eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › II Forum Customer Service. Strategia orientacji na Klienta

PHILIP FORREST
The Science of Service – Zrozumienie „science of service” i jego strategiczne znaczenie
w poprawie funkcjonowania organizacji

  • Prezes International Customer Service Institute
  • Autor „Sold On Service” pierwszej europejskiej publikacji o jakości usług, wydał także szereg publikacji dotyczących modeli i narzędzi zarządzania Culture Management, jakości usług i zarządzania relacjami
  • Przewodniczący składu sędziowskiego European Business Awards
  • Twórca modeli i narzędzi do Culture Management, Service Quality, Relationship Management
  • Twórca modeli pomiaru obejmujących wszystkie aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu

II Forum Customer Service to:

  • Liczne studia przypadków
  • Eksperci z różnych branż
  • Doświadczeni praktycy
  • Stoły eksperckie
  • Panel dyskusyjny
  • Warsztat

Forum skierowane jest do osób zarządzających działami:

  • Customer Service/Care, BOK, Centrum Klienta
  • Utrzymania Klienta oraz Programów Lojalnościowych
  • Reklamacji i Back Office
  • Call/Contact Center
  • Obsługi Kluczowych Klientów

Ponadto do udziału w forum zapraszamy również osoby z:

  • Departamentów Marketingu i Trade Marketingu
  • Departamentów Sprzedaży i Działów Handlowych

Dlaczego warto wziąć udział w forum?

1. Dowiedzą się Państwo jakich narzędzi użyć, by skutecznie:
a. Pozyskać Klienta
b. Zadbać o jego utrzymanie i lojalność

2. Będą mieli Państwo znakomitą okazję do dyskusji. Zaprosimy Państwa do:
a. Panelu dyskusyjnego
b. Stołów eksperckich

3. Zapoznają się Państwo z ciekawymi przykładami stosowanymi przez Ekspertów z różnych branż

4. Wezmą Państwo udział w warsztacie, w czasie którego dowiedzą się jak przekonać zarząd, że Obsługa Klienta nie jest kosztem, lecz inwestycją


Szanowni Państwo,
niezaprzeczalnie podstawą funkcjonowania większości organizacji są Klienci. Z pewnością często zadają sobie Państwo pytanie, jakie są indywidualne potrzeby Państwa Klientów i jak je zaspokoić. Kluczem do sukcesu są nie jednorazowe działania, ale dobrze opracowana strategia orientacji na Klienta.

W dobie tak dużej konkurencji, nie wystarczy już przygotowanie programu lojalnościowego czy okazjonalny kontakt z Klientem. Sami, jako Klienci, oczekujemy, że produkt nam sprzedawany, będzie spełniał wszystkie nasze oczekiwania, usługa, z jakiej skorzystamy, będzie dopasowana do naszych potrzeb.

Kolejna już, druga edycja Forum Customer Service, która odbędzie się 21-22 lutego 2012 w Warszawie upłynie pod hasłem Strategia orientacji na Klienta. Tym razem zapraszamy Państwa do wysłuchania wielu interesujących prezentacji, które wygłoszą eksperci reprezentujący różne branże. Damy Państwu możliwość udziału w dyskusjach przy stołach eksperckich, zaproponujemy udział w warsztacie, w czasie którego dowiedzą się Państwo, jak skutecznie przekonać Zarząd, że Customer Service to nie koszt a inwestycja. Wspólnie z Państwem, zaproszeni prelegenci postarają się znaleźć odpowiedź na pytanie: jakie miejsce w organizacji powinien zajmować Klient?

Forum będzie też znakomitą okazją do spotkania ze światowej klasy ekspertem specjalizującym się w Customer Service Quality, Panem Philipem Forrestem, Prezesem International Customer Service Institute.

Zachęcam do udziału w II Forum Customer Service. Będzie to znakomita okazja do aktywnej dyskusji, wymiany doświadczeń i poznania wielu ciekawych i doświadczonych osób zarządzających na co dzień Departamentem Obsługi Klienta.

Z poważaniem
Rafał Szary


Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
od 06-12-2011 do 13-01-2012 - 2995 PLN + 23% VAT
od 14-01-2012 do 21-02-2012 - 3295 PLN + 23% VAT

Szczegółowe informacje:
Rafał Szary - Kierownik Projektu
22 420 55 21


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: