eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › II Forum Marketing Zintegrowany

W programie m.in :

  • 1+1=3, czyli jak dzięki zintegrowanym działaniom w marketingu uzyskać ponadprzeciętne wyniki ze sprzedaży
  • Sprawdzone i skuteczne metody zarządzania wielokanałową komunikacją z klientem
  • Niestandardowe narzędzia marketingowe: marketing wirusowy, branded entertainment i social media - skuteczny przekaz w dobie wymagającego odbiorcy
  • Crowdsourcing, WEB 3.0, programy lojalnościowe - spotkanie na biznesowej płaszczyźnie (realnie i wirtualnie)
  • Marketing zintegrowany - gdzie się znajduje fundament sukcesu. Strategie i kreacje dyrektorów marketingu

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Współczesny Marketing to zintegrowany system, który nie tylko zaspokaja potrzeby Klientów, ale również na nie wpływa i kreuje nowe
  • Forum Marketingu zintegrowanego to druga edycja najważniejszego spotkania ekspertów odpowiedzialnych za strategię, kreację i komunikację. Podczas dwudniowej sesji postaramy się uporządkować informacje dotyczące marketingu klasycznego, powodów i kierunków jego zmian, charakterystyki klienta po kątem bodźców, jakie na niego oddziaływują i na które jest szczególnie podatny
  • Porozmawiamy o zintegrowanej komunikacji podpierając się sprawdzonymi rozwiązaniami, a także - co najistotniejsze - poszerzymy wiedzę o najnowszych narzędziach marketingowych oraz ich przydatności
  • Aby całokształt działań marketingu był bardziej atrakcyjny i skuteczny musimy stawiać konsumenta w centrum wydarzeń oraz optymalnie dobierać środki komunikacji i interakcji. Taki marketing wymaga integracji różnych kanałów przekazu. O tym jak to robić, jak zdobyć i utrzymać klienta, jakimi metodami go pozyskać i czy w dalszym ciągu stosować marketing 360 stopni dowiedzą się Państwo podczas kwietniowego Forum Marketingu Zintegrowanego

Wydarzenie to dedykujemy:

  • Dyrektorom Marketingu i osobom decydującym o budżetach marketingowych
  • Prezesom i osobom odpowiedzialnym za spektrum usług i działań marketingowych
  • Osobom odpowiedzialnym za twórczą kreację i trafną komunikację z Klientem

PROGRAM:

27.04.2010, wtorek

Moderator Forum —Piotr Pokrzywa, SMB

09.00-09.30 Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników  

Marketing zintegrowany ponad granicami

09.30-10.10 Expanding out of Poland —what are the opportunities and how to research these?
Alastair Tempest, FEDMA
  • Economic downtowns offer new possibilities —looking outside your own market
  • Researching the possibilities for expansion —the 3 Ps (product, place-ment, price)
  • What response rates, etc, are there guidance (benchmark studies, etc)
  • Other issues (language, currencies, laws, etc)

Najnowsze trendy w komunikacji z klientem

10.10-10.40 Wykorzystanie potencjału e-marketingu w komunikacji marketingowej
case study Fanta
Maher Eldaly, Coca Cola Poland Services
  • E-Komunikacja, cele oraz korzyści
  • Przykłady efektywnej e-komunikacji
  • Przykład Integrated Marketing Communication produktu
10.40-11.10 Rola przywództwa we wdrażaniu zintegrowanej komunikacji
case study Maspex
Adam Mikołajczyk, Maspex
  • Czym różni się wyznaczenie celu od określenia zachowania?
  • Po co wdrażać zintegrowaną komunikację i kogo w nią zaangażować? Jakie są potrzeby członków zespołu? Czy trzeba się do nich dopasować? Możliwe pułapki
  • Czy rola członka zespołu wdrażającego zintegrowaną komunikację jest zrozumiała?
  • Cele — jakie wskaźniki mierzące efekt wdrożenia wybrać —zasada SMART
11.10-11.30 Przerwa na kawę  
11.30-12.00 Zarządzanie wielokanałową komunikacją z klientem
case study Allegro.pl
Tomasz Wasilewski, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro)
Tomasz Łapa, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro)
  • Jak zintegrować tradycyjne media: direct-mail, komunikację w sieci, kanały spersonalizowane z pozostałymi narzędziami marketingowymi
  • Jak dopasować strategie e-marketingową do konkretnych odbiorców
  • Skuteczna integracja rozproszonych zasobów danych
12.00-12.30 Poznanie osobowości klienta jako sposób na skuteczną komunikację i budowanie satysfakcji
Mariusz Trojanowski, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Paweł Wójcik, 4P Research Mix
Nowe media
  • Cechy osobowości a preferowany komunikat
  • Badania osobowości polskiego klienta
12.30-13.00 Skuteczne sposoby na udaną kampanię
Krzysztof Dębowski, Sare
e-Case study Norwegian Airlines
13.00-14.00 Lunch  

Kluczowe aspekty prawne działań marketingowych. Nowe regulacje

14.00-14.30 Ochrona danych osobowych a działania marketingowe
Dyskusja panelowa
Andrzej Lewiński, Zastępca Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Piotr Pokrzywa, SMB
oraz zaproszeni przedstawiciele firm
  • Gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych na cele marketingowe
  • Wytyczne GIODO i najnowsze projekty ustawy
14.30-15.00 Legalizacja product placement, liberalizacja zasad emisji reklam, czyli najnowsze zmiany w prawie reklamy
Małgorzata Zielińska, Kancelaria FKA Furtek Komosa Aleksandrowicz
  • Czym się różni lokowanie produktu od sponsorowania i reklamy
  • Obecne regulacje w zakresie lokowania produktów
  • Kiedy PP będzie możliwy, czyli planowane w Polsce zmiany w zakresie legalizacji lokowania produktów
  • Ryzyka prawne związane ze stosowaniem PP i jak się przed nimi zabezpieczyć

Social&networking media jako nowe pole działań

15.00-15.30 Social media, czyli marka w roli producenta treści
Michał Brański, o2.pl
  • Social media mix sukcesu, czyli podstawowe strategie dla marek w serwisach społecznościowych
  • Szansa na powrót brand TV i innych form obecności marki jako dostawcy kontentu
15.30-15.50 Przerwa na kawę  
15.50-16.20 Społeczność w sieci a BTL
case study Shell-Gas
Małgorzata Kotarba, Shell-Gas
  • Jak uczestników działań BTL wprowadzać w interakcję w sieci?
  • Komunikacja e-PR & WOM działań BTL
  • Punkt równowagi między społecznością a naciskiem na sprzedaż w działaniach BTL
16.20-16.50 Synergia brandów w kampanii reklamowej —czyli jak skutecznie dotrzeć do grupy targetowej
case study Facebook
Paweł Karaś, Arbo Interactive
  • Nowoczesne narzędzia marketingowe w Internecie —w co warto inwestować, z czego opłaca się korzystać
  • Różnice i podobieństwa w planowaniu kampanii względem display i SEM
16.50-17.30 Web 3.0: Blogosfera, gry komputerowe, sieć społecznościowa- miejsca, gdzie warto zaistnieć
Piotr Pokrzywa, SMB
Konrad Jerin, Futopia.pl
Przemysław Wojak, Tequila Polska
Artur Potocki, Interia.pl
  • Dyskusja panelowa
  • Jak skutecznie kreować swój wizerunek za pomocą blogów firmowych i w sieciach społecznościowych
  • Czy blog firmowy może stać się aktywem generującym przychody?
  • Gra komputerowa jako platforma reklamy —jak zdobywać klientów przez zabawę
  • Crowdsourcing on-line: experyment czy standard
17.30 Zakończenie  

28.04.2010, środa

Moderator Forum —Piotr Pokrzywa, SMB

09.00-09.30 Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników  

Digital marketing

09.30-10.00 From lightbulb to electricity
Jessica Spence, Kompania Piwowarska
  • Reframing the way we think about the web
  • Making digital a foundation of our activation rather than another media channel
  • Leveraging digital to drive communication & consumer insight

Klient w centrum strategii marketingowej

10.00-10.30 7 is not enough
case study Microsoft
Patryk Góralowski, Microsoft Sp. z o.o.
  • Czy chciałbys by produkty Microsoft były bardziej Twoje w komunikacji z Klientem? Jeśli tak, to zapraszamy.
  • Jak kreować działania marketingowe, by były bardziej pro konsumenckie
  • Jak najlepiej zaangażować klienta w kampanię promocyjną
10.30-11.00 Rola programu lojalnościowego w budowaniu strategii marketingowej
Hubert Łącki, Market Share
  • Panaceum na wszystko? Prawdy i mity o programach lojalnościowych
  • Jak przekuć rosnącą popularność programów lojalnościowych w sukces biznesowy
  • Najlepsze sposoby na lojalność klienta i najskuteczniejsze, by ją stracić
11.00-11.20 Przerwa na kawę  
11.20-11.50 Crowdsourcing czyli jak zaangażować świat do wzmacniania wizerunku
Konrad Jerin, Futopia.pl
  • Niestandardowe działania z pogranicza reklamy i PR
  • Jak skutecznie zrealizować kampanię wspierającą markę wykorzystując grupy klienckie
11.50-12.20 Rewolucja w myśleniu Konsumenta a rewolucja w relacjach Klient -Agencja
Przemysław Wojak, Tequila Polska
  • Pozytywne i negatywne skutki zjawiska
  • Kierunki rozwoju reklamy i komunikacji marketingowej > 2011

Nowe media

12.20-12.50 Nowe media w strategii komunikacji
case study Unilever
Aleksander Śmigielski, Unilever
  • Komunikacja na pierwszym miejscu
  • Jak i z których mediów warto korzystać
  • Trendy w wykorzystaniu nowoczesnych mediów w strategii marketingowej
12.50-13.50 Lunch  
13.50-14.20 1 % - czyli Internet jako Instytucja pożytku publicznego
Sieć jako medium ”najbardziej” mierzalne - ale czy na pewno?
case study Agora/gazeta.pl

Bartosz Wysocki, Agora
  • Oczekiwania Klientów a dostarczane wyniki
  • Oczekiwania użytkowników a przekaz reklamowy
  • Click a branding
14.20-14.50 Strategie rozwoju produktu reklamowanego w oparciu o synergię mediów
case study TVN
Maciej Ziąbrowski, Grupa TVN
  • Główne trendy na rynku mediowym i możliwe scenariusze rozwoju
  • Ewolucja roli mediów reklamowych w kontekście zmian zachodzących na rynku

Skuteczny marketing zintegrowany = doskonałe wyniki sprzedaży

14.50-15.20 Świat marek Verva i Stop Cafe w marketingu zintegrowanym PKN ORLEN
Case study PKN ORLEN SA, Leszek Kurnicki, PKN ORLEN SA
  • Nowe formy budowy świadomości marek z wykorzystaniem marketingu sportowego
  • Integracja działań wizerunkowych, promocyjnych i sprzedażowych
15.20-15.50 1+1=3, czyli jak dzięki zintegrowanym działaniom w marketingu uzyskać ponadprzeciętne wyniki ze sprzedaży
case study Kompania Piwowarska, Lech
Bartłomiej Wyszyński, Artegence
  • Podstawowe czynniki sukcesu przemyślanej strategii
15.50-16.00 Przerwa na kawę  
16.00-16.30 Czy sprzedawca powinien być jednym z elementów marketingu zintegrowanego
case study Coccodrillo
Marcin Gieracz, Partner&Strategy Director, Rubikom Strategy Consultants
  • Co komunikuje marka, co komunikuje firma
  • Ulotka vs Pracownik - kogo posłucha klient
  • W jaki sposób sprzedawca, przedstawiciel handlowy może zakłócić lub wesprzeć markę
16.30-17.00 W punkcie styku Push&Pull - Identyfikacja marki w miejscu sprzedaży
case study Wieneberger, Sanitec Koło
Grzegorz Osóbka, Umbrella Marketing Group
  • Znaczenie ekspozycji w procesie decyzyjnym nabywcy
  • Czemu tak naprawdę służy standaryzacja ekspozycji
  • Słownik sprzedawcy a Słownik marki
17.00 Zakończenie i wręczenie certyfikatów  

Warunki uczestnictwa:

  • Koszt uczestnictwa jednej osoby w forum wynosi 2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 9 kwietnia 2010,
  • 3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 9 kwietnia 2010
  • Cena dla członków SMB: 2795 PLN + 22% VAT
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch.
    Przesłanie do Informedia Polska faxem lub pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Informedia Polska. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana faxem po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego.

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: