eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › IV Customer Contact Management Summit
Contact Center & Customer Service
  • Jak mierzyć i osiągnąć ROI z wysiłków włożonych w obsługę Klienta
  • Call Center jako wykonawca strategii Customer Experience i the Voice of the Customer
  • Media społecznościowe – nowy kanał obsługi
  • Zmiana pokoleń – perspektywa zarządzania wiekiem w Contact Center
  • Skuteczne metody sprzedaży w ruchu przychodzącym
(Multi)Channel Management
  • Budowa strategii multikanałowości od podstaw – warunki sukcesu
  • Rozwój kanału online i mobile vs. tradycyjne kanały kontaktu z Klientem
  • Kanały kontaktu – jak je priorytetyzować, osiągnąć efekt synergii i efektywności kosztowej
  • Efektywna współpraca z partnerami – budowa zaangażowania jako warunek wzrostu sprzedaży
Dlaczego to Forum?

Rola kanałów kontaktu zmienia się i ewoluuje na przestrzeni ostatnich lat w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Poza dostępem do swych usługodawców wszystkimi kanałami, aktualnych danych dotyczących operacji, szybkich reakcji i bezproblemowego przebiegu komunikacji klienci oczekują pomocy, która odkrywa ich potrzeby i wychodzi im naprzeciw. Zmiana znaczenia kontaktu offline na rzecz online, rosnący udział mobile, potrzeba redefinicji contact center i integracji social media z platformą centrum kontaktowego wymaga natychmiastowej weryfikacji strategii channel management, wyeliminowania skutków konkurencji między kanałami a w końcu, stworzenia prawdziwie funkcjonujących multikanałowych organizacji.

Nadchodząca, czwarta już edycja dorocznego Customer Contact Management Summit będzie jedyną na polskim rynku możliwością zmierzenia się z największymi wyzwaniami w obszarze tradycyjnych i zdalnych kanałów kontaktu z klientem.

Serdecznie zapraszam
Paulina Pyc


  • Jedyne Forum Praktyków w Polsce kompleksowo omawiające efektywność oraz możliwości optymalizacji wszystkich kanałów kontaktu z Klientem – ponad 250 uczestników poprzednich edycji!
  • Dwie równoległe sesje tematyczne – Contact Center & Customer Service oraz (Multi)Channel Management
  • Stałe miejsce spotkania i wymiany doświadczeń w obszarze Contact Center i innych kanałów sprzedaży
  • Po raz pierwszy w programie stoliki tematyczne: interaktywne spotkania w małych grupach z aktywnym udziałem uczestników
  • Goście specjalni – Jo Causon, CEO Institute of Customer Service (UK) o tym jak przygotować się na rosnące oczekiwania wobec obsługi Klienta oraz Mike Hoogveld autor bestselleru „Cross Channel Excellence” – podręcznika opisującego praktyczny 8-stopniowy plan zarządzania multikanałowością
  • Doświadczenia, sprawdzone praktyki i strategie podnoszenia efektywności kanałów kontaktu z klientem w prelekcjach: Whirlpool Polska, Oriflame Poland, DHL Express, Orange Customer Service, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa, Bank BGŻ, Update Software, INVEST-BANK, UPC Polska, Verint, PKO Bank Polska, Bank Zachodni WBK, Credit Agricole Bank, P4, Citi Handlowy, Energa Obsługa i Sprzedaż, FM Bank, Idea Bank Ukraina, Bank BPH i innych


Szczegółowy program:



Koszt uczestnictwa:

3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu 29 marca 2013

Szczegółowe informacje:

Paulina Pyc  - Project manager
tel.: 12 350 54 02


Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: