eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Forum Marketingu Zintegrowanego
5 i 6 listopada w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Uczestnicy wysłuchają 16 wystąpień ponad 20 prelegentów, zobaczą zwycięskie kampanie Golden Arrow oraz poznają trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa.

Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro.

Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Dla kogo przeznaczona jest ta konferencja?
Dla każdego, kto jest związany z branżą marketingową i chce zdobyć najświeższą wiedzę bezpośrednio od profesjonalistów. Forum Marketingu Zintegrowanego zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia.

Program FMZ
W pierwszym dniu będzie można poznać case studies pokazujące etapy powstania odnoszących sukcesy kampanii 360. Wystąpią m.in.: Maciej Sienkowski i Radosław Smorga (pracowali nad głośną kampanią OLX „W internecie bądź sobą”), Marta Stasiak i Emilia Kostka (case study Nestle Professional), Bartosz Binczewski i Michał Pronobis-Proński (to oni wykorzystali ASMR w reklamach IKEA) czy Michał Arament i Adam Zdeb (case study PepsiCo).

Drugi dzień to prelekcje o nadchodzących trendach. Uczestnicy usłyszą m.in. o:
• marketingu zintegrowanym w czasach eco (prelegentka: Anna Zielińska-Wolfigiel z Pracowni Gier Szkoleniowych),
• oszustwach w reklamie cyfrowej i zagrożeniach dezinformacyjnych (prelegent: Wojciech Przybylski z Fundacji Res Publica),
• voice commerce (prelegentka: Katarzyna Dorsey z Yosh.AI).
Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na .



5-6 listopada 2019 r. Hotel Gromada Centrum w Warszawie.

Jak zdobyć bilet na 11. Forum Marketingu Zintegrowanego?
Bilety na Forum dostępne są na . Opłata za bilet obejmuje uczestnictwo w obu dniach konferencji, przerwy kawowe i lunch, materiały konferencyjne, e-book podsumowujący wydarzenie oraz wstęp na cykliczne marketingowe śniadania biznesowe SMB.

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: