-
Tytuł:
II Forum Dyrektorów Finansowych
- Kategoria: Finanse i Rachunkowość
- Cena: 3 995 PLN Teraz: 3 495 PLN
- Termin: 2012-05-09 - 2012-05-10
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Z przyjemnością zapraszamy do udziału w II Forum Dyrektorów Finansowych.
Podczas Forum na strategicznym szczeblu przeanalizowane zostaną najistotniejsze zagadnienia, takie jak pozyskiwanie finansowania, strategie zabezpieczeń i rozwój biznesu na trudnym rynku oraz optymalizacja procesów finansowych. Dodatkowo, żywe dyskusje w interaktywnej formule oraz popołudniowy koktajl będą stanowiły okazję nie tylko do wymiany doświadczeń, ale również indywidualnych rozmów z Ekspertami.
Stworzone eksperckie grupy dyskusyjne, po zakończeniu wydarzenia pozwolą kontynuować dyskusje i dzielić się najważniejszymi spostrzeżeniami w strategicznym gronie.
Nikt nie ma już wątpliwości, że przyszło się nam zmierzyć z kolejną falą kryzysu.
Sytuacja na rynku nie jest łatwa – ryzyko upadku strefy euro, wahania kursowe, trudności
w pozyskiwaniu finansowania. Kolejny raz Dyrektor Finansowy wyłania się na pierwszy plan i bierze odpowiedzialność za stabilny rozwój biznesu.
Udział w Forum dostarczy odpowiedzi w jaki sposób dopasować strategie do aktualnych warunków, zabezpieczyć płynność finansową oraz gdzie poszukiwać źródeł finansowania nowych inwestycji. Program zaprojektowano aby zagwarantować dyskusję na strategicznym szczeblu, ekspertów z ekspertami, którzy w rękach trzymają stery największych biznesów w Polsce.
- Prestiżowe spotkanie Prezesów i Dyrektorów Finansowych firm wpływających na kształt rynku w Polsce – w związku z rangą wydarzenia, udział możliwy jest tylko po otrzymaniu zaproszenia
- Dyskusje o rozwiązaniach pozwalających skutecznie zabezpieczyć biznes przed kryzysem, zminimalizować straty i wykorzystać sytuację dla budowy stabilnej firmy
- Interaktywny charakter Forum oraz networking – nowa formuła wystąpień gwarantująca udział uczestników, dyskusje i wieczorny koktajl
W programie m.in. tematy:
- Jak budować stabilność finansową biznesu w dobie kryzysu
Sławomir Jędrzejczyk, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, PKN Orlen - Zmienność rynku a strategia firmy – kiedy weryfikować i jak dopasowywać działania do aktualnej sytuacji
Przemysław Dąbrowski, Członek Zarządu ds. Finansów, Grupa PZU - Rozwój biznesu w czasie zawirowań – jak nie dać się zaskoczyć
Maciej Chrzęszczyk, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, P4 - Punkty krytyczne w zabezpieczaniu płynności finansowej
Krzysztof Rabiański, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Korporacyjny ds. Finansowych, Polpharma - Stopy procentowe, warunki i perspektywy kredytowania w 2012 dyskusja panelowa
Jan Bujak, Pierwszy Wiceprezes, Dyrektor Finansowy, BNP Paribas Bank Polska
Mateusz Morawiecki, Prezes Zarządu, Bank Zachodni WBK SA/ Santander Polska
Przemysław Gdański, Członek Zarządu, BRE Bank - Plany oszczędnościowe – od słów do czynów
Michał Bartkowiak, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, Grupa Arctic Paper - Możliwości optymalizacji podatkowej w praktyce
Jarosław Malik, Dyrektor Finansowy na Europę Wschodnią, Grupa Saint-Gobain - Jak zarządzać kosztami dla generowania większych oszczędności
Paweł Cegielski, Prokurent, Dyrektor Finansowy na Region CNEE, Deichmann Obuwie - Źródła finansowania w czasie zawirowań – obligacje korporacyjne
Kazimierz Przełomski, Wiceprezes Zarządu, Selena FM - Fuzje i przejęcia – rola Dyrektora Finansowego w procesie
Radosław Zagrodnik, Dyrektor Pionu Finansowego, Neo24.pl - Rozwój biznesu przy ograniczonym dostępie do finansowania – sprawdzone rozwiązania
Piotr Wilczyński, Dyrektor ds. Finansów i Rozwoju, Członek Zarządu, Vision Express - Optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw. Wpływ na zasoby firmy oraz dobre praktyki
Michał Birnbach, Dyrektor Finansowy i IT, Członek Zarządu, Wienerberger Ceramika Budowlana - Budowa wartości firmy na trudnym rynku – wsparcie procesu zarządzania informacją
Konrad Marchlewski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, Grupa Atlas - Komunikacja i współdziałanie dla wsparcia strategii i płynnego zarządzania biznesem w kryzysie.
Punkty zapalne w relacji CFO i Dyrektor Handlowy
Anna Barańska, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, Lurgi
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 23% VAT do 13 kwietnia 2012,
3995 PLN + 23% VAT po 13 kwietnia 2012.
Szczegółowe informacje:
Magdalena Wolska -
Project Director
tel: 12 350 54 35
Więcej informacji na stronie Organizatora: