-
Tytuł:
Customer Experience
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 0 + VAT PLN Teraz: 0 + VAT PLN
- Termin: 2013-03-15 - 2013-03-15
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Fundacja Obserwatorium Zarządzania
Zapraszamy na prestiżowe wydarzenie dotyczące problematyki Customer Experience. Organizatorem Seminarium jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Ministerstwo Gospodarki. Celem Seminarium jest dyskusja na temat trendów i zmian oraz mechanizmów konsumpcyjnych na rynkach B2B oraz B2C. Jesteśmy przekonani, że uczestnictwo
w Seminarium w dniu Międzynarodowego Dnia Konsumenta będzie dla Państwa źródłem wiedzy i inspiracji w efektywnym zarządzaniu Klientami.
PROGRAM:
08:30 - 09:00 Rejestracja uczestników. Welcome coffee
I BLOK
Customer Experience: klucz do sukcesu w biznesie?
09:00 - 09:10 Uroczyste otwarcie Seminarium
09:10 - 09:20 Customer Experience - powrót do źródeł
Marta Łukawska - Daruk - Fundacja Obserwatorium Zarządzania
09:20 - 10:10 Debata merytoryczna z udziałem m.in.:
Andrzej Jarzewski - Departament Gospodarki Elektronicznej, Ministerstwo Gospodarki
Piotr Stańczak - Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego
Róża Thun - Posłanka do Parlamentu Europejskiego
Marcin Paczewski - Radca Prawny, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy
Konrad Mroczek - Redaktor Naczelny Internet Standard
10:10 - 10:30 1% of everything - czyli o ROI i Customer Experience
Agnieszka Jedynasta - Fundacja Obserwatorium Zarządzania
10:30 - 11:00 Przerwa kawowa
11:00 - 11:20 Twój biznes może więcej - czyli jak szukać płaszczyzn monetyzacji
Igor Farafonow - Nowoczesna Firma SA
II BLOK
Skuteczne rozwiązania, przynoszące wymierne korzysci biznesowe
11:20 - 12:40 Case study wiodących przedstawicieli biznesu - m.in.: AMS, Aviva, DOW Polska, Grupa Allegro, Nowoczesna Firma
11:20 - 11:40 Bardzo dużo mówi się o zadowoleniu klienta
Wojciech Urbański - Grupa Allegro
11:40 - 12:00 Customer Service Solutions
Liliana Kania - DOW Polska Sp. z o.o.
12:00 - 12:20 Narzędzia Business Intelligence tworzące wartość firmy
Marcin Grabowski - AMS SA
12:20 - 12:40 Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnych relacji
z klientem poprzez skuteczną obsługę reklamacji
Małgorzata Walewska - Aviva Sp. z o.o.
12:40 - 13:20 Przerwa kawowa - poczęstunek
III BLOK
Sytuacja ekonomiczna kraju w 2013 a perspektywy wzrostu popytu wewnętrznego
13:20 - 13:40 Ile tracimy na złej obsłudze Klienta - wyniki najnowszych badań społecznych
13:40 - 14:40 Debata merytoryczna z udziałem m.in.:
Dariusz Bogdan - Ministerstwo Gospodarki
Barbara Misterska - Dragan - Misters Audytor
Elżbieta Mączyńska - Prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego
Grażyna Majcher - Magdziak - Minister Skarbu i Prywatyzacji Gospodarczego Gabinetu Cieni BCC
IV BLOK
Dobre praktyki w branżach
14:40 - 16:00 Case study wiodących przedstawicieli biznesu - m.in. Alior Bank, Deloitte, Exact Systems, Lotnisko Chopina
14:40 - 15:00 Polski przemysł motoryzacyjny na tle Europy. Szanse i zagrożenia
Paweł Gos - Exact Systems - członek grupy eksperckiej branży motoryzacyjnej przy Polskiej Izbie Motoryzacji
15:00 - 15:20 Social media jako narzędzie w budowaniu pozytywnych relacji
z pasażerem Lotniska Chopina w Warszawie
Radosław Żuk - Lotnisko Chopina
15:20 - 15:40 Zarządzanie innowacją w biznesie
Katarzyna Rybicka - Alior Bank S.A.
15:40 - 16:00 Doswiadczenia klienta w relacji z bankami w Polsce
Michał Dubno - Deloitte
16:00 - 16:10 Podsumowanie Seminarium
Wojciech Szeląg - Polsat News
16:10 - 16:10 Zakończenie Seminarium
Udział w wydarzeni jest BEZPŁATNY
Szczegółowe informacje:
Joanna Ulaniuk
tel.: 22 379 47 52
e-mail:
Katarzyna Chałas
tel.: 22 379 47 53
e-mail:
Więcej na stronie: