze 4 zaproszenia. Kolejne zaproszenia członkowie SMB mogą zakupić z 30% rabatem od aktualnej ceny regularnej.


Szczegółowe informacje:

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB  

+48 22 555 33 10

Email:

 

Więcej na:

 

 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: