eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › E-commerce 2009

Towary i usługi kupuje przez Internet w Polsce ponad 5 mln osób. Wartość transakcji na tym rynku to w ubiegłym roku ponad 8 mld zł. Największe sklepy notują kilkudziesięciomilionowe obroty, a wartość sprzedaży detalicznej on-line wciąż się w Polsce zwiększa o około 60 procent w skali roku. Ten potencjał trzeba dobrze wykorzystać!
Tylko właściwe wykorzystanie narzędzi i otwartość na nowości mogą zaowocować sukcesem. Podczas Kongresu zdobędą Państwo unikalną wiedzę, bazującą na doświadczeniu liderów e-commerce, o najnowszych trendach i innowacyjnych rozwiązaniach w e-biznesie.
W tej branży trzeba być na bieżąco!

W programie m.in :

  • Małgorzata Gunerka - Członek Zarządu ds. Logistyki, Merlin - zdradzi tajniki sprawnej organizacji zaplecza logistycznego swojego sklepu
  • Jak przekuć siłę marki sklepu tradycyjnego w sukces on-line podpowie Tomasz Cisek, Dyrektor Empik.com
  • Najlepsze metody wykorzystania SEM do wzrostu sprzedaży przedstawi Tomasz Karolak, Google
  • Wyniki najnowszych badań światowego e-commerce i zmiany w oczekiwaniach klientów e-handlu zaprezentuje Paula Wąsowska Dyrektor ds. Europy Centralnej i Wschodniej Internet Business Solutions Group Cisco

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Małgorzata Gunerka - Członek Zarządu ds. Logistyki, Merlin - pokaże Państwu, jak sprawnie zorganizować zaplecze logistyczne sklepu
  • Zdobędą Państwo praktyczną wiedzę, przekazaną przez największych ekspertów e-commerce, z zakresu SEM, nowych form bezpiecznych płatności on-line i web usability
  • Podczas prelekcji Pauli Wąsowskiej - Dyrektor ds. Europy Centralnej i Wschodniej Internet Business Solutions Group Cisco - poznają Państwo fakty na temat e-commerce, których jak wynika z badań, nie zna 75% sieci handlowych, a znać powinno
  • Na przykładzie sklepu GPS24 przekonają się Państwo, jak można "za kieszonkowe" wypromować sklep, by generował kilkumilionowe przychody
  • Poznają Państwo niezbędne aspekty prawne, które pozwolą uniknąć pułapek i rozwikłać problemy związane z e-commerce
  • W ciągu dwóch, efektywnie spędzonych dni będą mieli Państwo okazję do spotkania liderów e-commerce, reprezentantów m.in.: Empik, Cisco, Amway, Google, Mix Electronic, mBank, Merlin i dyskusji na najważniejsze tematy

Kto powinien wziąć udział:
Wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanałach internetowych, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży on-line.
W szczególności polecamy to wydarzenie:

  • Prezesom i Dyrektorom Generalnym
  • Dyrektorom e-commerce, e-biznesu, e-handlu
  • Dyrektorom Sprzedaży
  • Dyrektorom i Managerom Handlu Elektronicznego i Biznesu on-line
  • Dyrektorom ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorom ds. Marketingu on-line
  • Managerom Działu Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Managerom
  • Agencjom, które zajmują się e-marketingiem
  • Przedstawicielom firm informatycznych, dostarczających rozwiązania e-commerce

Program:

2 października, czwartek

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 Światowe Trendy E-Commerce

Paula Wąsowska, Cisco Systems

  • stan i perspektywy e-commerce w USA i Europie w latach 2006 - 2011 - wnioski z najnowszych badań
  • czego oczekują klienci e-handlu w najbliższych latach? Innowacje w obszarze e-retail ostatnich lat: lojalność, generacja X, integracja kanału mobilnego, web 2.0
  • podsumowanie dobrych praktyk e-commerce na przykładach światowych liderów: Amazon, Best Buy, Sears, Circuit City, Quelle, Staples
  • 10.40-11.20 E-commerce w Polsce - stan obecny i rozwoju - gdzie leży potencjał wzrostu

    Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu

    • e-commerce vs. e-handel, czy to na pewno tożsamość
    • internetowa panorama Polski - kim jest e-klient
    • potencjał rozwoju, czyli co warto przeszczepić z rynków zachodnich

    11.20-11.40 Przerwa na kawę

    11.40-12.20 E-commerce w handlu bezpośrednim - innowacyjne rozwiązania w sprzedaży on-line

    case study Amway

    Marek Sodolski, Amway

    • jak w handlu bezpośrednim osiągnąć 100% sprzedaży poprzez Internet
    • prognozy wykorzystania Internetu w sprzedaży bezpośredniej w najbliższych latach
    • rozwiązania e-commerce gwarantujące sukces w handlu bezpośrednim

    12.20-13.00 Ewolucja modelu sprzedażowego w Internecie - jak skutecznie reagować na zmiany na e-rynku

    case study mBank

    Rafał Borkowski, mBank

    • różne modele sprzedażowe - kluczowe czynniki i kryteria wyboru
    • jak dostosować model do zmian w Internecie
    • prognozy rozwoju - co nas może czekać w przyszłości

    13.00-14.00 Lunch

    14.00-14.40 Nowe trendy i rozwiązania w płatnościach on-line - jak budować zaufanie e-klientów

    Konrad Korobowicz, eCard

    • trendy i ograniczenia w handlu e-commerce
    • jak sprawić aby Klient mógł zapłacić - nowoczesne formy płatności
    • bezpieczne płatności mobilne - czynniki budowy zaufania

    14.40-15.20 Jak skutecznie sprzedawać on-line usługi - specyfika oraz czynniki sukcesu

    case study eSky.pl

    Łukasz Habaj, eSky.pl

    Albert Lange, Travelport Global Distribution System

    • najnowsze metody dystrybucji usług
    • jak efektywnie wykorzystać dynamic packaging, cross-selling, up-selling w sprzedaży usług
    • szanse, zagrożenia oraz przyszłość e-commerce w branży usługowej

    15.20-15.40 Przerwa na kawę

    15.40-16.20 E-commerce jako dopełnienie handlu tradycyjnego - strategie multichannelowe

    case study Mix Electronic (Zadowolenie.pl)

    Robert Sulich, Mix Electronics

    • kiedy zrobić krok w kierunku zmiany kanału sprzedaży - najlepszy moment na wprowadzenie usług mobilnych
    • strategia multichannelowa w e-commerce - jak zapewnić klientowi dostęp do pełnej wiedzy o losach zamówienia
    • perspektywy rozwoju w oparciu o analizę oczekiwań klientów

    16.20-17.00 Prognozy wzrostu i rozwoju e-commerce w Polsce - wsparcie czy wyparcie sprzedaży tradycyjnej

    Dyskusja Panelowa
    Uczestniczą:

    • Anna Bogdańska, Merlin.pl
    • Paula Wąsowska, Cisco Systems
    • Maciej Oppeln-Bronikowski, QXL Poland (Allegro.pl)
    • Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu

    17.00 Zakończenie

    3 października, piątek

    9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

    10.00-10.40 Ślubuję ci wierność i przywiązanie… skuteczne narzędzia budowania lojalności klienta w handlu elektronicznym

    case study Militaria.pl

    Tomasz Szulc, Militaria.pl

    Katarzyna Domańska, Think Open

    • potęga konsumenta - siedem zasad warunkujących lojalność klienta,
    • "masz wiadomość" - jak skutecznie prowadzić dialog
    • najpierw słuchaj, potem angażuj - sztuka budowania trwałych relacji

    10.40-11.20 Siła marki sklepu tradycyjnego a sukces on-line, czyli wpływ wizerunku brandu ”w realu” na decyzje e-zakupowe

    case study Empik.com

    Tomasz Cisek, Empik.com

    • skuteczne narzędzia budowania marki w rzeczywistości naziemnej
    • czy marka sklepu internetowego jest tożsama z marką sklepu w "realu"
    • jak marka tradycyjna wpływa na decyzje zakupowe w sklepie internetowym

    11.20-11.40 Przerwa na kawę

    11.40-12.20 Partyzant na froncie...czyli niestandardowe narzędzia marketingowego wsparcia e-commerce

    case study GPS24.pl

    Maciej Białek, Dyrektor Zarządzający, GPS24.pl

    • udawanie dużego, czyli grunt to robić dobre wrażenie
    • PIJar, czyli jak się robi PR za kieszonkowe
    • jak zrobić Sztuczny Tłum - wsparcie Web 2.0 w praktyce

    12.20-13.00 Jak dobrze wykorzystać SEM do wzrostu sprzedaży, czyli skuteczne narzędzia marketingu w sieci

    Tomasz Karolak, Google

    • skuteczna kampania Adwords - praktyczne porady
    • sprawdzone narzędzia pomiaru sprzedaży
    • najczęściej popełniane błędy w kampaniach reklamowych promujących sprzedaż - jak ich uniknąć

    13.00-14.00 Lunch

    14.00-14.40 Problemy logistyczne w e-commerce - jak zorganizować "strefę naziemną", by nadążyć za e-klientem

    case study Merlin.pl

    Małgorzata Gunerka, Merlin

    • najważniejsze oczekiwania e-klienta wobec e-sprzedawcy
    • łańcuch logistyczny w e-handlu - punkty krytyczne decydujące o sukcesie
    • "wypełnianie obietnic" - czyli jak to się robi w praktyce

    14.40-15.00 Przerwa na kawę

    15.00-15.40 Dlaczego nie wszystkie e-sklepy są funkcjonalne - jak aranżować e-przestrzeń i eksponować towary

    case study H&B Notebooks

    Mariusz Grosiak, H&B Notebooks

    Grzegorz Siwiński, I-DOTCOM

    • kluczowe elementy planowania ekspozycji produktów i nawigacji oraz badanie użyteczności
    • najskuteczniejsze narzędzia i metody poprawiania konwersji, metoda A/B
    • wpływ czynników handlowych na projektowanie e-sklepów

    15.40-16.20 Kluczowe problemy prawne w obrębie e-commerce

    Xawery Konarski, Kancelaria Traple, Konarski, Podrecki

    • zawieranie umów on-line - ostatnie orzeczenia w Polsce i UE
    • różne sposoby płatności elektronicznych
    • podpis elektroniczny - czy zawsze trzeba posługiwać się kwalifikowanym certyfikatem

    16.20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


    Koszt uczestnictwa:
    Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
    3495 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 29 sierpnia 2008r.
    3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 29 sierpnia 2008r.
    Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

    Szczegółowe informacje:
    Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
    tel.(12) 350 54 00

  • Edukacja

    Eksperci egospodarka.pl

    1 1 1

    Wzory dokumentów

    Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
    Wyszukaj i pobierz za darmo: