eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › IV Kongres Public Relations Trendy 2009
  • Tytuł:

    IV Kongres Public Relations Trendy 2009

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
  • Termin: 2008-09-18 - 2008-09-19
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: ECU Marketing

W programie m.in :

  • Najnowsze trendy w PR prosto z europejskiego rynku przedstawi sława brytyjskiego PR Collin Farrington
  • Innowacyjne metody mierzenia skuteczności działań PR prosto z USA w prelekcji guru mierzalności Kathariny Delahaye Paine
  • Tajniki budowania marki konsumenckiej —strategia GAZPROM — w prelekcji światowego eksperta PR Philipa Dewhursta z UK
  • Innowacyjne i dojrzałe strategie CSR —case study BP — trzeciej firmy w Polsce w Good Company Ranking 2008 — Dorota Adamska, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i Zewnętrznej

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Poznają Państwo najnowsze trendy w PR prosto z europejskiego rynku!
  • Zdobędą Państwo wiedzę na najbardziej newralgiczny temat w PR - jak można uwiarygodnić i zmierzyć wyniki działań. Przedstawimy innowacyjne metody mierzenia skuteczności działań PR prosto z USA!
  • Kongres jest unikalną okazją do poznania tajników budowania marki za pomocą działań PR stosowanych przez światowego giganta GAZPROM
  • W ciągu dwóch, efektywnie spędzonych dni poznają Państwo nowe rozwiązania w obszarach: e-PR, CSR, Sponsoringu, Komunikacji i Lobbingu: case study największych firm

Kto powinien wziąć udział:
IV Kongres Public Relations TRENDY 2009 skierowany jest do Kadry Zarządzającej, osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy, w szczególności:

  • Prezesów i Członków Zarządu
  • Dyrektorów, Managerów ds. PR
  • Dyrektorów, Managerów ds. PR
  • Dyrektorów, Managerów ds. Komunikacji Korporacyjnej
  • Dyrektorów, Managerów ds. Komunikacji
  • Wewnętrznej i Zewnętrznej
  • Rzeczników Prasowych
  • Marketing Managerów
  • oraz wszystkich Pracowników firmy zainteresowanych PR i Komunikacją

Spotkanie będzie interesujące dla wszystkich agencji, które współpracują z działami PR w firmach:
  • Agencji PR
  • Agencji Reklamowych
  • Agencji Eventowych

Program ramowy:

18 września 2008, czwartek

Prowadzący Kongres: dr Dariusz Tworzydło

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-11.00 How to prove money haven’t been wasted - the newest methods of PR measurement and evaluation.

Katharine Delahaye Paine, the Institute for Public Relations, KD Paine&Partners

  • analyzing the "measuring relationships" and figure out whether the money they were spending on marketing and PR was worth it
  • Web 2.0 world: so many tools are free, or virtually so, the old ROI no longer works
  • how to measure the impact of those "Naked Conversations" on your brand, your reputation and your relationships.

11.00-12.00 The newest trends in Public Relations directly from Europe

Colin Farrington, Charted Institute of Public Relations

  • new media — is a new mindset needed
  • the new Europe — how to communicate in and within the diversity of a 'new' continent'
  • why good pr practice remains essential and how it can be developed in this new landscape

12.00-12.20 Przerwa na kawę

12.20-13.00 Sponsoring jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi budowy wizerunku

Case study PKN Orlen

Zbigniew Burżacki, PKN Orlen

  • najważniejsze kryteria wyboru projektów w praktyce
  • nie marnujmy budżetu - rekomendowane formy sponsoringu
  • sponsoring jako narzędzie kampanii społecznej

13.00-13.40 CSR jako spójna strategia działania nowoczesnej firmy

Case study BP

Dorota Adamska, BP

  • skala działalności i rola odpowiedzialnego biznesu
  • kodeks i wartości firmowe - o tym jak etyka i biznes muszą iść w parze
  • jak tworzyć strategię biznesową uwzględniającą to, co nazywamy CSR

13.40-14.40 Lunch

14.40-15.20 Employer branding: jak wzmacniać potrzebę identyfikacji z firmą poprzez jej wartości

Case study Ericsson

Katarzyna Pąk, Ericsson

  • komunikowanie wartości firmowych w kontekście zmian — jak budować znajomość randu
  • praktyczne elementy zrozumienia marki przez pracowników
  • pozabiznesowe aspekty budowy brandu - czyli jak umiejętnie tworzyć wartość dodaną

15.20-16.00 Sztuka prowadzenia dialogu ze społeczeństwem — umiejętne budowanie reputacji firmy

Case study Vattenfall

Łukasz Zimnoch, Vattenfall

  • spójna strategia komunikacji działań proekologicznych
  • lobbing na rzecz korzystnych społecznie rozwiązań systemowych
  • dialog ze społeczeństwem jako praktyczny wymiar CSR

16.00-16.20 Przerwa na kawę

16.20-17.00 Ewolucja roli PR w firmie: od techników komunikacji do strategów w biznesie

Case study DPD

Izabella Dessoulavy-Gładysz, DPD

  • PR - rola statysty czy istotna dla firmy funkcja zarządzania
  • czy i jak rozmawiać z Zarządem o umocowaniu PR w strukturze firmy
  • jak ewoluować ku funkcji zarządczej

17.00-18.00 Gdzie dwóch się nie bije tam ogół korzysta: PR-owiec vs Dziennikarz

DYSKUSJA PANELOWA

Moderator: Sebastian Łuczak, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Krystyna Dzieduszycka-Rycerska, Alcatel-Lucent, Zbigniew Lazar, Polska Telefonia Cyfrowa, Danuta Walewska, Rzeczpospolita Lech Piesik, Gazeta Bankowa

18.00 Zakończenie

19 września 2008, piątek

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30-10.10 Nowe wyzwania dla PR- owców, czyli kto nie lobbuje...

Bogusław Piwowar, Business Center Club

  • co PR-owiec o lobbingu wiedzieć musi
  • lobbing w nowoczesnych działaniach PR
  • jak skutecznie wykorzystywać lobbing w PR - najlepsze praktyki

10.10-11.10 Using PR to build the consumer brand in Western Europe

Case study Gazprom Marketing & Trading

Philipe Dewhurst, Gazprom Marketing & Trading

  • how Gazprom uses PR to build a retail brand in the UK
  • from a gas champion to a trusted energy partner
  • building a positive reputation in Europe
  • creating a communication consortium

11.10-11.30 Przerwa na kawę

11.30-12.10 PR w nowych obszarach- efektywna komunikacja strategiczna w praktyce

Case study Grupa Lux Med

Marzena Kowalska, Lux Med

  • komunikacja jako element procesu zarządzania
  • komunikowanie zmian
  • strategia i narzędzia zintegrowanej komunikacji
  • kształtowanie relacji z różnymi grupami interesariuszy

12.10-12.50 Komunikacja multikulturowa w korporacji- globalny komunikat dostosowany do lokalnego środowiska
Komunikacja multikulturowa w korporacji- globalny komunikat dostosowany do lokalnego środowiska

Małgorzata Wadzińska, Procter&Gamble

  • wpływ postrzegania konkretnych oddziałów firmy na jej globalny wizerunek
  • monitoring mediów na rynkach zagranicznych czy na każdym rynku kontakt z mediami wygląda tak samo
  • komunikat w środowisku lokalnym —wynik udanego dialogu z najbliższym otoczeniem
  • jak umiejętnie dostosowywać komunikację do konkretnego rynku

12.50-13.50 Lunch

13.50-14.30 Internet a wizerunek marki - jak skutecznie wykorzystać nowe możliwości

Case study Murator

Joanna Warlikowska, Murator

  • wykorzystanie potencjału Internetu w kontekście profilu działalności i zróżnicowanej tematyki wydawnictw
  • sprawdzone narzędzia - niespotykane, kompleksowe podejście do obsługi użytkownika
  • mierzalne efekty budowania wizerunku marki w sieci

14.30-15.10 Każdy kij ma dwa końce…Blog firmowy jako narzędzie PR w Internecie

Case study Frosta

Agata Zielińska, Frosta

  • najważniejsze motywy utworzenia firmowego bloga
  • czynniki wpływające na decyzję o jego zamknięciu
  • co w zamian —alternatywne narzędzia e-PR

15.10-15.25 Przerwa na kawę

15.25-16.05 Problematyka prawna działań PR

Mec. Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki

  • działania PR a prawo prasowe
  • prawo prasy do informacji a ochrona danych osobowych i prywatności
  • działania PR a najczęstrze problemy własności intelektualnej

16.05-17.00 Marketing a PR — obszary konfliktu i porozumienia

DYSKUSJA PANELOWA

Moderator: Dariusz Tworzydło, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Magdalena Ossowska, mBank, Jacek Kalinowski, Microsoft, Jarosław Filipek, Codes Consulting

17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 22 sierpnia
4995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 22 sierpnia
Cena obejmuje prelekcje, materiały kongresowe oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
tel.(12) 350 54 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: