eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Internet ASAP

Druga edycja konferencji Internet ASAP będzie okazją do wymiany doświadczeń dotyczących marketingu internetowego w dobie kryzysu. Prelegenci w oparciu o swoje doświadczenie dadzą odpowiedź na pytanie jak zwiększać efektywność działań reklamowych w Internecie
i jakimi narzędziami ją mierzyć. Drugi dzień poświęcony będzie marketingowi internetowemu skierowanemu do kobiet.

Idea:

  • minimum teorii
  • maksimum case studies
  • precyzyjnie dobrani prelegenci
  • after party w centrum Krakowa

Dla kogo:
Konferencja adresowana jest do osób odpowiedzialnych za komunikację, PR, marketing, budowanie wizerunku marek i firm oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za efektywność działań e-marketingowych, w szczególności:

  • brand managerów
  • marketing managerów
  • product managerów
  • PR managerów
  • specjalistów ds. komunikacji i PR
  • specjalistów ds. marketingu
  • interactive managerów
  • właścicieli firm i prezesów

 

Program:

Dzień 1 – E-marketing w dobie recesji, czyli cały dzień na temat zwiększania efektywności reklamy w Internecie i optymalizacji budżetów marketingowych


Sesja I: Marketing w czasach kryzysu

9.00-9.30 Przywitanie uczestników i otwarcie konferencji

9.30-10.00 Pomiar efektywności kampanii i optymalizacja budżetów marketingowych
(Magdalena Kaczor, Infinity Media Sp. z.o.o.)

10.00-10.30 Przez YouTube do serca – video w strategii i procesie sprzedażowym
(Piotr Rudnicki, Google Polska)

10.30-11.00 Jak mierzyć efektywność działań w social media i w oparciu o te informacje tworzyć optymalną strategię dla marki

(Lukas Maixner, SocialBakers.com)

11.00-11.15 Przerwa kawowa, rozmowy w kuluarach

Sesja II: Rewolucja mobilna

11.15-11.45 Jak stworzyć mobilny serwis internetowy przyjazny użytkownikowi i pracujący na korzyść marki – case studies
(Edward Skraba, Eura7 Sp. z o.o.)

11.45-12.15 Jak technologie mobilne i społecznościowe oddziałują na konsumentów i co z tego wynika dla marek
(Paul Papadimitriou, Digital Intelligence)

12.15-12.45 Nie przegap rewolucji. Marketing mobilny w praktyce – najlepsze case studies.

12.45-13.30 GRUPA B: Przerwa obiadowa; GRUPA A: Sesja warsztatowa

13.30-14.15 Jak podbijać Internet za grosze, czyli jak wykorzystywać chmurę w działaniach marketingowych
(Rafał Roszak, e24cloud.com)

14.15-15.00 GRUPA A: Przerwa obiadowa; GRUPA B: Sesja warsztatowa

Sesja III: Skuteczność reklamy internetowej

15.00-15.30 Jakimi metodami targetowania reklamy się posłużyć, aby skutecznie zrealizować cele reklamowe?
(Łukasz Duda, Adkontekst)

15.30-16.00 Marketing sklepu internetowego w czasie kryzysu
(Katarzyna Czyrnek, Positive Power)

16.00-16.30 Efektywne wykorzystanie e-mail marketingu
16.30-17.00 Jak inwestować w markę, kiedy każą nam ciąć koszty?
(Paweł Tkaczyk, Grywalizacja.pl)

20.00 – After Party

Dzień 2 – Marketing internetowy skierowany do kobiet – czyli o tym jak komunikować się ze współczesną kobietą i w jaki sposób marki zdobywają kobiece serca

Sesja I: Kobiety jako osoby decydujące o zakupie

9.45-10.00 Przywitanie uczestników i otwarcie drugiego dnia konferencji

10.00-10.30 Temat w trakcie opracowywania

10.30-11.00 Kobieca cyberprzestrzeń
(Wojciech Żbikowski, Gemius Polska)

11.00-11.30 Jak zaplanować media dopasowując je do celów kampanii – case studies

11.30-11.45 Przerwa kawowa, rozmowy w kuluarach

Sesja II: Jak uwieść kobietę w Internecie?

11.45-12.15 Psychologia koloru w Internecie, czyli jak mózg internautki postrzega strony internetowe – case studies
(dr Marek Borowiński)

12.15-12.45 Jak komunikować do kobiet w mediach społecznościowych – case studies
(Błażej Balcerzyk, Eura7 Sp. z o.o.)

12.45-13.30 GRUPA A: Przerwa obiadowa; GRUPA B: Sesja warsztatowa

13.30-14.15 Prelekcja specjalna

14.15-15.00 GRUPA B: Przerwa obiadowa; GRUPA A: Sesja warsztatowa

Sesja III: Rynek kocha kobiety, a one kochają nowe technologie 

15.00-15.30 Jak skutecznie wykorzystać technologie mobilne w kampaniach marketingowych do kobiet – case studies

15.30-16.00 Temat w trakcie opracowywania

16.00-16.30 Jak uwieść kobietę w sklepie internetowym – dobre rady dla sprzedających on-line
(Wojciech Tomaszewski, ANSWEAR.com)

16.30-17.00 Niestandardowe kampanie marketingowe w Internecie
Natalia Hatalska, Hatalska.com)

17.00-17.15 Zakończenie konferencji

 

 


Koszt udziału:
1099 zł + VAT - do 15.02.2013
2199 zł + VAT - od 16.02.2013

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Zemlik - Marketing & PR Manager

tel.: 12 292 33 33

kom.: 728 838 144

e-mail: Więcej informacji na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: