-
Tytuł:
III Forum Multipartnerskie Programy Lojalnościowe
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2011-10-27 - 2011-10-28
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Jak przewidują eksperci badający rynek lojalnościowy na świecie, łączna liczba członków koalicyjnych programów lojalnościowych może w 2011 roku przekroczyć miliard. Trend koalicyjny zawdzięcza swoją siłę tym programom, które już istnieją i nadal się rozwijają, jak Nectar (Włochy), Payback (Polska), czy Airmiles oraz nowo powstałym aliansom, jak: Multiplusfidelidade (Brazylia), BalticMiles (Łotwa), World MasterCard Rewards (Polska).
Payback mocno wpłynął na działania marketingowe w Polsce, a ponieważ podstawą jego działania jest dialog – wymógł na konkurencji weryfikację komunikacji z klientem w tym coraz bardziej społecznościowym i mobilnym świecie. Payback niewątpliwie pozostaje liderem rynku – ale nadal mamy miejsce na drugą, równie silną koalicję! Czy uda się ją stworzyć? A jaką alternatywę mają firmy, które na pewno nie przyłączą się do żadnej z multipartnerskich koalicji? Czy mogą odnieść sukces jak ClubCard (Tesco) albo Vitay (Orlen)?
Nasze forum to jedyna w Europie platforma wymiany doświadczeń i weryfikacji know how na temat programów koalicyjnych i multipartnerskich! Obecność ponad 250 top managerów podczas obydwu edycji potwierdza wysoki poziom i rangę tego spotkania!
TYLKO U NAS:
- Jedyna okazja aby zobaczyć jak budować nowoczesne partnerstwo i jak wykorzystywać media społecznościowe i aplikacje mobilne w programach multipartnerskich.
- Sekrety programów: Dotz (Brazylia), Maxi (Ukraina), Iki’s Premija (Litwa), BalticMiles (Łotwa), Perekrestok Club (Rosja), A|Club (Francja)
- Nowe działania lidera polskiego rynku lojalnościowego, czyli innowacje Paybacka: kuponing i jego efekty
- Szanse i zagrożenia dla II multikoalicji w Polsce – dyskusja panelowa wśród czołowych graczy: PKN Orlen, Carrefour, Polkomtel – kiedy i czy w ogóle możemy spodziewać się konkurencji Paybacka?
- Czynniki sukcesu skutecznej segmentacji na przykładzie Tesco ClubCard Polska – doświadczenia dunnhumby Polska w personalizacji oferty
- Najnowsze badania na temat postaw i zachować klientów uczestniczących w programach multipartnerskich i koalicyjnych – specjalnie na potrzeby naszego forum!
PROFIL UCZESTNIKÓW POPRZEDNIEJ EDYCJI:
- Prezesi i Członkowie Zarządu 12%
- Dyrektorzy i Kierownicy Programów Lojalnościowych 31%
- Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu 28%
- Dyrektorzy i Kierownicy Sprzedaży 17%
- Brand Managerowie 9%
- Inne 3%
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Forum wynosi:
2995 PLN + 23% VAT– przy rejestracji przed dniem
1 września 2011 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 15 września 2011 r.
3495 PLN + 23% VAT – przy rejestracji przed dniem
29 września 2011 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 13 października 2011 r.
3995 PLN + 23% VAT – przy rejestracji po dniu
29 września 2011 r., bądź wpłacie pełnej kwoty po dniu
13 października 2011 r.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Klimkiewicz – Project Manager
tel.: +48 12 350 54 00,
fax: +48 12 350 54 01
Więcej informacji na stronie: