-
Tytuł:
Customer Intelligence. Mierzalność i ROI w zarządzaniu relacjami z klientem
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2012-10-03 - 2012-10-04
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Dzięki rosnącej popularności serwisów społecznościowych i kanałów mobilnych mamy coraz szerszy dostęp do klientów, a co za tym idzie, do informacji o nich. W połączeniu
z nowoczesnymi technikami segmentacji i analityki jesteśmy w stanie precyzyjniej targetować komunikację marketingową i lepiej dostosować ofertę do potrzeb klienta. CRM wkracza w nową erę, doświadczenie klienta nabiera ogromnego znaczenia, ale firmy muszą zadbać o spójność we wszystkich istniejących i powstających kanałach komunikacji, a co ważniejsze w danych, które napływają wielokanałowo.
Jak ten ogrom informacji wykorzystywać w dialogu z klientem w czasie rzeczywistym? Jak głęboko penetrować dane, aby zachować opłacalność tego procesu? W jaki sposób mierzyć wartość danych z kanałów „social” i „mobile”? Wreszcie jak wykorzystać Customer Experience w kształtowaniu relacji z klientami?
Konferencja Customer Intelligence jest platformą skupiającą liderów-strategów, którzy dzieląc się swoimi wieloletnimi doświadczeniami dadzą Państwu inspirację w szukaniu odpowiedzi na powyższe pytania.
Dlaczego warto wziąć udział:
- Jedyne na rynku spotkanie dotyczące Customer Intelligence prezentujące strategiczny poziom zarządzania relacjami z klientami
- Doświadczenia liderów takich firm, jak: Allianz Polska Services, Bank Citi Handlowy, Real, Raiffeisen Bank Polska, T-Mobile, Orange, Socialbakers, Link 4
- Przeznaczone dla wszystkich odpowiedzialnych za efektywność i mierzalność relacji
z klientami
W trakcie konferencji zostaną omówione m.in. tematy:
- Jak w praktyce zaimplementować nowe idee i dzięki pozytywnym zmianom osiągnąć mierzalne efekty – co za 5 lat będzie czynnikiem sukcesu i gdzie szukać faktorów zmian
Dyskuska panelowa - Od zarządzania relacjami do efektywności biznesowej – wielowymiarowe wykorzystanie danych
Agnieszka Zarzycka, Paweł Czernek, Microsoft Dynamics - Tworzenie Customer Centric Organisation – czyli jak poprawić relacje z klientami
i zmaksymalizować zysk
Andrzej Czechowski, Bank Citi Handlowy - Customer Insight – jak mierzyć wartość relacji z klientem w oparciu o zebrane dane
Marcin Klepacki, T-Mobile - Jak zoptymalizować pracę ludzi, procesy i technologię aby uzyskać większą efektywność działań
Robert Tymiński, Bonair - Marketing Zdarzeniowy 2.0 – nowe możliwości w erze Big Data
Radosław Grabiec, SAS Institute - Interakcja z klientem w czasie rzeczywistym
Maciej Marszałek, Link4 - Real time marketing, event trigger marketing w praktyce – jak dotrzeć do klienta
w czasie rzeczywistym i zwiększyć skuteczność ofertowania
Tomasz Nalewajk, Loyalty Partner - What do we know about our „social” customers based on analysis of content in social media and how can we convert this into measurable effects
Lukas Maixner, Socialbakers - Sposoby budowania Customer Experience w mediach społecznościowych
Marcin Szóstak, Orange Customer Service - Koszt i wartość kontaktu z klientem w nowych kanałach dystrybucji
Wojciech Bolanowski, PKO BP - Kanały mobile i social w budowaniu relacji z klientami
Marek Staniszewski, Canal+ Cyfrowy - Interaktywny marketing wielokanałowy kluczem do efektywnego utrzymania klienta
Przemysław Wyborski, Data Force Group - Segmentacja jako odpowiedź na ukryte pragnienia klientów
Arleta Sobierajczyk, Real - Jak wykorzystywać dane klienckie do działań utrzymaniowych
Michał Kozłowski, Allianz Polska Services - Jakie dane warto gromadzć i jak głęboko je przetwarzać w maksymalizacji efektu sprzedażowego
Andrzej Święch, Paweł Kos, Raiffeisen Bank Polska
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 23% VAT przy rejestracji do dnia 7 września 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 21 września 2012 r.
3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu 7 września 2012 bądź wpłacie pełnej kwoty po dniu 21 września 2012 r.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel: 12 350 54 32
e-mail:
Więcej na: