eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Badania marketingowe

Badania marketingowe stanowią jedno z najciekawszych zagadnień współczesnego marketingu. To właśnie one bardzo często stoją za największymi sukcesami. By jednak móc czerpać z nich pełnymi garściami, należy podejść do ich organizacji w sposób strategiczny. Uświadomić sobie nie tylko szanse, ale i zagrożenia. Wtedy mogą być inspiracją do nowych odkryć i wielkich sukcesów.

Podczas tego kongresu postaramy się odpowiedzieć na najbardziej frapujące pytania zadawane przez osoby zajmujące się badaniami i marketingiem, którzy z nich korzystają.

W programie m.in :

  • Dowiedz się, kiedy za sukcesem kryją się badania
  • Poznaj nowe trendy
  • Zadbaj o zmaksymalizowanie potencjału swojej marki w kontekście segmentacji
  • Poznaj praktyczne metody pomiaru skuteczności działań reklamowych
  • Dowiedz się czy i kiedy warto inwestować w nowe media

Udział biorą:

  • Google
  • Onet.pl
  • Coca-Cola Poland Services
  • Scandinavian Tobacco
  • RMF FM
  • IQS and QUANT Group
  • PTK Centertel
  • SMG/KRC
  • BP Polska
  • Cefarm
  • UPC Polska
  • TVP

5 argumentów dlaczego warto wziąć udział:

  • Wiedza przekazana przez znawców tematu, którzy kierują działami badań i analiz w firmach mających mocną i ugruntowaną pozycję na rynku
  • Możliwość zapoznania się z nowymi trendami, które w ostatnim czasie pojawiły się na rynku, a także oceną ich efektywności
  • Konkretne przykłady i przystępny język ich prezentacji
  • Inspiracja do nowych pomysłów i rozwiązań
  • Poznanie zagrożeń, jakie mogą się pojawić w kwestii badań i ich wykorzystania, a także wiedza jak sobie z nimi radzić

Główni adresaci:
Kongres skierowany jest m.in. do osób odpowiadających za obszary:

  • Badań i analiz
  • Marketingu
  • Product management
  • Brand management
  • Category management


Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
2995 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 8 czerwca 2007r.
3495 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń po 8 czerwca 2007r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Pachel - Project Manager
tel.(12) 292 11 05

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: