-
Tytuł:
IV Kongres Public Relations Trendy 2009
- Kategoria: Inne
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-09-18 - 2008-09-19
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- Najnowsze trendy w PR prosto z europejskiego rynku przedstawi sława brytyjskiego PR Collin Farrington
- Innowacyjne metody mierzenia skuteczności działań PR prosto z USA w prelekcji guru mierzalności Kathariny Delahaye Paine
- Tajniki budowania marki konsumenckiej —strategia GAZPROM — w prelekcji światowego eksperta PR Philipa Dewhursta z UK
- Innowacyjne i dojrzałe strategie CSR —case study BP — trzeciej firmy w Polsce w Good Company Ranking 2008 — Dorota Adamska, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i Zewnętrznej
Dlaczego warto wziąć udział:
- Poznają Państwo najnowsze trendy w PR prosto z europejskiego rynku!
- Zdobędą Państwo wiedzę na najbardziej newralgiczny temat w PR - jak można uwiarygodnić i zmierzyć wyniki działań. Przedstawimy innowacyjne metody mierzenia skuteczności działań PR prosto z USA!
- Kongres jest unikalną okazją do poznania tajników budowania marki za pomocą działań PR stosowanych przez światowego giganta GAZPROM
- W ciągu dwóch, efektywnie spędzonych dni poznają Państwo nowe rozwiązania w obszarach: e-PR, CSR, Sponsoringu, Komunikacji i Lobbingu: case study największych firm
Kto powinien wziąć udział:
IV Kongres Public Relations TRENDY 2009 skierowany jest do Kadry Zarządzającej, osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy, w szczególności:
- Prezesów i Członków Zarządu
- Dyrektorów, Managerów ds. PR
- Dyrektorów, Managerów ds. PR
- Dyrektorów, Managerów ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Dyrektorów, Managerów ds. Komunikacji
- Wewnętrznej i Zewnętrznej
- Rzeczników Prasowych
- Marketing Managerów
- oraz wszystkich Pracowników firmy zainteresowanych PR i Komunikacją
Spotkanie będzie interesujące dla wszystkich agencji, które współpracują z działami PR w firmach:
- Agencji PR
- Agencji Reklamowych
- Agencji Eventowych
Program ramowy:
18 września 2008, czwartek
Prowadzący Kongres: dr Dariusz Tworzydło
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-11.00 How to prove money haven’t been wasted - the newest methods of PR measurement and evaluation.
Katharine Delahaye Paine, the Institute for Public Relations, KD Paine&Partners
- analyzing the "measuring relationships" and figure out whether the money they were spending on marketing and PR was worth it
- Web 2.0 world: so many tools are free, or virtually so, the old ROI no longer works
- how to measure the impact of those "Naked Conversations" on your brand, your reputation and your relationships.
11.00-12.00 The newest trends in Public Relations directly from Europe
Colin Farrington, Charted Institute of Public Relations
- new media — is a new mindset needed
- the new Europe — how to communicate in and within the diversity of a 'new' continent'
- why good pr practice remains essential and how it can be developed in this new landscape
12.00-12.20 Przerwa na kawę
12.20-13.00 Sponsoring jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi budowy wizerunku
Case study PKN Orlen
Zbigniew Burżacki, PKN Orlen
- najważniejsze kryteria wyboru projektów w praktyce
- nie marnujmy budżetu - rekomendowane formy sponsoringu
- sponsoring jako narzędzie kampanii społecznej
13.00-13.40 CSR jako spójna strategia działania nowoczesnej firmy
Case study BP
Dorota Adamska, BP
- skala działalności i rola odpowiedzialnego biznesu
- kodeks i wartości firmowe - o tym jak etyka i biznes muszą iść w parze
- jak tworzyć strategię biznesową uwzględniającą to, co nazywamy CSR
13.40-14.40 Lunch
14.40-15.20 Employer branding: jak wzmacniać potrzebę identyfikacji z firmą poprzez jej wartości
Case study Ericsson
Katarzyna Pąk, Ericsson
- komunikowanie wartości firmowych w kontekście zmian — jak budować znajomość randu
- praktyczne elementy zrozumienia marki przez pracowników
- pozabiznesowe aspekty budowy brandu - czyli jak umiejętnie tworzyć wartość dodaną
15.20-16.00 Sztuka prowadzenia dialogu ze społeczeństwem — umiejętne budowanie reputacji firmy
Case study Vattenfall
Łukasz Zimnoch, Vattenfall
- spójna strategia komunikacji działań proekologicznych
- lobbing na rzecz korzystnych społecznie rozwiązań systemowych
- dialog ze społeczeństwem jako praktyczny wymiar CSR
16.00-16.20 Przerwa na kawę
16.20-17.00 Ewolucja roli PR w firmie: od techników komunikacji do strategów w biznesie
Case study DPD
Izabella Dessoulavy-Gładysz, DPD
- PR - rola statysty czy istotna dla firmy funkcja zarządzania
- czy i jak rozmawiać z Zarządem o umocowaniu PR w strukturze firmy
- jak ewoluować ku funkcji zarządczej
17.00-18.00 Gdzie dwóch się nie bije tam ogół korzysta: PR-owiec vs Dziennikarz
DYSKUSJA PANELOWA
Moderator: Sebastian Łuczak, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Krystyna Dzieduszycka-Rycerska, Alcatel-Lucent, Zbigniew Lazar, Polska Telefonia Cyfrowa, Danuta Walewska, Rzeczpospolita Lech Piesik, Gazeta Bankowa
18.00 Zakończenie
19 września 2008, piątek
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30-10.10 Nowe wyzwania dla PR- owców, czyli kto nie lobbuje...
Bogusław Piwowar, Business Center Club
- co PR-owiec o lobbingu wiedzieć musi
- lobbing w nowoczesnych działaniach PR
- jak skutecznie wykorzystywać lobbing w PR - najlepsze praktyki
10.10-11.10 Using PR to build the consumer brand in Western Europe
Case study Gazprom Marketing & Trading
Philipe Dewhurst, Gazprom Marketing & Trading
- how Gazprom uses PR to build a retail brand in the UK
- from a gas champion to a trusted energy partner
- building a positive reputation in Europe
- creating a communication consortium
11.10-11.30 Przerwa na kawę
11.30-12.10 PR w nowych obszarach- efektywna komunikacja strategiczna w praktyce
Case study Grupa Lux Med
Marzena Kowalska, Lux Med
- komunikacja jako element procesu zarządzania
- komunikowanie zmian
- strategia i narzędzia zintegrowanej komunikacji
- kształtowanie relacji z różnymi grupami interesariuszy
12.10-12.50 Komunikacja multikulturowa w korporacji- globalny komunikat dostosowany do lokalnego środowiska
Komunikacja multikulturowa w korporacji- globalny komunikat dostosowany do lokalnego środowiska
Małgorzata Wadzińska, Procter&Gamble
- wpływ postrzegania konkretnych oddziałów firmy na jej globalny wizerunek
- monitoring mediów na rynkach zagranicznych czy na każdym rynku kontakt z mediami wygląda tak samo
- komunikat w środowisku lokalnym —wynik udanego dialogu z najbliższym otoczeniem
- jak umiejętnie dostosowywać komunikację do konkretnego rynku
12.50-13.50 Lunch
13.50-14.30 Internet a wizerunek marki - jak skutecznie wykorzystać nowe możliwości
Case study Murator
Joanna Warlikowska, Murator
- wykorzystanie potencjału Internetu w kontekście profilu działalności i zróżnicowanej tematyki wydawnictw
- sprawdzone narzędzia - niespotykane, kompleksowe podejście do obsługi użytkownika
- mierzalne efekty budowania wizerunku marki w sieci
14.30-15.10 Każdy kij ma dwa końce…Blog firmowy jako narzędzie PR w Internecie
Case study Frosta
Agata Zielińska, Frosta
- najważniejsze motywy utworzenia firmowego bloga
- czynniki wpływające na decyzję o jego zamknięciu
- co w zamian —alternatywne narzędzia e-PR
15.10-15.25 Przerwa na kawę
15.25-16.05 Problematyka prawna działań PR
Mec. Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki
- działania PR a prawo prasowe
- prawo prasy do informacji a ochrona danych osobowych i prywatności
- działania PR a najczęstrze problemy własności intelektualnej
16.05-17.00 Marketing a PR — obszary konfliktu i porozumienia
DYSKUSJA PANELOWA
Moderator: Dariusz Tworzydło, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Magdalena Ossowska, mBank, Jacek Kalinowski, Microsoft, Jarosław Filipek, Codes Consulting
17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 22 sierpnia
4995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 22 sierpnia
Cena obejmuje prelekcje, materiały kongresowe oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
tel.(12) 350 54 00