-
Tytuł:
E-marketing 2008
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 6 090 + VAT PLN Teraz: 5 590 + VAT PLN
- Termin: 2008-06-05 - 2008-06-06
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
Cel
Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:
- Skuteczne budowanie lojalności w Internecie
- Targetowanie behawioralne
- Era prosumenta: wyjdź naprzeciw oczekiwaniom dojrzałych użytkowników
- Jak zachęcić użytkowników do korzystania z naszej strony korporacyjnej?
- Viral i buzz marketing: nie ignoruj inteligencji użytkowników, zrób to dobrze!
W czasie trwania warsztatu:
- Zapoznasz się z kulisami powstawania najciekawszych na świecie kampanii interaktywnych w roku 2007
- Dowiesz się jaki jest zakres dobrych praktyk rekomendowany przez IAB Polska w tym:
– Jak powinny wyglądać procedury przetargowe – czyli jak zapewnić sobie wysoki poziom ofert?
– Jak przeprowadzić przetarg szybko i skutecznie
– Czego wymagać od agencji, a czego od siebie
– Czemu służy jednolity format dla porównania stawek i kosztów wykonania
– Po co definiować budżet i ramy czasowe przedsięwzięcia - Zobaczysz symulację procedury przetargowej zgodnej z dobrymi praktykami
Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie:
- Dowiedz się jak wielką siłą są współcześni konsumenci – prosumenci
- Poznaj światowe trendy w wykorzystaniu potencjału społeczności internetowych
- Nie daj się zaskoczyć złym wynikom buzz i viral marketingu; naucz się robić to dobrze
- Wykorzystaj wiedzę o skutecznym budowaniu lojalności prosumentów
- Zwiększ liczbę swoich klientów dzięki dobrej stronie korporacyjnej
- Dowiedz się jak za pomocą nowoczesnych technik dotrzeć do młodego odbiorcy
Celem warsztatu jest:
- Wykazanie związku między sukcesami kampanii reklamowych w nowych mediach oraz dobrymi praktykami w relacjach klientów z agencjami interaktywnymi
- Przedstawienie zakresu dobrych praktyk rekomendowanych przez IAB Polska
- Wykazanie korzyści płynących dla klienta, jak i agencji interaktywnej
- Przedstawienie case studies najbardziej spektakularnych kampanii interaktywnych roku 2007 na świecie – z naciskiem na opis relacji pomiędzy klientem a agencją interaktywną
Do kogo skierowany jest Kongres:
- Prezes
- Dyrektor Marketingu
- Manager Marketingu
- Brand Manager
- Product Manager
- Project Manager
- Dyrektor/Manager ds. Sprzedaży
- Specjaliści ds. marketingu
- PR Dyrektor
- PR Manager
- Specjaliści ds. PR
- Agencje reklamowe
- Wszyscy specjaliści zajmujący się wprowadzaniem marki na rynek, zarządzaniem nią, czy wzmacnieniem jej wizerunku
Warsztat przeznaczony jest dla:
- Brand Managerów
- Interactive Brand Managerów
- Dyrektorów ds. marketingu
- Specjalistow ds. marketingu
- Osób zaangażowanych w prowadzenie kampanii reklamowych w nowych mediach
- Przedstawicieli agencji interaktywnych
Tematy:
Czwartek, 5 czerwca 2008
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.30 Czego i jak można nauczyć się od odbiorców? Dziennikarstwo obywatelskie
Paweł Nowacki, wiadomości24.pl
- jak skutecznie i za darmo pozyskiwać content od odbiorców?
- czy serwis społecznościowy może być jednocześnie serwisem informacyjnym?
- skuteczne formy motywowania użytkowników serwisów społecznościowych
10.30-11.00 Jak to widzi prosument?
Patryk Góralowski, MicrosoftCASE STUDY kampanii "Już wida"” Windows Vista
Małgorzata Olszewska i Marcin Dworucha, MRM Worldwide
- nowe wyzwania w erze prosumenta – koniec z konserwatyzmem!
- jak sprawić by user generated kontent pracował dla marki
- videoblog jako cenny element kampanii internetowej
11.00-11.15 Przerwa na kawę
11.15-11.45 Wykorzystanie telefonii internetowej w promocji usług
CASE STUDY kampanii GadunaGłos "Zielona Słuchawka" i Garnier "Czyste brzemienie"
Agnieszka Gajzler, Gadu-Gadu
- "Zielona Słuchawka" – Marketing interaktywny telefonii internetowej GadunaGłos oparty o innowacyjne rozwiązania promocyjne
- Garnier "Czyste brzemienie" – efekt synergii w sieci
11.45-12.15 Czat i video online – jak wykorzystać takie narzędzia do promocji?
CASE STUDY LajfCzat.pl
Tomasz Broda, Polkomtel
- nowy rodzaj wyzwań dla nadawców oraz odbiorców
- kim może stać się widz telewizji internetowej?
- czy telewizja internetowa na żywo może być kreatywna?
- wnioski z pierwszego projektu telewizji internetowej w Polsce: LajfCzat.pl (beta)
12.15-12.30 Przerwa na kawę
12.30-13.00 Wspomaganie sprzedaży online za pomocą najnowszej technologii – wirtualna stewardesa na stronach PLL Lot
CASE STUDY Wirtualnej stewardesy na stronach lot.com
Radosław Dutkowski, PLL Lot
- rozwój technologii Internetowych i ich wpływ na komunikację – człowiek-maszyna
- jak działa inteligentny awatar
- jak inteligentny awatar może wpływać na zwiększenie sprzedaży w kanale internetowym
13.00-13.30 Prelekcja zarezerwowana dla firmy RMF FM
Krzysztof Nepelski, RMF FM
13.30-14.30 Lunch
14.30-15.00 Jak stworzyć dobry serwis dostosowany do rynku?
CASE STUDY www.plotek.pl
Radosław Zaleski i Paweł Wujec, Agora
- dlaczego Gazeta.pl postanowiła zrobić Plotka?
- jakie były założenia serwisu?
- historia Plotka – 3 etapy życia serwisu
- Plotek.pl – inny serwis plotkarski
15.00-15.30 Prelekcja zarezerwowana dla Grono.net
Tomasz Łucek, Grono.net
15.30 Zakończenie
Piątek, 6 czerwca 2008
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.30 Precyzja targetowania reklamy kontekstowej – czy liczy się tylko zasięg?
Tomasz Musiał, Money.pl
- tematyczne sieci reklamy kontekstowej
- precyzja targetowania reklamy w sieciach kontekstowych i możliwości dotarcia do wartościowego Użytkownika Internetu
- mierzenie efektywności działań reklamowych w sieciach kontekstowych
- korzyści dla serwisów wyświetlających reklamy kontekstow
10.30-11.00 Stoi na stacji lokomotyWWWa... ale jak zachęcić użytkownika aby wsiadł do naszego pociągu?
Artur Maciorowski, Fortis Bank Polska, Paweł Stempniak, Infinity Group
- jak efektywnie dorzucać do pieca – garść klocków, które musimy wziąć pod uwagę projektując portal korporacyjny
- para w gwizdek – czyli na co zwracać uwagę, a co jest stratą czasu
- odjazd – w jaki sposób prowadzić rozmowę z użytkownikiem
11.00-11.15 Przerwa na kawę
11.15-11.45 Budowa lojalności na przykładzie Heyah Klubu
Wojciech Szymczyk, Heyah
- próba zdefiniowania lojalności
- dlaczego najlepiej budować lojalność przez WWW
- porównanie programów lojalnościowych operatorów telekomunikacyjnych pod kątem obecności na WWW
- kierunki rozwoju programów lojalnościowych na przykładzie branży telekomunikacyjnej
- analiza Heyah Klubu
11.45-12.15 You are what you publish – Blogi jako kanał komunikacji marketingowej
Magdalena Rówińska, Agora
- potencjał opiniotwórczy blogosfery
- blogi w marketingu i PR
- budowanie społeczności wokół własnych produktów
- jak skutecznie blogować
12.15-12.30 Przerwa na kawę
12.30-13.00 Rozrywka w Internecie jako element komunikacji marki
CASE STUDY Unimil
Lucjan Exner, Unimil
Michał Dyrda, Han Galee
13.00-13.30 www.knorrnudle.pl – big bang under control
Karol Piekutowski, Unilever
13.30-14.30 Lunch
14.30-15.00 Targetowanie behawioralne w Internecie
Paweł Chudyba, Interactive Marketing Partner Polska
- wysyłka e-mailingu na podstawie zachowania CASE STUDY
- specyfika produktów reklamowych na portalach opartych o targetowanie behawioralne
- techniczne możliwości w polskim Internecie
15.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie i Warsztacie wynosi:
5590 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 9 maja 2008r.
6090 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 9 maja 2008r.
Koszt uczestnictwa jednej osoby tylko w Kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 9 maja 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 9 maja 2008r.
Koszt uczestnictwa jednej osoby tylko w Warsztacie wynosi 1995 PLN + 22%VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch.
Szczegółowe informacje:
Monika Bursztyńska
tel. 022 543 17 00
fax 022 543 16 01
Ewa Ganew - Project Manager
tel.(12) 350 54 00