eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Analiza danych w sprzedaży i marketingu - optymalizacja kosztów obsługi klienta
  • Tytuł:

    Analiza danych w sprzedaży i marketingu - optymalizacja kosztów obsługi klienta

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 450 + VAT PLN Teraz: 350 + VAT PLN
  • Termin: 2006-10-03 - 2006-10-03
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: K&K Group

I dzień

INFORMACJE PODSTAWOWE

Systemy informatyczne w przedsiębiorstwach, zwłaszcza te związane z obsługą sprzedaży i marke-tingu, gromadzą coraz większą ilość danych na temat klientów, ich zachowań i nabywanych przez nich produktów. Jednak rosnący potok danych coraz trudniej zamienić w sensowne informacje, które mogłyby zostać wykorzystane w działaniach marketingowych czy wspomóc proces podejmowania decyzji.

Wielu menedżerów zadaje sobie pytania:

  • Jak przekształcić posiadane dane w praktyczną wiedzę o kliencie?
  • Jak najtaniej pozyskiwać nowych klientów i zapobiegać odejściu dotychczasowych
    do konkurencji?
  • Jak efektywnie modelować złożone zachowania klientów, a dzięki temu zmniejszać koszty działań marketingowych?

Nowoczesne systemy analityczne (programy wykorzystujące data mining, analityczne systemy CRM, czy też systemy do przestrzennej analizy danych typu GIS) pozwalają uzyskać odpowiedzi na te pytania, a tym samym efektywnie wykorzystać zgromadzone dane.

"Analiza danych" powinna więc stanowić jedno z kluczowych zadań, które poprawia efektywność działania przedsiębiorstwa i zwiększa zadowolenie klienta. Dlatego też hasłem V edycji konferencji jest optymalizacja kosztów obsługi klienta.

Proponowane zagadnienia

Podczas konferencji zostaną przedstawione metody analizy danych oraz rozwiązania i tendencje związane z analizą danych przy zastosowaniu nowoczesnych systemów analitycznych. Proponowane zagadnienia:

  • nowoczesne metody analizy danych w badaniach marketingowych
  • segmentacja i pozycjonowanie produktów i usług
  • rozpoznanie rynku i przewidywanie preferencji klientów
  • rozwiązania do gromadzenia i zarządzania danymi
  • specjalizowane pakiety analityczne i analityczne systemy CRM w analizie danych

ADRESACI Konferencja jest kierowana przede wszystkim do:

  • kadry zarządzającej
  • dyrektorów ds. marketingu i sprzedaży
  • dyrektorów ds. obsługi klientów
  • analityków danych i osoby odpowiedzialne za prognozowanie
  • dyrektorów i specjalistów ds. informatyki

Udział w konferencji:
zgłoszenie do 25 września 2006 r. - 350 zł + 22% VAT
zgłoszenie po 25 września 2006 r. - 450 zł + 22% VAT

Więcej informacji na stronie Organizatora:


Kontakt:
Katarzyna Michałkiewicz
tel. (022) 678 61 15
email:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: