eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › E-HANDEL 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu Internetu?

Każdy kto odwiedzi konferencję dowie się:

  • Jak zbudować sprzedaż on-line bez niszczenia własnej sieci dystrybucji.
  • Jak uzyskać synergię pomiędzy kanałami sprzedaży.
  • Jak pogodzić marketing, sprzedaż, obsługę klienta i IT w projekcie eCommerce.
  • Jak ustrzec się błędów, które doprowadziły do porażek projektów handlowych w Sieci.
  • W co zainwestować by przegonić konkurencję.

W programie m.in.:

  • Analiza rynku eCommerce, szans i zagrożeń
  • Strategia budowy wielokanałowego eCommerce
  • Najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe w ocenie właścicieli sklepów
  • Kluczowe aspekty techniczne budowy sklepu internetowego
  • Badanie i optymalizacja kluczowych wskaźników biznesowych
  • Najtrudniejsze pytania w eCommerce i odpowiedzi na nie
  • Trendy, czyli jak wyprzedzić konkurencję
  • Mobilna komunikacja i płatność przez Internet
  • Inspiracje z różnych branż – jak wykorzystać w pełni możliwości Internetu

Podczas konferencji : 14 case study zaprezentowane przez praktyków, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami z wdrażania elektronicznej sprzedaży, w tym m.in.: AB SA., Apteo.pl, Answear.com, Allmiral, Empik.com, Główna Księgarnia Naukowa Kraków, Internetowy Dom Handlowy, Intymna.pl, mBank, Mix Electronics, Triada, Militaria.pl, Tchibo.pl


Koszt uczestnictwa w konferencji:1199 zł netto/os. + 23% VAT
Promocja! Przy zgłoszeniu do 20 maja koszt udziału: 699 zł netto/os. + 23% VAT

Szczegółowe informacje:
Jan Kowalski
Kontakt pod nr tel. (22) 4630658


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: