-
Tytuł:
II Forum Customer Service. Strategia orientacji na Klienta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 295 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2012-02-21 - 2012-02-22
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
PHILIP FORREST
The Science of Service – Zrozumienie „science of service” i jego strategiczne znaczenie
w poprawie funkcjonowania organizacji
- Prezes International Customer Service Institute
- Autor „Sold On Service” pierwszej europejskiej publikacji o jakości usług, wydał także szereg publikacji dotyczących modeli i narzędzi zarządzania Culture Management, jakości usług i zarządzania relacjami
- Przewodniczący składu sędziowskiego European Business Awards
- Twórca modeli i narzędzi do Culture Management, Service Quality, Relationship Management
- Twórca modeli pomiaru obejmujących wszystkie aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu
II Forum Customer Service to:
- Liczne studia przypadków
- Eksperci z różnych branż
- Doświadczeni praktycy
- Stoły eksperckie
- Panel dyskusyjny
- Warsztat
Forum skierowane jest do osób zarządzających działami:
- Customer Service/Care, BOK, Centrum Klienta
- Utrzymania Klienta oraz Programów Lojalnościowych
- Reklamacji i Back Office
- Call/Contact Center
- Obsługi Kluczowych Klientów
Ponadto do udziału w forum zapraszamy również osoby z:
- Departamentów Marketingu i Trade Marketingu
- Departamentów Sprzedaży i Działów Handlowych
Dlaczego warto wziąć udział w forum?
1. Dowiedzą się Państwo jakich narzędzi użyć, by skutecznie:
a. Pozyskać Klienta
b. Zadbać o jego utrzymanie i lojalność
2. Będą mieli Państwo znakomitą okazję do dyskusji. Zaprosimy Państwa do:
a. Panelu dyskusyjnego
b. Stołów eksperckich
3. Zapoznają się Państwo z ciekawymi przykładami stosowanymi przez Ekspertów z różnych branż
4. Wezmą Państwo udział w warsztacie, w czasie którego dowiedzą się jak przekonać zarząd, że Obsługa Klienta nie jest kosztem, lecz inwestycją
Szanowni Państwo,
niezaprzeczalnie podstawą funkcjonowania większości organizacji są Klienci. Z pewnością często zadają sobie Państwo pytanie, jakie są indywidualne potrzeby Państwa Klientów i jak je zaspokoić. Kluczem do sukcesu są nie jednorazowe działania, ale dobrze opracowana strategia orientacji na Klienta.
W dobie tak dużej konkurencji, nie wystarczy już przygotowanie programu lojalnościowego czy okazjonalny kontakt z Klientem. Sami, jako Klienci, oczekujemy, że produkt nam sprzedawany, będzie spełniał wszystkie nasze oczekiwania, usługa, z jakiej skorzystamy, będzie dopasowana do naszych potrzeb.
Kolejna już, druga edycja Forum Customer Service, która odbędzie się 21-22 lutego 2012 w Warszawie upłynie pod hasłem Strategia orientacji na Klienta. Tym razem zapraszamy Państwa do wysłuchania wielu interesujących prezentacji, które wygłoszą eksperci reprezentujący różne branże. Damy Państwu możliwość udziału w dyskusjach przy stołach eksperckich, zaproponujemy udział w warsztacie, w czasie którego dowiedzą się Państwo, jak skutecznie przekonać Zarząd, że Customer Service to nie koszt a inwestycja. Wspólnie z Państwem, zaproszeni prelegenci postarają się znaleźć odpowiedź na pytanie: jakie miejsce w organizacji powinien zajmować Klient?
Forum będzie też znakomitą okazją do spotkania ze światowej klasy ekspertem specjalizującym się w Customer Service Quality, Panem Philipem Forrestem, Prezesem International Customer Service Institute.
Zachęcam do udziału w II Forum Customer Service. Będzie to znakomita okazja do aktywnej dyskusji, wymiany doświadczeń i poznania wielu ciekawych i doświadczonych osób zarządzających na co dzień Departamentem Obsługi Klienta.
Z poważaniem
Rafał Szary
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
od 06-12-2011 do 13-01-2012 - 2995 PLN + 23% VAT
od 14-01-2012 do 21-02-2012 - 3295 PLN + 23% VAT
Szczegółowe informacje:
Rafał Szary -
Kierownik Projektu
22 420 55 21
Więcej na: