-
Tytuł:
Google Analytics Summit
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 299 + VAT PLN Teraz: 299 + VAT PLN
- Termin: 2013-10-22 - 2013-10-22
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: s55.pl
Google Analytics Summit jest międzynarodową konferencją której tematyka dotyczy całkowicie programu Google Analytics. W tym roku 22 października w Warszawie organizują ją Marketing Online oraz Bluerank we współpracy z Google.
Konferencja była organizowana do tej pory wyłącznie w centrali Google w Kalifornii oraz w kilku innych krajach na świecie, ale umożliwiono wcześniej wspomnianym firmom jako Certyfikowanym Partnerom Google Analytics zorganizować to wydarzenie w Polsce oraz zaprosić jako prelegentów dwóch managerów z Google. Opowiedzą oni osobiście podczas Google Analytcs Summit Poland & CCE o najnowszych funkcjach Google Analytics oraz o przyszłości analityki internetowej.
W czasie Google Analytics Summit spotykają się twórcy i użytkownicy Google Analytics. To osoby, które wspierają narzędziami Google skuteczną realizację celów biznesowych w Internecie. To będzie też zapewne dobry czas aby wymienić doświadczenie, spotkać się z twórcami czołowymi polskimi ekspertami. Ponadto podczas Google Analytics Summit uczestnicy mają otrzymać najświeższe informacje prosto z siedziby Google o właśnie wprowadzonych nowościach w Google Analytics. Organizatorzy dodatkowo obiecują e-booki, raporty, instrukcje „krok po kroku” oraz case study.
Jednym z prelegentów, który wygłosi aż dwie prezentacje jest Piotr Guziu. To świetny specjalista i znawca analytiki internetowej, który od kilka lat prowadzi szkolenia z zakresu Google Analytics. Próbkę jego wiedzy można zobaczyć na prezentacji, którą przedstawił kiedyś w Katowicach pt: Maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetową.
Przygotowano 7 prezentacji, w tym dwie które będą tłumaczone z angielskiego na język polski.
Program:
08:00 – 09:50 – Rejestracja uczestników
09:50 – 10:00 – Powitanie, oficjalne rozpoczęcie
10:00 – 10:45 – BigQuery and BigData w Google Analytics – wyzwania jakie stoją przed marketerami (Prelekcja tłumaczona na język polski) – temat wygłosi Clancy Childs, który pracuje w Londynie jako Product Manager w Google Analytics Premium
10:45 – 11:30 – Nowości i przyszłość Google Analytics (Prelekcja tłumaczona na język polski) – temat wygłosi Stefan Schnabl, Product Manager rezydujący w Mountain View ściśle zajmujący się Google Analytics
11:30 – 12:00 – Przerwa kawowa
12:00 – 12:25 – Optymalizacja z Google Analytics: od danych do decyzji – temat wygłosiFlorian Pertyński pracujący na stanowisku Web Analyst w Bluerank
12:25 – 12:50 – Jak tworzyć optymalne media plany na podstawie danych z Google Analytics? – temat wygłosiPiotr Guziur, Dyrektor zarządzający w Marketing Online
12:50 – 13:15 – Szersze spojrzenie analityczne: od sesji www do użytkownika – temat wygłosiPiotr Guziur
13:15 – 13:40 – Jak skutecznie liczyć rentowność działań marketingowych dzięki ścieżkom wielokanałowym? – temat wygłosiMaciej Gałecki, prezes zarządu Bluerank
13:40 – 14:10 – Przerwa kawowa
14:10 – 15:00 – 10 najpopularniejszych błędów w implementacji Google Analytics – gdzie tkwią pułapki? – temat wygłosiMateusz Godala pracujący na stanowisku SEM Specialist w K2 Search
15:45 – 16:00 – Podziękowanie, Oficjalne zakończenie, Losowanie nagród
Koszt udziału 299 złotych netto.
Szczegółowe informacje:
Ewa Burak
tel. 668 55 22 63
Więcej na stronie: