eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Contact Center 2008

Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba Contact Centers w Polsce. W najbliższym czasie liczba osób pracujących w telefonicznych i internetowych centrach obsługi klientów może się nawet podwoić. Według firmy Datamonitor - jednej z wiodących na świecie firm dostarczających informacji biznesowych - pod koniec 2008 roku liczba Contact Centers może wzrosnąć do 1,4 tysiąca placówek, zatrudniających nawet 50 tysięcy pracowników.

Sprawnie działające Contact Center to niezwykle istotne narzędzie w budowaniu trwałej relacji z klientem. Fachowa opieka i troska o klienta w dłuższej perspektywie owocuje większą lojalnością klientów. Nasz kongres to wyjątkowa okazja aby w tak krótkim czasie zdobyć wiedzę o najnowszych rozwiązaniach, metodach mierzalności i zwiększania efektywności działów Contact Center. Podczas dwóch dni nie tylko zaprezentujemy przykłady najnowszych trendów na rynku telemarketingu, ale także dostarczymy wiedzy o najświeższych rozwiązaniach technologicznych.

W programie m.in.:

  • Nowoczesne Contact Center - dział dopasowany do potrzeb rynku
  • Tuningowanie Contact Center - jak zwiększyć wydajność pracowników Contact Center
  • Najskuteczniejsza broń Contact Center - umiejętność rozmawiania z klientem jego językiem
  • Nowy sposób postrzegania klienta

Udział biorą m.in.:

  • Danone
  • Centertel
  • Wizz Air
  • Enion
  • Nordea Bank
  • Vattenfall
  • Makro Cash&Carry
  • Amica Wronki
  • BZ WBK
  • Kancelaria Kuczek Maruta i Wspólnicy
  • Deloitte
  • Polska Telefonia Cyfrowa
  • Agora
  • Pionier Pekso TFI S.S.

Główni adresaci:

  • Dyrektorzy Contact i Call Center
  • Menedżerowie Call i Contact Center
  • Eksperci z dziedziny obsługi klienta
  • Dyrektorzy działów marketingu i sprzedaży
  • Menedżerowie sprzedaży i marketingu
  • Menedżerowie ds. rozwoju, eksperci ds. komunikacji
  • Prezesi firm
  • Dyrektorzy ds. rozwoju
  • Dyrektorzy IT
  • Eksperci IT
  • Profesjonaliści związani z wykorzystaniem telemarketingu do celów biznesowych

Program

Wtorek, 2 października 2007

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30-10.10 TUNINGOWANIE CALL CENTER – JAK ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER
Robert Zakolski (CENTERTEL)

  • Pomiar jakości serwisu
  • Cichy monitoring jako czynnik motywujący
  • Nietypowe strategie CC

10.10-10.40 OUTSOURSING CC VERSUS WYSOKA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA - Jak nie zatracić tożsamości firmy CASE STUDY: WIZZ AIR
Magdalena Filipowska (WIZZ AIR)

  • Sposoby trafnego doboru partnera biznesowego
  • Budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia i metody efektywnej współpracy
  • Jasno określone zasady kluczem do sukcesu, czyli co powinniśmy a czego nam nie wolno
  • Plusy w zarządzaniu własnym centrum obsługi a możliwości potencjalnych usługodawców

10.40-11.00 Przerwa na kawę

11.00-11.40 E-KOMUNIKACJA NAJEFEKTYWNIEJSZYM SPOSOBEM ZDOBYCIA I UTRZYMANIA KLIENTA
Andrzej Szczepaniak (BZ WBK)

  • Budowanie relacji z Klientem w oparciu o mix kanałów komunikacji (obsługa bezpośrednia, telefon, e-mail) w instytucjach finansowych
  • Jakość komunikacji – standardy, monitoring
  • Przygotowanie pracowników do wielokanałowej komunikacji z Klientem

11.40-12.20 NOWOCZESNE CONTACT CENTER – DZIAŁ DOPASOWANY DO POTRZEB RYNKU Elastyczne podejście do zmian rynku jednym z warunków sukcesu
Grzegorz Kinelski i Leszek Mihilewicz (VATTENFALL)

  • Interaktywne formularze - szybka komunikacja, ale czy zawsze czytelna dla klienta?
  • Sprzedaż produktów energetycznych przez telefon
  • Czy wielokanałowość komunikacji gwarantuje sukces?

12.20-13.20 Lunch

13.20-13.50 NOWY SPOSÓB POSTRZEGANIA CC - Poznaj swojego klienta zanim pozna go konkurencja
Eliza Modrzejwska (MAKRO CASH&CARRY)

  • Procesy proaktywnego informowania klientów
  • Projektowanie skutecznych procesów obsługi klienta
  • Różnorodne kanały komunikacji

13.50-14.30 CONTACT CENTER TRENDY I KIERUNKI ROZWOJU
Marian Kostecki (STOWARZYSZENIE MANAGERÓW CALL CENTER)

  • Strony jakości
  • Co nas łączy z resztą Europy, a co dzieli
  • W poszukiwaniu wspólnego języka

14.30-14.50 Przerwa na kawę

14.50-15.30 BAZY DANYCH OSOBOWYCH – RODZAJE OCHRONY PRAWNEJ - Ochrona baz danych, ochrona danych osobowych, prawo autorskie
Michał Barta (KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH KUCZEK MARUTA I WSPÓLNICY)

  • Prawa producenta bazy danych do jej zawartości
  • Zasady przetwarzania danych osobowych
  • Prawa autorskie do oprogramowania na którym baza została stworzona

15.30-16.00 HELP DESK, CZYLI CC NA WEWNĘTRZNE POTRZEBY FIRMY
Jan Cieśliński (ENION)

  • CC w strukturze wielodziałowej
  • Wymagania organizacyjne
  • Zasady efektywnej współpracy z dostawcą – organizacja projektu

16.00 Zakończenie

Środa, 3 października 2007

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 ZNACZĄCY WZROST SATYSFAKCJI Z OBSŁUGI KLIENTÓW PRZEZ CONTACT CENTER PIONU IT CASE STUDY: AGORA
Adam Korycki (AGORA S.A.)

  • Zasady komunikacji wewnątrz organizacji
  • Wartości i standardy procesu obsługi
  • Wyniki satysfakcji przed i po zmioanie procesu obsługi

10.40-11.15 ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KONSUMENTAMI WE WSPÓŁPRACY Z ZEWNĘTRZNYM CALL CENTER
Anna Brzostek (DANONE)

  • Definicja firmy otwartej na dialog
  • Infolinia zewnętrzna a gwarancja wewnętrznych standardów jakości
  • Efektywny kontroling zewnętrznego serwisu konsumenta i podnoszenie jakości obsługi klienta
  • Skuteczne metody badania satysfakcji klienta

11.15-11.35 Przerwa na kawę

11.35-12.05 JAK WAŻNY I BEZCENNY DLA FIRMY MOŻE OKAZAĆ SIĘ DOBRZE WYKORZYSTANY CONTACT CENTER
Urszula Urbańska (AMICA WRONKI)

  • Projektowanie skutecznych procesów obsługi klienta
  • Zestaw umiejętności pracowników Contact Center
  • Narzędzia usprawniające pracę działów CC

12.05-12.40 RÓŻNORODNE KANAŁY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Jakość komunikacji skutecznym sposobem zdobycia klienta
Magdalena Adamczyk (NORDEA BANK)

  • Rola Contact Center w multikanałowym modelu bankowości
  • Jak integrować Contact Center z tradycyjną siecią sprzedaży i obsługi
  • Jakość serwisu Contact Center podstawą wsparcia tradycyjnej sieci w pozyskiwaniu oraz utrzymaniu klientów

12.40-13.40 Lunch

13.40-14.20 METODYKA PRZYGOTOWANIA I ZAWIERANIA SKUTECZNYCH KONTRAKTÓW OUTSOURCINGOWYCH DLA CONTACT CENTER
Ewa Banachowicz (DELOITTE)

  • Outsourcing w strategii rozwoju organizacji
  • Proces przygotowania outsourcingu: cele outsourcingu, przygotowanie rozwiązania, wybór dostawcy i jego rola w tworzeniu rozwiązania, kryteria wyboru i analiza kosztów jako niezbędny etap podjęcia decyzji o outsourcingu

14.20-14.40 Przerwa na kawę

14.40-15.10 WDRAŻANIE NOWO ZATRUDNIANYCH PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER – JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES
Sebastian Filaber (PIONEER PEKAO TFI S.A.)

  • Etapy wdrażania pracowników
  • Budowanie zaangażowania nowych pracowników
  • Rola managera w kreowaniu profesjonalnego działu Contact Center

15.10-15.40 KWESTIA MOTYWACJI PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER I POMIAR EFEKTYWNOŚCI JEGO PRACY
Jędrzej Wegner (POLSKA TELEFONIA CYFROWA)

  • Systemy ocen pracowników
  • Narzędzia motywacyjne wykorzystywane w Contact Center
  • Podstawowe parametry mierzące efektywność pracy Contact Center : globalne i na poziomie agenta

15.40 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszty:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3295 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 3 września 2007r.
3795 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych od 3 września 2007r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Magdalena Jamka - Project Manager
ul. Okrzei 35, 03-715; Warszawa
tel.(12) 350 54 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: