eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Digital Marketing Innovation

Szybki rozwój nowych technologii w obszarze digital wpływa na konieczność zmiany podejścia do działań marketingowych.

Zmieniają się nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim oczekiwania i zachowania konsumenta.

Zmienia się również sposób tworzenia strategii marketingowych, które nowe technologie nie tylko wspierają, ale również weryfikują.

Innowacją w marketingu nie jest wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych.

Kluczowe znaczenie mają zbierane dzięki nowoczesnym technologiom doświadczenia i dane, ich analiza oraz elastyczne zmienianie na jej podstawie strategii w obszarze tworzenia produktu, komunikacji, sprzedaży oraz obsługi klienta.

Program

 

9:30-10:00 Ivan Hernendez, Digital Innovation & Marketing Strategist

Welcome to the Age of the Consumer.

 

10:00-10:30 Paul Papadimitriou, GOŚĆ SPECJALNY , Innovation Scout and Keynote Speaker

Better, Stronger, Faster. The infinite innovation revolution.

 

10:30- 11:00 Zbigniew Nasarzewski, Innovation Manager – Dentsu Aegis Network Poland

MarkerLaby, roboty i wearable, czyli make things happen w komunikacji marketingowej.

 

11:00-11:30 Magda Chętnik, Account Manager, 180heartbeats + JUNG v. MATT

Magdalena Moskal-Felska, Senior Strategy Planner, 180heartbeats + JUNG v. MATT

Nowe technologie w służbie efektywnej realizacji celów biznesowych w komunikacji B2B.

 

11:30-12:00 Przerwa kawowa

 

12:00-12:30 Igor Farafonow, UX Lead, Uxeria

What makes them love you? Nowe technologie w służbie user experience.

 

12:30-13:00 Natalia Kielur, Marketing & PR Manager, Witchcraft Studios

Konsument online na zakupach, czyli jak technologie mobilne wspierają sprzedaż.

 

13:00-13:30 Adam Gołub, CEO, VideoMill

Konsument w Digital - personalizacja działań marketingowych jako klucz do sukcesu.

 

13:30-14:30 LUNCH

 

14:30-15:00 Kuba Kaliciński, Creative Director/ co-owner, Kalicinscy.com

Innowacja w strategii komunikacji – content to odpowiedzialność, nie narzędzie.

 

15:00-15:30 Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający, WebTalk

Social Media i nowe technologie- co zmiany w social networking experience oznaczają dla marek?

 

15:30-16:00 Oczekiwanie na temat prelegenta

 

16:00-17:00 Debata: Dwie funkcje biznesu – marketing i innowacja, czyli jak dostosować się do ery digital?


Paneliści:

Paul Papadimitriou,

Łukasz Wejchert,

Michał Brański,

Prowadzący: Ivan Hernendez. Debata odbywa się w języku angielskim.

 

17:00-18:00 NETWORKING

Goście specjalni: Paul Papadimitriou, Łukasz Wejchert, Michał Brański


Koszt: 890 zł lub pakiet trzech wejściówek 1800 zł

 

Szczegółowe informacje:

Paulina Wojczyńska,

,

mob.: 725 537 356

Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: