eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › III Customer Contact Management Summit

Jedyne w Polsce Forum Praktyków odpowiedzialnych za wszystkie kanały kontaktu z Klientem!

  • Dwie równoległe sesje tematyczne: Contact Center & Customer Service oraz Multichannel Customer Contact & Sales
  • Najnowsze aspekty prawne – nowe rozporządzenie KE dotyczące ochrony danych osobowych
  • Multikanałowość w strategii firmy – jak optymalizować i ujednolicać kanały kontaktu z Klientem
  • Stałe miejsce spotkania i wymiany doświadczeń w obszarze Contact Center i sprzedaży – nowa – interaktywna formułą

WPROWADZENIE:

Szanowni Państwo,

Przed nami kolejna edycja jedynego w Polsce Forum w całości poświęconego kontaktowi z Klientem. Już po raz trzeci wspólnie prześledzimy najnowsze trendy w zarządzaniu Contact Center oraz nowe kierunki rozwoju komunikacji. Podczas ostatniej edycji, jako pierwsi mieliśmy okazję spotkania Dr. Petera Jonasa, autora europejskiej normy EN 15838 i wymiany opinii na temat zalet i wyzwań certyfikacji CC. W gronie ponad 150 reprezentantów kluczowych sektorów mogliśmy uzyskać szerszą perspektywę, inspirację oraz porównać swoje strategie w kontekście szeroko rozumianej obsługi Klienta z innymi praktykami z branży.

Tym razem w nowej, interaktywnej formule wspólnie odpowiemy na najbardziej palące potrzeby sektora i zastanowimy się co tak naprawdę świadczy o jakości firmy, jej produktów i usług. Czy jesteśmy w stanie na tym polu konkurować, co nas różni, a jaki jest wspólny mianownik? Jak odpowiedzieć na potrzeby Klienta XXI wieku i sprawić, aby hasło „klientocentrycznej” obsługi stało się w końcu faktem, również w Państwa firmach? Jak uniknąć nieustannych aktualizacji podczas wprowadzania nowej oferty w wielu kanałach? Jak w końcu sprawnie zarządzać ryzykiem dzięki jednolitym i spójnym informacjom o relacji Klienta z firmą? To tylko kilka pytań, na które uzyskamy odpowiedź.

Do zobaczenia podczas Forum!
Paulina Pyc
Project Manager

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ:

  • Jedyne Forum Praktyków w Polsce kompleksowo omawiające efektywność oraz możliwości optymalizacji wszystkich kanałów kontaktu z Klientem – ponad 150 uczestników poprzedniej edycji
  • Prezes European Confederation of Contact Center Organizations, Vincent Vanden Bossche o założeniach europejskiego benchmarku dla Contact Center
  • Po raz pierwszy w Polsce nowa sesja w całości poświęcona aspektom multikanałowego zarządzania sprzedażą i kontaktem z Klientem
  • Nowa formuła interaktywnych wystąpień z aktywnym udziałem uczestników oraz doświadczenia UPC Polska, Raiffeisen Bank Polska, AXA Polska, Grupa LOTOS, Aviva, Toyota Bank Polska, HSBC Bank Polska, Europejski Fundusz Leasingowy, Provident Polska, Telekomunikacja Polska, Bank BPH, Bank Zachodni WBK, Polska Grupa Farmaceutyczna, DB Schenker, BRE Bank, Citi Handlowy i innych
  • Nowe rozporządzenie KE dotyczące ochrony danych osobowych – jakie konsekwencje przyniesie i jak się do nich właściwie przygotować

PROFIL UCZESTNIKÓW FORUM:

  • Dyrektorzy Call i Contact Center
  • Customer Relationship Managerowie
  • Dyrektorzy ds. Obsługi Klienta
  • Managerowie Obsługi Bezpośredniej
  • Dyrektorzy i Managerowie ds. Telemarketingu i Telesprzedaży
  • Multichannel Directors
  • Dyrektorzy ds. Internetu, e-Businessu, Rozwoju Kanałów Sprzedaży
  • Dyrektorzy ds. Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej
  • Dyrektorzy i Managerowie CRM
  • Dyrektorzy ds. Sprzedaży i Wsparcia Sprzedaży


WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
3495 PLN + 23% VAT - przy rejestracji przed dniem 16 marca 2012 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 30 marca 2012 r.
3995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji po dniu 16 marca 2012 r., bądź wpłacie pełnej kwoty po 30 marca 2012 r.

Cena obejmuje:
prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Blue Business Media Sp. z o.o.
tel. + 48 12 35 05 400
e-mail:

Więcej informacji na stronie: oraz na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: