eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Call Center GigaCon 2006

Proponujemy tematykę:

  • Infrastruktura telefoniczna i sieciowa

  • Osprzęt komputerowy (modemy, bramki, xDSL, centrale telefoniczne)

  • System Automatycznej Obsługi Głosowej – IVR, rejestratory rozmów MVR

  • System integracji infrastruktury informatycznej i telefonicznej (CTI - Computer Telephony Integration)

  • Zagadnienia ochrony danych osobowych

  • Systemy nowoczesnej telefonii IP

  • Call Center na Linuksie


Przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji, serwisowanie, uaktualniania posiadanych danych, poszukiwania nowych klientów, przyjmowanie reklamacji... - nie jesteś już w stanie w odpowiedni sposób zadbać o swojego klienta?

  1. Twoją wizją staje się sprawny kontakt, masowa łączność.

  2. U nas dowiesz się jak usprawnić pracę.

  3. U nas dostaniesz propozycję rozwiązań na miarę twoich potrzeb.

  4. U nas dowiesz się jak zorganizować centrum obsługi klienta – Call Center!

Rozwój Twojej firmy łączy się z koniecznością profesjonalnej i kompleksowej obsługi klienta, odpowiadającej wymogom rynku oraz przepisom prawa o ochronie danych osobowych.


Przyjdź!

  • a damy Ci możliwość poznania oferty liderów rynku (sprzęt, oprogramowanie) i nawiązania kontaktu z dostawcami.
  • Zdobędziesz wiedzę jak ograniczyć koszty wprowadzenia i utrzymania działów call center/contact center.
  • Porównaj doświadczenia, poznaj zdanie specjalistów i wymień opinie na temat prawnych aspektów relacji z klientem

Jesteś osobą odpowiedzialną za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologii, należysz do kadry zarządzającą działów Call Center i Contact Center, reprezentujesz branżę telekomunikacyjną, ubezpieczeniową, finansową, turystyczną, bank, przemysł, administrację ...– to konferencja dla Ciebie


Szczegóły na stronie organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: