eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › 7. Forum Marketingu Zintegrowanego

Najlepsze case'y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów.


FMZ jest największą w Polsce i najlepszą pod względem merytorycznym konferencją poświęconą zagadnieniom marketingu zintegrowanego. W trakcie wydarzenia możliwe jest zapoznanie się ze szczegółami najciekawszych kampanii marketingu 360 stopni, podjęcia dyskusji o tych projektach z marketerami, którzy je prowadzili, oraz innymi uczestnikami Forum.


Konferencja organizowana jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, a poprowadzi ją Jacek Kotarbiński.


Zawartość merytoryczna:

  • Absolutnie najlepsze case studies kampanii marketingu zintegrowanego zrealizowane w Polsce w ostatnich miesiącach
  • Krytyczny i selektywny wybór kampanii przez Radę Programową złożoną z wybitnych ekspertów rynku
  • Kryteriami wyboru kampanii były zarówno uzyskane w trakcie ich realizacji wyniki i efekty, jak również ich innowacyjność, kreatywność i pomysłowość
  • Prezentacja dużych znanych kampanii, jak również projektów małych, które doskonale poradziły sobie na wymagającym rynku
  • Moderacja konferencji przez Jacka Kotarbińskiego – niekwestionowany autorytet w świecie marketingu
  • Podział prezentowanych kampanii na bloki tematyczne:

            - SKĄD POCHODZISZ I DOKĄD ZMIERZASZ MARKETINGU 360?

            - TARGET GROUP, CZYLI KTO?

            - INTERAKCJA – NOWY EKOSYSTEM KOMUNIKACJI

            - MĄDRZE PLANOWAĆ + SKUTECZNIE MIERZYĆ

            - MEDIAMIX NA WIELE SPOSOBÓW

  • Podczas FMZ zaprezentowane zostaną marki takie jak: Millward Brown, DEMa, Content King, kredki Bambino, Biuro Podróży Reklamy, Marketing w Praktyce, Whirlpool, Albedo Marketing, LOTTE Wedel, Gerber, Unique One, Amrest, Księgarnia Bonito, Grupa Adweb, Insignia, K2, PGE, BSH, P4 Plej, PZU, VML
  • Treści prezentowane na Forum mogą być traktowane jako podsumowanie działań realizowanych na rynku w połowie dekady istnienia nowych mediów. Możliwość poszukania odpowiedzi, gdzie jesteśmy w obecnym momencie funkcjonowania nowych narzędzi i kanałów komunikacji z klientami.

 

Formuła:

  • Konferencja organizowana w modelu marketerzy dla marketerów. Wybrane case’y przedstawiane są niezwykle szczegółowo i z perspektywy marketera. Rola i udział agencji w prezentowanych przykładach jest minimalna
  • W przerwach między prezentacjami odbywają się sesje warsztatowe (roundtables), w trakcie których istnieje możliwość podjęcia interaktywnej dyskusji z ekspertami, wymiany poglądów i opinii.

 

Do udziału w Forum szczególnie zapraszamy:

  • Dyrektorów i inne osoby odpowiedzialne za działania marketingowe, PR i sprzedażowe w firmach
  • Kadrę odpowiedzialną za strategię firmy w obszarze komunikacji marketingowej
  • Project managerów delegowanych do zarządzania całością działań marketingowych, a także pojedynczymi projektami i produktami
  • Ekspertów i specjalistów z obszaru marketingu zintegrowanego
  • Twórców start-upów, młodych przedsiębiorców
  • Przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych
  • Osoby chcące wiedzieć więcej na temat narzędzi marketingu zintegrowanego i ich wykorzystania.

 


Konferencja odbędzie się w Adgar Plaza przy ul. Postępu 17A w Warszawie. Zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem formularza na stronie: .

Ceny:
  • członkowie SMB: 497 zł netto (nie podlega innym rabatom);
  • uczestnicy poprzednich edycji 997 zł netto (nie podlega innym rabatom);
  • nowi uczestnicy: 1 497 zł netto;
  • rabat za udział udział 2 i kolejnej osoby z firmy: 10%;
  • wartość zniżki w dla członków organizacji wspierających – 10%;


Szczegółowe informacje:

Nr tel:
22 555 33 10 lub 22 555 33 13
E-Mail:
Strona WWW wydarzenia:

 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: