eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Forum e-H@ndel: Rozwój-Optymalizacja-Trendy w handlu detalicznym online

Sklepy internetowe w Polsce przeżywają prawdziwy boom, wielkie sieci handlowe
z różnych branż dostrzegły w końcu potencjał zakupów on-line i jedna po drugiej otwierają albo planują otwarcie e-sklepu: Auchan, Leclerc, Tesco, Praktiker, C&A, Monnari, czy Avans i YES BIŻUTERIA. Sprzedaż w sklepach internetowych rośnie z roku na rok nawet
o kilkanaście procent. Wg raportu CBRE „Globalizacja handlu detalicznego” Polska plasuje się obecnie na 11 miejscu wśród najlepiej rozwiniętych rynków handlu internetowego na świecie, oraz na 1 miejscu wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Jakie jest miejsce sklepu on-line w strategii firmy? Jak zapewnić synergię sprzedaży w wielu kanałach? Jak zoptymalizować działania w elektronicznym kanale sprzedaży? Jakie technologie wspierają sprzedaż, komunikację i obsługę klienta – które wybrać i dlaczego?

Zapraszamy na pierwsze w Polsce, strategiczne spotkanie branży handlu detalicznego, która uznaje kanał on-line jako coraz ważniejszy dla swojego rozwoju. Nasze Forum jest platformą, na której będą Państwo mogli w gronie ekspertów omówić perspektywy, trendy i porównać doświadczenia zebrane w handlu on-line.

FORUM E-H@NDEL TO:

  • Jedyne na rynku, strategiczne spotkanie branży handlu detalicznego na temat perspektyw rozwoju kanału sprzedaży on-line
  • Prezesi i dyrektorzy e-commerce największych e-sklepów o najnowszych trendach
    i roli sprzedaży internetowej w strategii firmy
  • Wśród prelegentów i panelistów: Avans Ecommerce, E-commerce services & NFI EMF, Levi Strauss Poland, Piotr i Paweł, Alma, Sklepy Komfort, YES BIŻUTERIA, C&A, Monnari Trade, Avon Cosmetics Poland, Weltbild Polska, Merlin.pl

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ:
Przedstawiciele handlu detalicznego – producenci i dystrybutorzy FMCG i dóbr trwałych:

  • Prezes, CEO, General Manager
  • Dyrektor e-commerce
  • Dyrektor marketingu i sprzedaży
  • Dyrektor operacyjny odpowiedzialny za kanał e-sprzedaży
  • Head of/Manager e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług

W PROGRAMIE M.IN. TEMATY:
  • Najnowsze trendy w rozwoju rynku e-commerce dla sektora retail – perspektywa lat 2013-2015
    Rafał Sobiczewski, Dyrektor Sprzedaży, Gemius Polska
  • Dyskusja panelowa: Perspektywy rozwoju i rola kanału on-line w strategii firmy
  • Rola i znaczenie kanału on-line oraz sposoby zwiększania sprzedaży internetowej
    Michał Grom, Prezes, E-commerce services, Dyrektor ds. e-commerce, Grupa Empik Media & Fashion
  • Adaptacja korporacyjnych struktur e-sklepu na lokalny rynek
    Dorota Rosa, Country Manager E-commerce Poland, C&A
  • Miejsce e-commerce w tworzeniu strategii multichannel
    Paweł Wojciechowski, Dyrektor Marketingu, Weltbild Polska
  • Jak maksymalizować cross selling i upselling w e-sklepie B2B
    Marek Sodolski, Director of Internet CEE, Avon Cosmetics Polska
  • Web merchandising czyli tajniki strony, która sprzedaje
    Janne Huovilainen, Executive Consultant, Descom
  • Planowane zmiany w prawie ochrony danych osobowych i ich wpływ na praktykę e-commerce
    Paweł Litwiński, Adwokat, Partner w Barta Litwiński, Kancelaria Radców Prawnych
    i Adwokatów
  • Jak zachować synergię sprzedaży on-line i off-line – gdzie pojawiają się problemy
    i jak sobie z nimi radzić
    Stanisław Krzaklewski, Dyrektor Projektu Internetowego, Alma Market / Alma24.pl
  • Jasne i ciemne strony wielokanałowości - oczekujemy na potwierdzenie tematu
    Krzysztof Włodarczak, Koordynator ds. Marketingu Internetowego, Praktiker
  • Jak e-commerce wpływa na model biznesowy w dystrybucji – case study grupy
    AB SA
    Paweł Szymczyk, Project Manager B2B eCommerce, AB SA
    Piotr Wrzalik, Wiceprezes Zarządu, Contium SA
  • Sposoby na zwiększenie konwersji w e-sklepie
    Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy Komfort
  • Sprawdzone praktyki zwiększania usability sklepu – czyli nie przeszkadzajmy klientowi w zakupie
    Joanna Pustkowska, Menedżer Działu Sprzedaży Detalicznej, YES BIŻUTERIA
  • Jak optymalizować wizerunek e-sklepu w celu wzrostu sprzedaży
    Ewa Wysmyk, E-commerce Manager, Monnari Trade
  • Dyskusja panelowa: Konsument AD 2013 a dopasowanie strategii sprzedaży
    i komunikacji do jego oczekiwań
  • Strategie zdobywania i zatrzymania e-klienta, czyli co zrobić, aby wracał
    Bartosz Lewiński, Dyrektor Pionu Obsługi Klienta, Merlin.pl


Koszt udziału:
3495 PLN + 23% VAT – przy rejestracji do dnia 21 września 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 5 października 2012,
3995 PLN + 23% VAT – przy rejestracji po 21 września 2012 i wpłacie pełnej kwoty po dniu 5 października 2012,

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Director
tel.: 12 350 54 32
fax: 12 350 54 01
e-mail:

Więcej informacji:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: