eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Customer Intelligence. Mierzalność i ROI w zarządzaniu relacjami z klientem

Dzięki rosnącej popularności serwisów społecznościowych i kanałów mobilnych mamy coraz szerszy dostęp do klientów, a co za tym idzie, do informacji o nich. W połączeniu
z nowoczesnymi technikami segmentacji i analityki jesteśmy w stanie precyzyjniej targetować komunikację marketingową i lepiej dostosować ofertę do potrzeb klienta. CRM wkracza w nową erę, doświadczenie klienta nabiera ogromnego znaczenia, ale firmy muszą zadbać o spójność we wszystkich istniejących i powstających kanałach komunikacji, a co ważniejsze w danych, które napływają wielokanałowo.

Jak ten ogrom informacji wykorzystywać w dialogu z klientem w czasie rzeczywistym? Jak głęboko penetrować dane, aby zachować opłacalność tego procesu? W jaki sposób mierzyć wartość danych z kanałów „social” i „mobile”? Wreszcie jak wykorzystać Customer Experience w kształtowaniu relacji z klientami?

Konferencja Customer Intelligence jest platformą skupiającą liderów-strategów, którzy dzieląc się swoimi wieloletnimi doświadczeniami dadzą Państwu inspirację w szukaniu odpowiedzi na powyższe pytania.

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jedyne na rynku spotkanie dotyczące Customer Intelligence prezentujące strategiczny poziom zarządzania relacjami z klientami
  • Doświadczenia liderów takich firm, jak: Allianz Polska Services, Bank Citi Handlowy, Real, Raiffeisen Bank Polska, T-Mobile, Orange, Socialbakers, Link 4
  • Przeznaczone dla wszystkich odpowiedzialnych za efektywność i mierzalność relacji
    z klientami

W trakcie konferencji zostaną omówione m.in. tematy:

  • Jak w praktyce zaimplementować nowe idee i dzięki pozytywnym zmianom osiągnąć mierzalne efekty – co za 5 lat będzie czynnikiem sukcesu i gdzie szukać faktorów zmian
    Dyskuska panelowa
  • Od zarządzania relacjami do efektywności biznesowej – wielowymiarowe wykorzystanie danych
    Agnieszka Zarzycka, Paweł Czernek, Microsoft Dynamics
  • Tworzenie Customer Centric Organisation – czyli jak poprawić relacje z klientami
    i zmaksymalizować zysk
    Andrzej Czechowski, Bank Citi Handlowy
  • Customer Insight – jak mierzyć wartość relacji z klientem w oparciu o zebrane dane
    Marcin Klepacki, T-Mobile
  • Jak zoptymalizować pracę ludzi, procesy i technologię aby uzyskać większą efektywność działań
    Robert Tymiński, Bonair
  • Marketing Zdarzeniowy 2.0 – nowe możliwości w erze Big Data
    Radosław Grabiec, SAS Institute
  • Interakcja z klientem w czasie rzeczywistym
    Maciej Marszałek, Link4
  • Real time marketing, event trigger marketing w praktyce – jak dotrzeć do klienta
    w czasie rzeczywistym i zwiększyć skuteczność ofertowania
    Tomasz Nalewajk, Loyalty Partner
  • What do we know about our „social” customers based on analysis of content in social media and how can we convert this into measurable effects
    Lukas Maixner, Socialbakers
  • Sposoby budowania Customer Experience w mediach społecznościowych
    Marcin Szóstak, Orange Customer Service
  • Koszt i wartość kontaktu z klientem w nowych kanałach dystrybucji
    Wojciech Bolanowski, PKO BP
  • Kanały mobile i social w budowaniu relacji z klientami
    Marek Staniszewski, Canal+ Cyfrowy
  • Interaktywny marketing wielokanałowy kluczem do efektywnego utrzymania klienta
    Przemysław Wyborski, Data Force Group
  • Segmentacja jako odpowiedź na ukryte pragnienia klientów
    Arleta Sobierajczyk, Real
  • Jak wykorzystywać dane klienckie do działań utrzymaniowych
    Michał Kozłowski, Allianz Polska Services
  • Jakie dane warto gromadzć i jak głęboko je przetwarzać w maksymalizacji efektu sprzedażowego
    Andrzej Święch, Paweł Kos, Raiffeisen Bank Polska


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 23% VAT przy rejestracji do dnia 7 września 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 21 września 2012 r.
3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu 7 września 2012 bądź wpłacie pełnej kwoty po dniu 21 września 2012 r.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel: 12 350 54 32
e-mail:

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: