eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Aspekty prawne i administracyjne zarządzania centrum handlowym

W programie m.in.:

I dzień konferencji 21 marca 2007 (środa)

9.00 - 10.30 Odpowiedzialność i obowiązki dyrektora centrum handlowego. Sesja wprowadzająca

  • odpowiedzialność karna dyrektora zarządzającego centrum handlowym
  • bezpieczeństwo w centrum handlowym
  • umowy z podwykonawcami - zapisy dotyczące odpowiedzialności
  • kontrole w centrum handlowym
  • ubezpieczenia od wypadków losowych
  • logistyka centrum handlowego (zaopatrzenia, parkowanie)
Jerzy Bzowski - Dyrektor; Centrum Handlowe "Echo" Echo Investment - Centrum Handlowe Przemyśl Sp. z o.o. w Przemyślu

10.30 - 10.45 Przerwa na kawę

10.45 - 11.45 Uregulowania związane z ochroną środowiska w działalności centrum handlowego

  • zapisy prawne o ochronie środowiska obejmujące działalność centrum handlowego
  • gospodarowanie odpadami w świetle uregulowań prawnych
  • pomiary hałasu
  • zapisy w umowach najmu dotyczące wytwarzania i utylizacji odpadów
  • dokumentacja związana z przestrzeganiem ustawy o ochronie środowiska
Wiesław Krajczyński - Naczelnik Wydziału Inspekcji w Departamencie Inspekcji i Orzecznictwa; Główny Inspektorat Ochrony Środowiska

11.45 - 12.45 Regulacje związane z rozliczaniem mediów (energia elektryczna, ciepło)

  • uwarunkowania prawne wytwarzania, dostawy i sprzedaży mediów do centrów handlowych
  • rola MG i URE w zakresie regulacji dotyczących rynków energii
  • alternatywne możliwości zakupu mediów (zasada TPA, wytwarzanie własne)
  • poziom (aktualny i przewidywany) cen energii elektrycznej w Polsce
  • możliwości zmniejszenia zużycia energii elektrycznej
Marek Kulesa - Dyrektor Biura Towarzystwa Obrotu Energią

12.45 - 13.45 Przerwa obiadowa

13.45 - 14.45 Zabezpieczenia w umowach najmu oraz egzekucja zapisów umów

  • gwarancje bankowe
  • czynsze od obrotu - wysokość oraz zapisy w umowie
  • spójna interpretacja zapisów umowy najmu (najemca - zarządca)
  • umowne i ustawowe zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy najmu
  • ubezpieczenie w przypadku wyrządzenia szkody przez najemcę
  • windykacja czynszu
Łukasz Caban - Adwokat; "Smolarek , Rogala, Caban - Adwokaci i Radcowie Prawni" spółka partnerska

14.45 - 15.00 Przerwa na kawę

15.00 - 16.30 Nadzór budowlany nad centrum handlowym

  • jakie wymogi budowlane musi spełniać centrum handlowe - zapisy ustawy Prawo budowlane
  • dokumentacja budowlana centrum handlowego zgodna z wymogami prawa budowlanego
  • zakres kontroli nadzoru budowlanego w centrum handlowym
  • wymogi prawne związane z warunkami atmosferyczny
  • przepisy BHP oraz PPOŻ
Paweł Ziemski - prawnik, specjalista z zakresu prawa budowlanego i administracyjnego


II dzień konferencji 22 marca 2007 (czwartek)

9.00 - 10.00 Zarządzanie kosztami w działalności centrum handlowego

  • jak minimalizować koszty w centrum handlowym
  • budżetowanie kosztów, trudnych do przewidzenia (odśnieżanie dachów)
  • efektywne zarządzanie budżetem - kontrola stanu wydatków
  • rozliczenia kosztów z części wspólnych (sprzątanie, wentylacja, klimatyzacja)
  • ustalanie wysokości czynszów
Teresa Tarłowska - Kierownik Centrum Handlowego Echo w Zamościu; Manhattan Real Estate Management Sp. z o.o. (grupa Meinl European Land)

10.00 - 10.15 Kawa

10.15 - 11.45 Eksploatacja centrum handlowego

  • współpraca administratora z generalnym wykonawcą
  • usuwanie usterek w ramach gwarancji generalnego wykonawcy
  • współpraca z podwykonawcami w zakresie obsługi technicznej i utrzymania czystości w centrum handlowym
  • konserwacja i naprawy
  • przeszkolenie pracowników z zakresie eksploatacji urządzeń
  • przeglądy techniczne:
    • uregulowania prawne dotyczące urządzeń zamontowanych w centrum handlowym
    • kalendarz przeglądów - rozbieżności między zaleceniami producenta a zapisami prawnymi
    • konserwacja i terminowe usuwanie usterek
Janusz Gutowski - Dyrektor Zarządzający Centrum Okay w Gdańsku, oraz Centrum Ferio Gaj we Wrocławiu

11.45 - 12.45 Marketing centrum handlowego

  • centrum handlowe jako platforma działań marketingowych
  • analiza badań marketingowych - podejmowanie działań marketingowych na podstawie wyników badań
  • włączenie najemców we wspólne działania marketingowe
  • jak tworzyć zróżnicowaną ofertę marketingową dostosowaną do zasobności portfela klienta
  • wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta
  • czy programy lojalnościowe są dobrym sposobem zatrzymania klienta
  • jakie eventy przyciągają do centrum handlowego
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w kwestii marketingu i public relations centrum handlowego
  • jak się zmieniają oczekiwania klientów
  • wystrój centrum handlowego - jako wizytówka i sposób przyciągnięcia klienta do centrum handlowego

12.45 - 13.45 Przerwa obiadowa

13.45 - 14.45 Relacje z najemcami

  • komercjalizacja powierzchni w centrum handlowym
  • pozyskanie najemców "lokomotyw" jako magnes przyciągający klientów i innych najemców
  • kontakty interpersonalne z najemcą - efektywna komunikacja
  • pozyskiwanie środków od najemców na działalność marketingową
  • rozwiązywanie sporów pomiędzy najemcami oraz pomiędzy najemcą a zarządcą obiektu handlowego
Prelegent: Paweł Goździowski - Dyrektor ds. Komercjalizacji - CEFIC Polska Sp.zo.o.

14.45 - 16.30 Bariery prawno - biurokratyczne w działalności centrum handlowego. Panel dyskusyjny przy kawie MODERATOR PANELU: Dr Maria Andrzej Faliński - Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji


Dzień specjalny konferencji, 23 marca 2007 (piątek) - Ewakuacja centrum handlowego

9.00 - 14.00

  1. Rodzaje zagrożeń (prewencja, reakcja)
  2. Procedury związane z ewakuacją centrum handlowego
    • przeszkolenia pracowników - jak zachować się w sytuacji kryzysowej
    • zobowiązania najemców do podporządkowania się w przypadku zagrożenia
  3. System zabezpieczeń centrum handlowego
  4. Zarządzanie sytuacją kryzysową
  5. Współpraca z Policją (podstawy prawne, system procedur)
PRELEGENT: Wojciech Janas - Dyrektor Pionu Bezpieczeństwa REAL


Szczegóły na stronie organizatora

022 420 55 23

do 05.01.2007od 06.01.2007 do 09.03.2007 od 10.03.2007
Konferencja + dzień specjalny (cena preferencyjna)4595 PLN + 22% VAT4995 PLN + 22% VAT5595 PLN + 22% VAT
Konferencja3695 PLN + 22% VAT3995 PLN + 22% VAT,4295 PLN + 22% VAT
Dzień specjalny1795 PLN + 22% VAT1995 PLN + 22% VAT2195 PLN + 22% VAT

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: