eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Customer Experience

Zapraszamy na prestiżowe wydarzenie dotyczące problematyki Customer Experience. Organizatorem Seminarium jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Ministerstwo Gospodarki. Celem Seminarium jest dyskusja na temat trendów i zmian oraz mechanizmów konsumpcyjnych na rynkach B2B oraz B2C. Jesteśmy przekonani, że uczestnictwo
w Seminarium w dniu Międzynarodowego Dnia Konsumenta będzie dla Państwa źródłem wiedzy i inspiracji w efektywnym zarządzaniu Klientami.


PROGRAM:

08:30 - 09:00 Rejestracja uczestników. Welcome coffee

I BLOK
Customer Experience: klucz do sukcesu w biznesie?

09:00 - 09:10 Uroczyste otwarcie Seminarium

09:10 - 09:20 Customer Experience - powrót do źródeł

Marta Łukawska - Daruk - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

09:20 - 10:10 Debata merytoryczna z udziałem m.in.:

Andrzej Jarzewski - Departament Gospodarki Elektronicznej, Ministerstwo Gospodarki

Piotr Stańczak - Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego

Róża Thun - Posłanka do Parlamentu Europejskiego

Marcin Paczewski - Radca Prawny, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Konrad Mroczek - Redaktor Naczelny Internet Standard

10:10 - 10:30 1% of everything - czyli o ROI i Customer Experience

Agnieszka Jedynasta - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

10:30 - 11:00 Przerwa kawowa

11:00 - 11:20 Twój biznes może więcej - czyli jak szukać płaszczyzn monetyzacji

Igor Farafonow - Nowoczesna Firma SA

 

II BLOK
Skuteczne rozwiązania, przynoszące wymierne korzysci biznesowe

11:20 - 12:40 Case study wiodących przedstawicieli biznesu - m.in.: AMS, Aviva, DOW Polska, Grupa Allegro, Nowoczesna Firma

11:20 - 11:40 Bardzo dużo mówi się o zadowoleniu klienta

Wojciech Urbański - Grupa Allegro

11:40 - 12:00 Customer Service Solutions

Liliana Kania - DOW Polska Sp. z o.o.

12:00 - 12:20 Narzędzia Business Intelligence tworzące wartość firmy

Marcin Grabowski - AMS SA

12:20 - 12:40 Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnych relacji
z klientem poprzez skuteczną obsługę reklamacji

Małgorzata Walewska - Aviva Sp. z o.o.

12:40 - 13:20 Przerwa kawowa - poczęstunek

 

III BLOK
Sytuacja ekonomiczna kraju w 2013 a perspektywy wzrostu popytu wewnętrznego

13:20 - 13:40 Ile tracimy na złej obsłudze Klienta - wyniki najnowszych badań społecznych

13:40 - 14:40 Debata merytoryczna z udziałem m.in.:

Dariusz Bogdan - Ministerstwo Gospodarki

Barbara Misterska - Dragan - Misters Audytor

Elżbieta Mączyńska - Prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego

Grażyna Majcher - Magdziak - Minister Skarbu i Prywatyzacji Gospodarczego Gabinetu Cieni BCC

 

IV BLOK
Dobre praktyki w branżach

14:40 - 16:00 Case study wiodących przedstawicieli biznesu - m.in. Alior Bank, Deloitte, Exact Systems, Lotnisko Chopina

14:40 - 15:00 Polski przemysł motoryzacyjny na tle Europy. Szanse i zagrożenia

Paweł Gos - Exact Systems - członek grupy eksperckiej branży motoryzacyjnej przy Polskiej Izbie Motoryzacji

15:00 - 15:20 Social media jako narzędzie w budowaniu pozytywnych relacji
z pasażerem Lotniska Chopina w Warszawie

Radosław Żuk - Lotnisko Chopina

15:20 - 15:40 Zarządzanie innowacją w biznesie

Katarzyna Rybicka - Alior Bank S.A.

15:40 - 16:00 Doswiadczenia klienta w relacji z bankami w Polsce

Michał Dubno - Deloitte


16:00 - 16:10 Podsumowanie Seminarium

Wojciech Szeląg - Polsat News

16:10 - 16:10 Zakończenie Seminarium


 


Udział w wydarzeni jest BEZPŁATNY

Szczegółowe informacje:
Joanna Ulaniuk
tel.: 22 379 47 52
e-mail:
Katarzyna Chałas
tel.: 22 379 47 53
e-mail:
Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: