eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Internet Marketing Summit 2010 - analizy, trendy, prognozy

Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla -> prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę!

Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.

Pierwsza edycja Internet Marketing Summit, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Poruszone na niej tematy stanowiły zbiór najbardziej interesujących i aktualnych zagadnień z zakresu planowania kampanii internetowych, prawnych aspektów umieszczania reklam w sieci oraz możliwości, jakie daje marketing internetowy. Uczestnicy zapoznali się również z efektywnym wykorzystaniem potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarkach internetowych.

W tym roku również wychodzimy naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Analizy, ciekawe i kontrowersyjne case study, aktualne fenomeny, nowe zjawiska w mediach wirtualnych ? to tylko niewielka część z wachlarza zagadnień poruszanych w trakcie tegorocznego spotkania. Prognozy, przewidywania, future trends ? czyli to, co pulsuje w e-marketingu ? Cooper Conferences trzyma rękę na tym pulsie i serdecznie zaprasza na II INTERNET MARKETING SUMMIT 2010!!!

Główne zagadnienia wydarzenia:

  • Poza prawem - reklamą w Internautę
  • Trendsetting w Internecie - korzyści
  • Potencjał social media - co drzemie w społecznościach
  • Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
  • Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
  • Internet a'la carte - internetowy mareketing mix

PROGRAM

I Dzien - 9 czerwca 2010

9.30 Rejestracja, poranna kawa. Przywitanie uczestników.

10.00 Internet w Polsce - użytkownicy, serwisy, nowe trendy i zjawiska

  • W prezentacji zostanie nakreslony obraz Internetu w Polsce na tle innych krajów regionu
  • Obok charakterystyki użytkownika Internetu zostana przedstawione najpopularniejsze serwisy internetowe, aktualne fenomeny, nowe zjawiska i trendy w zachowaniach użytkowników.
  • Dodatkowo zostana zaprezentowane najpopularniejsze formy reklamowe w Internecie oraz aktywność reklamowa poszczególnych branż w Internecie.
Marcin Dukat
Gemius S.A.


10.45 Poza prawem. Reklama w internaute

  • Pop-up, pop-under i inne formy reklamy uciażliwej
  • Product placement - kiedy dozwolone jest lokowanie produktu oraz reklama kontekstowa
  • Adwords.google - uczciwe i nieuczciwe techniki pozycjonowania stron w wyszukiwarkach internetowych
  • Spam - czy spam może byc legalny?
Hubert Tanski, Daniel Hasik
CMS Cameron McKenna


11.30 Przerwa kawowa

11.45 Monitoring sieciowy i badania wizerunku firmy w Internecie.

  • Internet ma pamieć dłuższa niż ty
  • Social media – czy aby dla każdego?
  • Niezadowolony klient w sieci
  • Jak to wszystko ogarnać? Kilka przydatnych narzedzi.
Anna Miotk
NetSprint.pl


12.30 Trendsetting w Internecie – internauta specjalista marki.
Co rozumiemy przez bycie testerem marki w sieci?
Jak zapatruja sie na to firmy? Jakie maja z tego korzyści?

  • Trendsetting, tryvertising, testy konsumenckie
  • Ekspert, tester, ambasador marki
  • Jak szukać liderów opinii?
  • Testy konsumenckie vs sampling
  • Korzyści i zagrożenia działan tryvertisingowych
  • Przykłady działan
Justyna Dzieduszycka-Jedrach, Łukasz Debski
Agencja 121PR


13.15 Lunch

14.15 Formularz jako istotny element procesu zakupowego.

  • Formularze sa nieodzowna cześcią procesu zakupowego realizowanego za pośrednictwem Internetu.
  • W zależnosci od tego w jaki sposób zostały one skonstruowane moga, z jednej strony wspierac użytkowników, z drugiej jednak strony, zle przygotowane formularze, moga frustrowac i zniechecac do dalszego korzystania z witryny.
  • W prezentacji omówimy dobre praktyki rekomendowane podczas tworzenia formularzy online.
  • Przedstawimy także przykłady błedów i utrudnien pojawiajacych się w formularzach znajdujacych się na witrynach internetowych.
Agnieszka Drag, Małgorzata Wyczanska
Gemius S.A.


15.00 Przerwa kawowa

15.15 Facebook – czyli kampanie, które nie mogły nie wyjść

  • Potencjał social media - co drzemie w społecznościach
  • Czerpanie z siły, solidarności i lojalnosci Internautów. Kim jest wirtualny fan? Jak pozyskiwać ewangelistów swojej marki? Czym ich przyciagać? Dlaczego warto tworzyć własne aplikacje?
  • Fenomen Facebooka – chwilowa moda, która stała sie stylem życia.
  • Polacy w społecznosciach – multiplikacja osobowosci w zależnosci do portalu.
  • Case study.
Bartłomiej Juszczyk
CEO Grupa Adweb


16.00 Zakonczenie pierwszego dnia Konferencji

II Dzien – 10 czerwca 2010

9.30 Rejestracja, poranna kawa. Przywitanie uczestników.

10.00 Targetowanie behawioralne w polaczeniu z retargetingiem – teoria i praktyka

  • Kilka slów o targetowaniu behawioralnym
  • Retargeting na czym polega
  • Retargeting w praktyce – Case Study
Grzegorz Sławatynski
Behavia


10.45 Marketing szeptany - marketing rekomendacji, czyli zmierzch reklamy i narodziny faktycznej, naturalnej promocji w Internecie.

  • Reklama w Sieci - skutecznosc kiedys i dzis
  • Czemu warto stawiac na synergie narzedzi promocyjnych
  • ePR i PR - trendy 2009-2010
  • Marketing szeptany, buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
  • Porównanie skutecznosci narzedzi reklamy i PR
  • Case'y - realizacje działan, przebieg kampanii, efekty
  • Zintegrowane kampanie marketingu szeptanego
Bartłomiej Juszczyk
CEO Grupa Adweb


11.30 Przerwa kawowa

11.45 Programy lojalnosciowe B2B: warto(sc) czy nie warto(sc). Piotr Kwiatek
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

12.30 Pozycjonowanie witryn internetowych.
Wprowadzamy teorie w życie.

  • Jak od strony praktycznej wyglada funkcjonowanie wyszukiwarek internetowych (planowanie działan)
  • dlaczego niektóre strony wyswietlaja sie czesciej mimo, że włożono w nie mniej pracy
  • jak unikać kłopotów z pozycjonowaniem
  • przyszłość SEO
Karol Bugała
Logicsearch


13.15 Lunch

14.15 Internet a'la carte - internetowy marketing mix.

  • Jak madrze wybrac w zalewie możliwosci?
  • O tym jak Kancelaria Premiera uczyła sie social media.
  • Konkursy jako forma angażowania internautów w komunikacje marki.
  • Daj sie znalezc - marketing wyszukiwarek.
  • Twórz mieszanki wybuchowe - internetowy koktajl marketingowy.
  • Patrz na bufet i obserwuj gosci - analiza statystyk.
Michał Lubanski
Emarketing Experts


15.00 Twórczosc czy odtwórczosc? – kampanie internetowe w Polsce.
Przemysław Wojak
Tequila\Polska

15.45 Przyszłosc komunikacji marketingowej. Rola Internetu w procesie budowania i kształtowania wizerunku marek

  • Potencjał Internetu jako kanału komunikacji marketingowej vs. media off-line
  • Realizacja celów marketingowych z obszaru budowy swiadomosci, wizerunku i aktywacji konsumenta w kontekscie doboru dedykowanych narzedzi reklamowych i miar oceny efektywnosci prowadzonych działan
  • Internet vs. TV - media substytucyjne czy komplementarne ?
  • Format TV jako „wspólny mianownik” i katalizator dla synergicznej komunikacji z wykorzystaniem TV oraz Internetu
  • VOD nowa jakosc dystrybucji tresci video - nowe możliwosci dla reklamodawców
Robert Bednarski
Grupa Onet.pl


16.30 Zakonczenie drugiego dnia Konferencji. Wreczenie certyfikatów


Warunki uczestnictwa:
Czas nadesłania zgłoszenia:
do 20 maja 2010 r. koszt uczestnictwa - 1750zł + 22% VAT
po 20 maja 2010 r. koszt uczestnictwa - 2100zł + 22% VAT

Uczestnictwo On-line koszt uczestnictwa - 1000 zł + 22% VAT
Drugi uczestnik z tej samej firmy otrzymuje 10% rabatu na udział.

Szczegółowe informacje:

Tel: (022) 435 54 92

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: