eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › IV Forum Marketingu Zintegrowanego

Szanowni Państwo,

Z ogromną satysfakcją, już po raz czwarty zapraszam wszystkich do udziału w Forum Marketingu Zintegrowanego, współorganizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Informedia Polska.

Już po raz czwarty udało nam się zaprosić kilkunastu doskonałych panelistów, wyłącznie wybitnych praktyków, którzy z przyjemnością a zarazem znajomością tematu, podzielą się z uczestnikami swoją unikalną wiedzą.

W tym roku postanowiliśmy główny nacisk położyć na słowo ”integracja” – tak więc w zasadniczej mierze skoncentrujemy się na kompleksowej komunikacji marketingowej od wielu już lat nazywanej „komunikacją 360 stopni”. Oczywiście na przestrzeni ostatnich lat ten rodzaj komunikacji ulega dynamicznym przekształceniom, pojawiają się wciąż nowe kanały, które z czasem zyskują coraz większą popularność.

Nie pozostajemy rzecz jasna w tyle i podczas IV FMZ dużo miejsca poświęcimy tym najnowszym narzędziom tj. social mediom, marketingowi mobilnemu czy grywalizacji.

Jestem głęboko przekonany, iż podczas IV Forum, każdy z uczestników znajdzie interesujące go zagadnienia a pozyskana wiedza w istotny sposób przyczyni się do osiągnięcia wymiernych korzyści biznesowych.

Zatem do zobaczenia podczas IV Forum Marketingu Zintegrowanego!
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam,

Piotr Pokrzywa
Dyrektor Generalny SMB


Forum to idealne miejsce by uporządkować informacje dotyczące najistotniejszych trendów w marketingu. Pokażemy i omówimy , które są najważniejsze i okażą się dominujące na polskim rynku

Porozmawiamy o zintegrowanej komunikacji online opartej na sprawdzonych rozwiązaniach, a także – co najistotniejsze – poszerzymy Państwa wiedzę o najnowszych narzędziach marketingowych, które stały się istotnym punktem planowania kampanii: mobile marketingu, geolokalizacji i gryfikacji.

Dużą część Konferencji poświęcimy dyskusji o strategicznym elemencie media miksu czyli obecności marki w social mediach: doborze treści w działaniach komunikacyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych oraz interacji z fanami

W oparciu o ciekawe case studies omówimy praktyczne narzędzia analityczne, systemy analizy interakcji i oglądalności w social media.

Wydarzenie to dedykujemy:

  • Ludziom Marketingu: dyrektorom, managerom, kadrze zarządzającej, planerom, strategom
  • Osobom zajmującym kluczowe stanowiska w działach e-marketingu, e- PR i e-commerce
  • Kadrze odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem
  • Pracownikom portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw
  • Kadrze zarządzającej firm w obszarze e-biznesu wykorzystującego socialmedia i mobilemarketing
  • Osobom odpowiedzialnym za biznes development rozwiązań mobilnych
  • Pracownikom działów community, moderatorom
  • Osobom odpowiedzialnym za engagement marketing, social shopping, community building
  • Przedstawicielom domów mediowych
  • Twórcom start-upów, młodym przedsiębiorcom, przedstawicielom venture capitals
  • Wszystkim śledzącym zmiany na rynku komunikacji marketingowej


PROGRAM:

14 marca 2012
09:00 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
09:30 Zakazane miasto czy ziemia obiecana: kto się nie/boi mediów społecznościowych
10:20 Partnerstwo marketingowe w zakresie działań 360. Synchronizacja strategii działania
11:10 Przerwa na kawę
11:30 Z czym do ludzi?! Content a wizerunek marki
12:20 Gdy wirtual przenika do reala – zanikanie granic i angażowanie w event-social marketing
13:10 Lunch
14:00 Nowe wymagania konsumentów = nowe działania
14:50Przerwa na kawę
15:10 Launch marki a wyzwania dla nowoczesnej komunikacji 360’
16:00 Zakończenie pierwszego dnia Forum

15 marca 2012
09:00 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
09:30 Gry społecznościowe i grywalizacja – jaka reklama jest w stanie zainteresować graczy
10:20 Biznes > zabawa > kreatywność. Budowanie marki poprzez grę mobilną
11:10 Przerwa na kawę
11:30 Zabawa zaczyna się od produktu – jak skutecznie wykorzystać gry w działaniach marketingowych
12:20 Nowy produkt. Jak zbudować zaangażowanie za pomocą gry
13:10 Lunch
14:00 Co dzisiaj "mobile" znaczy w komunikacji marketingowej
14:50 Efektywność ponad wszystko, czyli co zrobić, aby kampanię okrzyknięto najbardziej efektywnym case’em roku
15:40 Newsletter szyty na miarę
16:20 Poczęstunek, zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

Każdy uczestnik spotkania otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Forum.


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN (od 20 stycznia 2012 do 24 lutego 2012)
3895 PLN (od 25 lutego 2012 do 14 marca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie Organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: