eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › E-marketing 2008

Cel
Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:

  • Skuteczne budowanie lojalności w Internecie
  • Targetowanie behawioralne
  • Era prosumenta: wyjdź naprzeciw oczekiwaniom dojrzałych użytkowników
  • Jak zachęcić użytkowników do korzystania z naszej strony korporacyjnej?
  • Viral i buzz marketing: nie ignoruj inteligencji użytkowników, zrób to dobrze!

W czasie trwania warsztatu:

  • Zapoznasz się z kulisami powstawania najciekawszych na świecie kampanii interaktywnych w roku 2007
  • Dowiesz się jaki jest zakres dobrych praktyk rekomendowany przez IAB Polska w tym:
    – Jak powinny wyglądać procedury przetargowe – czyli jak zapewnić sobie wysoki poziom ofert?
    – Jak przeprowadzić przetarg szybko i skutecznie
    – Czego wymagać od agencji, a czego od siebie
    – Czemu służy jednolity format dla porównania stawek i kosztów wykonania
    – Po co definiować budżet i ramy czasowe przedsięwzięcia
  • Zobaczysz symulację procedury przetargowej zgodnej z dobrymi praktykami

Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie:

  • Dowiedz się jak wielką siłą są współcześni konsumenci – prosumenci
  • Poznaj światowe trendy w wykorzystaniu potencjału społeczności internetowych
  • Nie daj się zaskoczyć złym wynikom buzz i viral marketingu; naucz się robić to dobrze
  • Wykorzystaj wiedzę o skutecznym budowaniu lojalności prosumentów
  • Zwiększ liczbę swoich klientów dzięki dobrej stronie korporacyjnej
  • Dowiedz się jak za pomocą nowoczesnych technik dotrzeć do młodego odbiorcy

Celem warsztatu jest:

  • Wykazanie związku między sukcesami kampanii reklamowych w nowych mediach oraz dobrymi praktykami w relacjach klientów z agencjami interaktywnymi
  • Przedstawienie zakresu dobrych praktyk rekomendowanych przez IAB Polska
  • Wykazanie korzyści płynących dla klienta, jak i agencji interaktywnej
  • Przedstawienie case studies najbardziej spektakularnych kampanii interaktywnych roku 2007 na świecie – z naciskiem na opis relacji pomiędzy klientem a agencją interaktywną

Do kogo skierowany jest Kongres:

  • Prezes
  • Dyrektor Marketingu
  • Manager Marketingu
  • Brand Manager
  • Product Manager
  • Project Manager
  • Dyrektor/Manager ds. Sprzedaży
  • Specjaliści ds. marketingu
  • PR Dyrektor
  • PR Manager
  • Specjaliści ds. PR
  • Agencje reklamowe
  • Wszyscy specjaliści zajmujący się wprowadzaniem marki na rynek, zarządzaniem nią, czy wzmacnieniem jej wizerunku

Warsztat przeznaczony jest dla:

  • Brand Managerów
  • Interactive Brand Managerów
  • Dyrektorów ds. marketingu
  • Specjalistow ds. marketingu
  • Osób zaangażowanych w prowadzenie kampanii reklamowych w nowych mediach
  • Przedstawicieli agencji interaktywnych

Tematy:

Czwartek, 5 czerwca 2008

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.30 Czego i jak można nauczyć się od odbiorców? Dziennikarstwo obywatelskie

Paweł Nowacki, wiadomości24.pl

  • jak skutecznie i za darmo pozyskiwać content od odbiorców?
  • czy serwis społecznościowy może być jednocześnie serwisem informacyjnym?
  • skuteczne formy motywowania użytkowników serwisów społecznościowych

10.30-11.00 Jak to widzi prosument?

Patryk Góralowski, MicrosoftCASE STUDY kampanii "Już wida"” Windows Vista

Małgorzata Olszewska i Marcin Dworucha, MRM Worldwide

  • nowe wyzwania w erze prosumenta – koniec z konserwatyzmem!
  • jak sprawić by user generated kontent pracował dla marki
  • videoblog jako cenny element kampanii internetowej

11.00-11.15 Przerwa na kawę

11.15-11.45 Wykorzystanie telefonii internetowej w promocji usług

CASE STUDY kampanii GadunaGłos "Zielona Słuchawka" i Garnier "Czyste brzemienie"

Agnieszka Gajzler, Gadu-Gadu

  • "Zielona Słuchawka" – Marketing interaktywny telefonii internetowej GadunaGłos oparty o innowacyjne rozwiązania promocyjne
  • Garnier "Czyste brzemienie" – efekt synergii w sieci

11.45-12.15 Czat i video online – jak wykorzystać takie narzędzia do promocji?

CASE STUDY LajfCzat.pl

Tomasz Broda, Polkomtel

  • nowy rodzaj wyzwań dla nadawców oraz odbiorców
  • kim może stać się widz telewizji internetowej?
  • czy telewizja internetowa na żywo może być kreatywna?
  • wnioski z pierwszego projektu telewizji internetowej w Polsce: LajfCzat.pl (beta)

12.15-12.30 Przerwa na kawę

12.30-13.00 Wspomaganie sprzedaży online za pomocą najnowszej technologii – wirtualna stewardesa na stronach PLL Lot

CASE STUDY Wirtualnej stewardesy na stronach lot.com

Radosław Dutkowski, PLL Lot

  • rozwój technologii Internetowych i ich wpływ na komunikację – człowiek-maszyna
  • jak działa inteligentny awatar
  • jak inteligentny awatar może wpływać na zwiększenie sprzedaży w kanale internetowym

13.00-13.30 Prelekcja zarezerwowana dla firmy RMF FM

Krzysztof Nepelski, RMF FM

13.30-14.30 Lunch

14.30-15.00 Jak stworzyć dobry serwis dostosowany do rynku?

CASE STUDY www.plotek.pl

Radosław Zaleski i Paweł Wujec, Agora

  • dlaczego Gazeta.pl postanowiła zrobić Plotka?
  • jakie były założenia serwisu?
  • historia Plotka – 3 etapy życia serwisu
  • Plotek.pl – inny serwis plotkarski

15.00-15.30 Prelekcja zarezerwowana dla Grono.net

Tomasz Łucek, Grono.net

15.30 Zakończenie

Piątek, 6 czerwca 2008

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.30 Precyzja targetowania reklamy kontekstowej – czy liczy się tylko zasięg?

Tomasz Musiał, Money.pl

  • tematyczne sieci reklamy kontekstowej
  • precyzja targetowania reklamy w sieciach kontekstowych i możliwości dotarcia do wartościowego Użytkownika Internetu
  • mierzenie efektywności działań reklamowych w sieciach kontekstowych
  • korzyści dla serwisów wyświetlających reklamy kontekstow

10.30-11.00 Stoi na stacji lokomotyWWWa... ale jak zachęcić użytkownika aby wsiadł do naszego pociągu?

Artur Maciorowski, Fortis Bank Polska, Paweł Stempniak, Infinity Group

  • jak efektywnie dorzucać do pieca – garść klocków, które musimy wziąć pod uwagę projektując portal korporacyjny
  • para w gwizdek – czyli na co zwracać uwagę, a co jest stratą czasu
  • odjazd – w jaki sposób prowadzić rozmowę z użytkownikiem

11.00-11.15 Przerwa na kawę

11.15-11.45 Budowa lojalności na przykładzie Heyah Klubu

Wojciech Szymczyk, Heyah

  • próba zdefiniowania lojalności
  • dlaczego najlepiej budować lojalność przez WWW
  • porównanie programów lojalnościowych operatorów telekomunikacyjnych pod kątem obecności na WWW
  • kierunki rozwoju programów lojalnościowych na przykładzie branży telekomunikacyjnej
  • analiza Heyah Klubu

11.45-12.15 You are what you publish – Blogi jako kanał komunikacji marketingowej

Magdalena Rówińska, Agora

  • potencjał opiniotwórczy blogosfery
  • blogi w marketingu i PR
  • budowanie społeczności wokół własnych produktów
  • jak skutecznie blogować

12.15-12.30 Przerwa na kawę

12.30-13.00 Rozrywka w Internecie jako element komunikacji marki

CASE STUDY Unimil

Lucjan Exner, Unimil

Michał Dyrda, Han Galee

13.00-13.30 www.knorrnudle.pl – big bang under control

Karol Piekutowski, Unilever

  • społeczność dla aktywacji, aktywacja dla społeczności
  • chaos kontrolowany
  • sponsoringowa wisienka na torcie

13.30-14.30 Lunch

14.30-15.00 Targetowanie behawioralne w Internecie

Paweł Chudyba, Interactive Marketing Partner Polska

  • wysyłka e-mailingu na podstawie zachowania CASE STUDY
  • specyfika produktów reklamowych na portalach opartych o targetowanie behawioralne
  • techniczne możliwości w polskim Internecie

15.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie i Warsztacie wynosi:
5590 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 9 maja 2008r.
6090 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 9 maja 2008r.

Koszt uczestnictwa jednej osoby tylko w Kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 9 maja 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 9 maja 2008r.

Koszt uczestnictwa jednej osoby tylko w Warsztacie wynosi 1995 PLN + 22%VAT


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch.

Szczegółowe informacje:
Monika Bursztyńska
tel. 022 543 17 00
fax 022 543 16 01

Ewa Ganew - Project Manager
tel.(12) 350 54 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: