-
Tytuł:
7. Forum Marketingu Zintegrowanego
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 497 + VAT PLN
- Termin: 2015-11-04 - 2015-11-05
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Najlepsze case'y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów.
FMZ jest największą w Polsce i najlepszą pod względem merytorycznym konferencją poświęconą zagadnieniom marketingu zintegrowanego. W trakcie wydarzenia możliwe jest zapoznanie się ze szczegółami najciekawszych kampanii marketingu 360 stopni, podjęcia dyskusji o tych projektach z marketerami, którzy je prowadzili, oraz innymi uczestnikami Forum.
Konferencja organizowana jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, a poprowadzi ją Jacek Kotarbiński.
Zawartość merytoryczna:
- Absolutnie najlepsze case studies kampanii marketingu zintegrowanego zrealizowane w Polsce w ostatnich miesiącach
- Krytyczny i selektywny wybór kampanii przez Radę Programową złożoną z wybitnych ekspertów rynku
- Kryteriami wyboru kampanii były zarówno uzyskane w trakcie ich realizacji wyniki i efekty, jak również ich innowacyjność, kreatywność i pomysłowość
- Prezentacja dużych znanych kampanii, jak również projektów małych, które doskonale poradziły sobie na wymagającym rynku
- Moderacja konferencji przez Jacka Kotarbińskiego – niekwestionowany autorytet w świecie marketingu
- Podział prezentowanych kampanii na bloki tematyczne:
- SKĄD POCHODZISZ I DOKĄD ZMIERZASZ MARKETINGU 360?
- TARGET GROUP, CZYLI KTO?
- INTERAKCJA – NOWY EKOSYSTEM KOMUNIKACJI
- MĄDRZE PLANOWAĆ + SKUTECZNIE MIERZYĆ
- MEDIAMIX NA WIELE SPOSOBÓW
- Podczas FMZ zaprezentowane zostaną marki takie jak: Millward Brown, DEMa, Content King, kredki Bambino, Biuro Podróży Reklamy, Marketing w Praktyce, Whirlpool, Albedo Marketing, LOTTE Wedel, Gerber, Unique One, Amrest, Księgarnia Bonito, Grupa Adweb, Insignia, K2, PGE, BSH, P4 Plej, PZU, VML
- Treści prezentowane na Forum mogą być traktowane jako podsumowanie działań realizowanych na rynku w połowie dekady istnienia nowych mediów. Możliwość poszukania odpowiedzi, gdzie jesteśmy w obecnym momencie funkcjonowania nowych narzędzi i kanałów komunikacji z klientami.
Formuła:
- Konferencja organizowana w modelu marketerzy dla marketerów. Wybrane case’y przedstawiane są niezwykle szczegółowo i z perspektywy marketera. Rola i udział agencji w prezentowanych przykładach jest minimalna
- W przerwach między prezentacjami odbywają się sesje warsztatowe (roundtables), w trakcie których istnieje możliwość podjęcia interaktywnej dyskusji z ekspertami, wymiany poglądów i opinii.
Do udziału w Forum szczególnie zapraszamy:
- Dyrektorów i inne osoby odpowiedzialne za działania marketingowe, PR i sprzedażowe w firmach
- Kadrę odpowiedzialną za strategię firmy w obszarze komunikacji marketingowej
- Project managerów delegowanych do zarządzania całością działań marketingowych, a także pojedynczymi projektami i produktami
- Ekspertów i specjalistów z obszaru marketingu zintegrowanego
- Twórców start-upów, młodych przedsiębiorców
- Przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych
- Osoby chcące wiedzieć więcej na temat narzędzi marketingu zintegrowanego i ich wykorzystania.
Konferencja odbędzie się w Adgar Plaza przy ul. Postępu 17A w Warszawie. Zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem formularza na stronie: .
Ceny:
- członkowie SMB: 497 zł netto (nie podlega innym rabatom);
- uczestnicy poprzednich edycji 997 zł netto (nie podlega innym rabatom);
- nowi uczestnicy: 1 497 zł netto;
- rabat za udział udział 2 i kolejnej osoby z firmy: 10%;
- wartość zniżki w dla członków organizacji wspierających – 10%;
Szczegółowe informacje:
Nr tel: 22 555 33 10 lub 22 555 33 13
E-Mail:
Strona WWW wydarzenia: