eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › CSR - strategie działania, doświadczenia, dobre praktyki
  • Tytuł:

    CSR - strategie działania, doświadczenia, dobre praktyki

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 2 450 + VAT PLN Teraz: 2 450 + VAT PLN
  • Termin: 2012-03-14 - 2012-03-15
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: MOVIDA Conferences

Zapraszamy Państwa na konferencję „CSR 2012 Społeczna odpowiedzialność biznesu. Dobre praktyki, doświadczenia, strategie, działania”, która odbędzie się w dniach 14-15 marca 2012 r. w Warszawie.

W dzisiejszych czasach coraz trudniej jest zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Rośnie też rola społecznej oceny biznesu – zwiększając bardzo wyraźnie wpływ nie tylko na markę, lecz przede wszystkim na chęć korzystania z usług i produktów poszczególnych firm.

Jednym z bardzo ważnych, lecz w Polce ciągle niedocenianych w sposób adekwatny i – przede wszystkim - praktyczny, czynników kształtujących zachowania konsumenckie (zarówno klientów indywidualnych, jak i – coraz szerzej – klientów instytucjonalnych i biznesowych) jest kwestia społecznej odpowiedzialności biznesu.

Pojęcie CSR jest powszechnie znane i akceptowane przez zarządy firm w Polsce, jednak w większości przedsiębiorstw funkcjonuje na poziomie deklaracji i wciąż bardziej przynależy do strefy PR, a nie czynników o wymiarze czysto biznesowym. Rosnąca liczba działań popularyzujących ideę CSR przyczyniła się do wzrostu świadomości aspektów środowiskowych, społecznych, wymiany dobrych praktyk i rozwoju standardów.

Świadomość CSR jako kompleksowego i skutecznego elementu zarządzania ryzykami związanymi z prowadzoną działalnością funkcjonuje w przypadku niewielu przedsiębiorstw w Polsce. Kluczem do długofalowego rozwoju biznesu jest zrozumienie roli społecznej odpowiedzialności.

Niewątpliwie w obszarze CSR funkcję motywacyjną może odegrać Rząd wpierając firmy podejmujące wysiłek działania społecznie odpowiedzialnego poprzez preferencyjne traktowanie tych podmiotów.

Przedsiębiorstwa potrzebują praktycznych wskazówek

  • jak działać?
  • jak w praktyce realizować zasady CSR, jak przenieść szczytne idee na poziom operacyjny?
  • jak właściwie komunikować prowadzone działania?
  • jak mierzyć efekty działań w obszarze CSR?
  • jakie narzędzia mogą być odpowiednie dla przedsiębiorstwa małego i średniego,
    a jak dla firmy dużej? W jaki sposób wykorzystać dobre praktyki przedsiębiorstw
    z innych branż?

Na te, i wiele innych pytań, uzyskają Państwo odpowiedź podczas konferencji.

Kluczowe tematy konferencji:

  • jak łączyć cele biznesowo - sprzedażowe z CSR?
  • dobre praktyki raportowania społecznego – CASE STUDY
  • CSR vs. marketing? PR?
  • zarządzanie relacjami z interesariuszami działania CSR skierowane do najważniejszej grupy interesariuszy – pracowników – CASE STUDY
  • jak nawiązać i prowadzić dialog społeczny z interesariuszami – CASE STUDY
  • w jakich sposób podtrzymywać prawidłowe relacje ze społecznościami lokalnymi? – CASE STUDY
  • wdrażanie programów zaangażowania społecznego w lokalnych społecznościach – CASE STUDY
  • współpraca compliance i audytu wewnętrznego w służbie CSR – CASE STUDY
  • strategie i działania CSR jako element kompleksowego podejścia do zarządzania ryzykiem w organizacji – CASE STUDY
  • przygotowanie systemów mierzenia i raportowania w oparciu o wytyczne GRI
  • stosowanie standardu SA 8000 w łańcuchu dostaw
  • Norma ISO 26000 - narzędzie wprowadzające CSR jako kompleksowe rozwiązanie
  • jak przejść przez proces standardu AA1000AS?


Koszt uczestnictwa:
2250 + VAT do 24.02.2012
2450 + VAT od 25.02.2012

Szczegółowe informacje:
Marcin Horodelski - Sales Manager
tel 22/ 626 02 63


Więcej informacji na stronie Organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: