eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Churn Management & Effective Marketing in Telecoms

KLUCZOWE ZAGADNIENIA KONFERENCJI


- Zjawisko churn - aktualne tendencje i prognozy
- Metody i modele zapobiegania migracjom
- Analityczne wsparcie procesów zapobiegania churn
- Strategie CRM a budowa lojalności klientów
- Programy utrzymaniowe i oferty promocyjne
- Dostawcy kontentu i ich wpływ na operatorów telekomunikacyjnych
- Strategie cenowe i polityka taryfowa a lojalność klientów
- Dzień specjalny: Campaign Management – kampanie marketingowe

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI
- Udział w konferencji pozwoli Państwu na zapoznanie się z metodami i narzędziami zapobiegania zjawiska churn stosowanymi przez krajowych operatorów telekomunikacyjnych
- Dowiedzą się Państwo jak skutecznie budować trwałe relacje z klientami i pozyskiwać ich lojalność poprzez odpowiednią politykę marketingową, taryfową i promocyjną
- Konferencja będzie okazją do dyskusji oraz wymiany doświadczeń, opinii i poglądów głównych uczestników rynku w zakresie szeroko rozumianych strategii zarządzania relacjami z klientami

Udział ekspertów i profesjonalistów specjalizujących się w problematyce utrzymania klientów zapewni wysoki poziom merytoryczny poszczególnych sesji i omawianych zagadnień

Program:

DZIEŃ I – 22 kwietnia 2008 r.

9.00 Rozpoczęcie konferencji

9.10-9.55 Czy na polskim rynku telekomunikacyjnym możemy mówić o pozyskiwaniu „nowych klientów”?

  • Jak podbierać klientów konkurencji?
  • Jak zoptymalizować pozyskanie i utrzymanie klientów?

Prelegent: Zaproszony przedstawiciel P4 Sp. z o.o.

9.55-10.40 Czy programy lojalnościowe zastosowane w Polsce skutecznie budują trwałe relacje z klientami?

  • Programy lojalnościowe na polskim rynku – doświadczenia krajowych operatorów
  • Programy utrzymaniowe i ich skuteczność na polskim rynku
  • Programy lojalnościowe, czy programy partnerskie? Najnowsze trendy.

Prelegent: Robert Zadrożny, PTK Centertel

10.40-11.00 Przerwa na kawę

11.00-11.45 Niech przemówi klient – efektywne zapobieganie churn na konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych

  • Wiedza o kliencie – jakie źródła danych wykorzystywać?
  • Jak poznać istotne dla klienta elementy usług?
  • Analityczne wsparcie procesu zapobiegania odchodzenia wartościowych klientów.

Prelegent: Krzysztof Turowski, Starszy Konsultant Analitycznych Rozwiązań Biznesowych SPSS Polska

11.45-13.15 Nowi gracze na rynku, jak działać by nie stracić klientów?
(dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli operatorów telekomunikacyjnych a także ekspertów i analityków rynkowych)

13.15-14.15 Wspólny obiad

14.15-15.00 Identyfikacja grupy Churn

Prelegent: Przedstawiciel StatConsulting

15.00-15.45 Punkty krytyczne zwiększania się Churnu

  • Jaki wpływ na odejście klienta ma jego obsługa posprzedażna?
  • Dlaczego klienci odchodzą i pomysły na ich zatrzymanie?
  • Kiedy jest najlepszy czas na przedstawienie klinetowi oferty utrzymaniowej?

Prelegent: Piotr Chrząszcz, Era GSM

15.45-16.05 Przerwa na kawę

16.05-16.50 W jakim stopniu usługi konwergentne zwiększają konkurencję na rynku telekomunikacyjnym?

  • Konwergencja usług rozszerzeniem oferty dla klienta
  • Sposoby pozyskiwania klientów na konkretnych przykładach
  • Dostawcy kontentu jako skuteczni konkurenci na rynku telekomunikacyjnym.

Prelegent: Monika Borycka, Aster

DZIEŃ II - 23 kwietnia 2008

9.00-9.45 Czy satysfakcja klienta ma wpływ na jego lojalność?

  • Z jakiego punktu widzenia badać Churn?
  • Czy satysfakcja klienta powinna być mierzona?
  • Jak zarządzać satysfakcją klientów i jak ją badać?

Prelegent: Radosław Leszczyński, Telekomunikacja Polska

9.45-10.30 Segmentacja i jej wpływ na optymalizację utrzymania klientów

  • Segmentacja klientów i szukanie właściwych potencjałów
  • Budowa strategii utrzymaniowej na bazie segmentacji klientów
  • Optymalizacja ofert dla określonych grup w odpowiednim etapie cyklu życia klienta

Prelegent: Agnieszka Marciniak, GTS Energis

10.30-10.50 Przerwa na kawę

10.50-11.45 Rozwiązania systemowe dla ograniczenia Churn’u

Prelegent: Przedstawiciel dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych

11.45-12.30 Spadek wartości stałego przychodu z klienta problemem rozwoju nowych usług.
(dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli operatorów telekomunikacyjnych a także ekspertów i analityków rynkowych)

12.30-13.30 Wspólny obiad

13.30-14.15 Współpraca międzydziałowa. Właściwe relacją między marketingiem a działami utrzymaniowymi.

  • Jaki wpływ na przygotowanie właściwej oferty ma dobra współpraca?
  • Jak współpraca międzydziałowa może wpływać na obniżenie poziomu Churn’u
  • Właściwa praktyka – przykłady współpracy

14.15-15.00 Integracja i wzbogacanie danych kolejnym krokiem do ograniczenia churnu

Prelegenci: Mariusz Pawłowski, Dyrektor działu Data & Consulting w Acxiom Polska Rafał Bera, Project Manager w Acxiom Polska

15.00-15.15 Przerwa na kawę

15.15 – 16.15 Analizy finansowe utrzymania klienta

  • Problem utrzymania średnich i mniej opłacalnych klientów
  • Czy warto ponosić koszty utrzymania klienta zamiast koncentrować je na pozyskiwaniu nowych?
  • Działania umożliwiające uzyskiwanie nowych przychodów z klienta

Prelegent: Wojciech Ożdżeński, Plus GSM

16.15-17.00 Właściwe określenie punktu opłacalności inwestycji w politykę utrzymania klienta

  • Właściwe zarządzanie klientami w celu minimalizacji przecieków gotówki
  • Prognozowanie zachowań klienta i określanie właściwego potencjału

Prelegent: Przedstawiciel Telefonii Dialog

DZIEŃ Specjalny – 24 kwietnia 2008

Campaign Management – Zarządzanie kampaniami marketingowymi

  • Rola marketingu w minimalizowaniu Churn’u
  • Strategie marketingu w procesie utrzymania klienta
  • Właściwe zarządzanie marketingiem, jako droga do utrzymania/pozyskania klientów
  • Campaign Management – wykorzystanie i efektywność
  • Preferowane kanały komunikacji oferty utrzymaniowej
  • Skuteczność kanałów komunikacji a najwygodniejsze sposoby realizacji ofert
  • Zarządzanie kanałami dystrybucji
  • Zarządzanie własnymi kanałami dystrybucji w różnych cyklach życia klienta


Konferencja i dzień specjalny
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
od 13-02-2008 do 07-03-2008 - 4995 PLN + 22% VAT
od 08-03-2008 do 11-04-2008 - 5395 PLN + 22% VAT
od 12-04-2008 do 24-02-2008 - 5895 PLN + 22% VAT

konferencja
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
od 13-02-2008 do 07-03-2008 - 3995 PLN + 22% VAT
od 08-03-2008 do 11-04-2008 - 4295 PLN + 22% VAT
od 12-04-2008 do 24-02-2008 - 4495 PLN + 22% VAT

dzień specjalny
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
od 13-02-2008 do 07-03-2008 - 1995 PLN + 22% VAT
od 08-03-2008 do 11-04-2008 - 2195 PLN + 22% VAT
od 12-04-2008 do 24-02-2008 - 2395 PLN + 22% VAT

Szczegółowe informacje:
Tomasz Wlazło - kierownik projektu
tel.: 22 420 55 10
fax: 22 420 55 01

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: