eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › II Forum FMCG

Eksperci od wielu lat prognozują, że tak w strukturze handlu detalicznego, jak
i w charakterystyce zachowań konsumenckich będziemy powielać wzorce z przed lat, rodem z krajów Europy Zachodniej. Czeka nas zatem dalsza konsolidacja handlu detalicznego, dominacja dużych powierzchni handlowych oraz racjonalizacja wyborów konsumenckich wpływająca bezpośrednio na dalsze umacnianie się pozycji produktów sygnowanych marką sieci handlowej. Niniejsze procesy już dzisiaj wywierają ogromny wpływ na producentów FMCG. Przedstawiciele firm biorących udział w Forum, wobec zarysowanych wyzwań, wybrali ucieczkę do przodu, jako najlepszą strategię i inwestycję wzmacniającą przewagę konkurencyjną. Chcąc utrzymać lub zwiększyć udziały rynkowe, zainwestowali w innowacje produktowe, jeszcze precyzyjniej określili i odpowiedzieli na oczekiwania klientów, wzmocnili wizerunek brandów używając szerokiego spektrum dostępnych kanałów komunikacji oraz nawiązali strategiczne alianse z partnerami biznesowymi.

Obecność blisko 40 ekspertów, niestrudzonych innowatorów, zarządzających markami będącymi liderami w poszczególnych kategoriach, daje niepowtarzalną okazję do zapoznania się z inspirującymi, a często również wizjonerskimi strategiami rozwoju produktów i wzmacniania przewagi konkurencyjnej firm z sektora dóbr szybko zbywalnych.

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jedyne Forum na polskim rynku związane ze specyfiką zarządzania marką, sprzedażą i działaniami promocyjnymi w sektorze FMCG
  • Blisko 40 prelegentów-praktyków z największych firm prezentujących 36 case studies!
  • Strategie kluczowych producentów wobec rosnących udziałów rynkowych private label
  • 3 dedykowane sesje równoległe: Wsparcie Sprzedaży, Optymalizacja Sprzedaży, Brand Management
  • Przykłady innowacyjnych działań wzmocniających wizerunek marek w oczach nabywców i konsumentów

Tematy, które zostaną omówione w trakcie konferencji:

  • Obecne i projektowane regulacje prawne kształtujące współpracę pomiędzy dostawcami a siecią handlową
    Prof. Stanisława Okularczyk, Doradca Wiceministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
  • Multikulturowość - kluczowe insighty i różnice na ścieżce decyzyjnej nabywców
    z regionu Europy Środkowej i Centralnej
    Anna Pytkowska, Oriflame Poland
  • Budowanie lojalności klientów wobec brandu oraz wobec sklepu – jak pogodzić te dwa trendy
    Anna Matlak, Tesco Polska
  • Out-of-stock: analiza utraconego zysku, redukcja zjawiska
    Grzegorz Sierzputowski, Ekspert
  • Współpraca pomiędzy producentem-siecią handlową-logistyką zmierzająca do ograniczenia out-of-stock
    Dyskusja panelowa
  • 1+1=3: shopper marketing oparty o cross-promocje różnych kategorii
    Kamila Teodorowska, Coca-Cola HBC Polska
  • Zarządzanie kategorią: jak rozszerzyć kategorię oraz wygenerować większą sprzedaż i zyski
    Luiza Lewandowska-Dudek, Paweł Łazicki, Kompania Piwowarska
  • Tworzenie przestrzeni zakupowej na nowo: jak stać się unikalnym i fascynującym dla nabywcy osiągając jednocześnie zwrot z inwestycji
    Patryk Znarowski, Polbita
  • Optymalizacja sprzedaży poprzez zmiany w doborze asortymentu oraz remodeling layoutu placówki
    Marcin Poniatowski, Lewiatan Holding
  • Rola nowoczesnego kanału dystrybucji w rozwoju portfolio produktów brandowych
    Krzysztof Tokarz, Grupa Kapitałowa Specjał
  • Zarządzanie działem sprzedaży w sytuacji niepewności na rynku surowców
    Adam Moskała, PIFO Eko-Strefa
  • Value Based Management w dziale sprzedaży
    Krzysztof Błaszczyk, Curver Poland & Baltics
  • Youtube jako integralny element mediów społecznościowych. Budowa kanału brandowego w celu realizacji strategii komunikacji marki.
    Marta Ożóg-Orzegowska, LPP
  • Założenia i przykłady realizacji efektywnych i mierzalnych mobilnych kampanii reklamowych
    Aleksander Śmigielski, Unilever
  • Analiza treści w Internecie i wykorzystanie ich w komunikacji marketingowej
    Gabriel Matwiejczyk, NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company)
  • Narzędzia i rozwiązania wykorzystywane przy promowaniu brandów w sytuacji ograniczonych budżetów ATL
    Gabriela Antczak, Kupiec
  • Proces konsolidacji handlu i jego wpływ na charakter dystrybucji produktów FMCG
    Waldemar Nowakowski, Polska Izba Handlu
  • Marka kontra marka – wyzwania marketingowe dla sieci handlowych oraz producentów
    Prof. Tomasz Domański, Uniwersytet Łódzki
  • International negotiations – how to negotiate and set terms for collaboration with global players from the retail sector?
    Thomas Lianos, Chipita Poland
  • Repozycjonowanie i modyfikowanie marki: jak skutecznie zdobyć nowych klientów jednocześnie nie tracąc dotychczasowych
    Adam Manikowski, Jeronimo Martins Polska
  • Obecne i przyszłe trendy rynkowe i konsumenckie oraz ich wpływ na rozwój kategorii i asortymentu
    Leszek Szycman, Unilever
  • Zmiany na ścieżce decyzyjnej dzisiejszych nabywców
    Krzysztofa Zaborowska, Mateusz Zimowski, Client Consultant, Nielsen
  • Budowanie portfolio marek i submarek: architektura marki a preferencje konsumenckie
    Anna Wierzchowska, Podravka Polska
  • Narzędzia efektywnego wsparcia sprzedaży kategorii produktów
    Paweł Łazarowicz, Coty Polska
  • Właściwe zarządzanie relacją z klientami i ich wpływ na wyniki sprzedaży
    Robert Ledóchowski, Diageo Polska
  • How to measure in-store performance of brands and of sales force in dynamic FMCG environment
    Nir Manor, Retailplus
  • Brands on the run, private labels under pressure. Is this the end for the Private Label growth
    René Starzomska, CEMOI Eastern Europe
  • Mierzenie zwrotu z inwestycji w promocję: narzędzia, modele ROI, analiza wyników, benchmarki
    Norbert Filiński, Nielsen
  • Wybór właściwego mechanizmu promocji i ewaluacja promocji
    Grzegorz Maniecki, Kompania Piwowarska
  • Otwórz się na innych – repozycjonowanie marki Hoop Cola
    Marek Kmiecik, Hoop Polska
  • Zarządzanie komunikacją oraz eksploatacja projektu Euro 2012: jak wzmocnić wizerunek marki w pełni wykorzystując nabyte prawa
    Wojciech Żabiński, Carlsberg Polska
  • Rozpoznawalny design marki: metodologia i składowe procesu dochodzenia do zaprojektowanych celów
    Tadeusz Czarniecki, Herbapol
  • Polityka cenowa a wizerunek marki
    Joanna Świątek, Monini Polska


Koszt uczestnictwa:
Cena (za uczestnictwo jednej osoby): 3495 PLN + 23% VAT do 14 września 2012 r.
Cena (za uczestnictwo jednej osoby): 3995 PLN + 23% VAT po 14 września 2012 r.

Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.: 12 350 54 20
faks: 12 350 54 01
e-mail:

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: