eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › II Ogólnopolski Kongres Efektywności - Blueffect

II Ogólnopolski Kongres Efektywności – Blueffect to jedyne wydarzenie w Polsce
w całości poświęcone analityce webowej.

To święto specjalistów do spraw e-marketingu i wszystkich tych, którzy chcą udoskonalać strategie i działania marketingowe prowadzone w Internecie, by maksymalizować zyski płynące z tego kanału komunikacji.


W tym roku na Kongresie:

»  Eksperci z Polski, Europy i USA
»  Trendy w rozwoju analityki internetowej
»  Skuteczne sposoby miary zwrotu z inwestycji
»  Atrybucja konwersji i ścieżki wielokanałowe
»  Dobre praktyki – Landing Page Optimization
»  Technologia – zaawansowane narzędzia analityczne


PROGRAM:

Panel wspólny

08:30-09:45 Sesja networkingowa

09:45-10:00 Powitanie uczestników

10:00-10:45 Quo Vadis Analytics - Trends, Insights and Future in Poland and Worldwide

[Ralf Haberich, Chief Commercial Officer, Webtrekk] 

10:45-11:30  Return on Analytics - how to measure ROI from web analytics investments in the organization?

[Nikki Rae, Managing Director, Future Insight Analytics]
11:30-12:00 Przerwa kawowa

12:00-12:45 Understanding and Leveraging Customer Lifetime Value

[Diane M. Magers, Customer Experience Executive, Sysco Corporation]

12:45-13:30 Efficient customer segmentation in Google Analytics - examples and best practices of accurate data analysis and advanced segmentation principles in order to improve revenues of your business
[Pavel Jasek, Head of Analytics, Dobry Web]

13:30-14:30 Lunch

 

Ścieżka e-commerce

14:30-15:00 Ścieżki wielokanałowe i atrybucja konwersji - jak precyzyjnie przypisać udział w sprzedaży wszystkim działaniom e-marketingowym?

[Maciej Gałecki, CEO, Bluerank] 

15:00-15:30 Jak analizować kampanie efektywnościowe?

[Michał Cortez, e-Commerce Director, The Addictives] 

15:30-15:45 Przerwa kawowa

15:45-16:15 Sprawne zarządzanie informacją w organizacji e-commerce: Case study Pat & Rub

[Agnieszka Nowicka, Niezależny Konsultant e-Commerce, PAT&RUB]

16:15-16:45 Możliwości zaawansowanych narzędzi analitycznych - czy i jak skutecznie inwestować w technologię?

16:45-17:15 Poszukiwanie informacji w e-commerce jako kopalnia wiedzy
o eKliencie - jak wykorzystać te informacje do maksymalizacji zysku?

[Justyna Skorupska, Country Manager, Fact-Finder]

17:15-17:30 Uroczyste zakończenie Kongresu

Ścieżka ogólna
14:30-15:00  Analityka w narzędziach Google - jak umiejętnie wykorzystać informacje do maksymalizacji korzyści biznesowych?

15:00-15:30 5 narzędzi, 15 pomysłów, jeden marketer by zarządzać nimi wszystkimi

[Piotr Poznański, Traffic & Product Development Manager, Eniro Polska] 

15:30-15:45 Przerwa kawowa

15:45-16:15 Gdzie i kiedy budują się doświadczenia użytkowników na serwisie internetowym?

[Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank CEO, opiniac.com] 

16:15-16:45 Social Media Analytics - recepta na skuteczny pomiar mediów społecznościowych

[Łukasz Misiukanis, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Socializer S.A.] 

16:45-17:15 Analityka w e-mail marketingu: jak wykorzystać dane do optymalizacji mailingów?

[Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji, GetResponse]



Koszt uczestnictwa w Kongresie: 829 zł + VAT

Szczegółowe informacje:

Katarzyna Król
tel.: 66 44 86 001
e-mail:

Więcej na stronie:
 

 

 

 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: