eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › IV Poland & CEE Customer Loyalty Summit

PRAWDZIWĄ LOJALNOŚĆ TWORZYMY W KRAKOWIE. OD LAT!

 

Od 13 lat gromadzę w Krakowie pod „jednym dachem” menedżerów wyższego szczebla
z największych firm i programów lojalnościowych w Polsce. Podczas dwóch dni tego spotkania osoby odpowiedzialne za budowanie i rozwijanie relacji z klientami dostarczają sobie nawzajem unikalnej wiedzy, rozwiązań i inspiracji!

 

WYKORZYSTANIE DANYCH O KLIENCIE

 

W tym roku spotkanie skupi się na wykorzystywaniu informacji o kliencie w celu zwiększania jego lojalności i retencji. Pokażemy kampanie lojalnościowe, retencyjne, sprzedażowe, bazujące na wykorzystywaniu danych płynących z programów lojalnościowych i innych działań. Jest to niepodważalny fakt - w czasach migracji klientów szukających coraz tańszych produktów tylko uważne wsłuchanie się w „dane”, czyli potrzeby, zwyczaje i oczekiwania pozwoli nam ich zatrzymać!

 

Dojrzałość rynku w Polsce sprawia, że firmy rozpoczynają „bitwę” o klienta, także rynek programów lojalnościowych jest już nasycony, co oznacza, że jeśli program ma się rozwijać, musi przyciągnąć do siebie klientów konkurencji. Jakie mamy remedium na tą sytuację? Najlepszym sposobem jest odkrycie prawdziwych potrzeb klientów i przygotowanie im oferty szytej na miarę!

 

Dlatego właśnie tegoroczna edycja najważniejszego spotkania osób odpowiedzialnych za relacje z klientami i programy lojalnościowe skupi się na optymalnym wykorzystaniu informacji o kliencie, które pozwolą dopasować ofertę i działania do jego potrzeb!

 

Zapraszam i do zobaczenia w Krakowie

 

Katarzyna Klimkiewicz

Project Director Loyalty Summit

 

W trakcie wydarzenia zostaną omówione m.in. tematy:

  • Using your customer information in loyalty programmes & retention activities
    Frederique Letzelter, EMF Group
  • „Lojalizacja” klienta jako uzupełnienie strategii programu lojalnościowego
    Inga Wawrzyniak-Gacek, OTCF (marka 4F)
  • Skuteczna personalizacja polityki cenowej jako sposób na utrzymanie klienta VIP - jak działa na niego cena specjalna
    Adam Wlizło, ENERGA-OBRÓT
  • Zostawić czy ...? Efektywne zarządzanie „nierentownymi” klientami w naszej bazie
    Michał Paschalis, Orange Polska
  • Klient lubi zmianę... jak skutecznie zarządzać wiedzą o kliencie
  • Wielokanałowa komunikacja z klientem
    Tomasz Pakulski, Vercom
  • Program lojalnościowy jako centrum gromadzenia wiedzy o zachowaniach klientów
    Karol Kuhl, Pharma Partner
  • Marketing automation i personalizacja w praktyce
    Jan Biłyk, Laurens Coster
  • Strategie rozwoju programu lojalnościowego B2C
  • Jak mierzyć i zwiększać lojalność w relacjach B2B
  • Jak zwiększyć retencję VIP klientów – przykłady działań
    Przemysław Książek, Raiffeisen-Leasing Polska
  • Kampanie retencyjne – czy zawsze są potrzebne?
    Jakub Jacewicz, RWE Polska
  • How to use segmentation to deliver differentiated communication strategies for Pre Pay mobile customers
    Darren Ball, Virgin Mobile (UK)
  • Putting Shopper Loyalty at the heart of Tesco
    Jennie Franklin, TESCO (UK)
  • Jak monetyzować wartość własnej bazy danych czyli ile można zarobić na aktywnych rekordach
    Bartosz Mateja, Prografix
  • Measuring the efficiency of retention campaigns & activities
    Veronica Constantinescu, Banca Comerciala Romana (Romania)
  • Jak zwiększyć liczbę lojalnych klientów – od Detraktora do Promotora
    Katarzyna Sowa-Wareluk, Orange Polska
  • Satysfakcja klienta czyli wstęp do lojalności – przykłady z badań klienta
    Robert Szafran, Curver Poland
  • Jak rozwijają się programy lojalnościowe B2C
    Piotr Juszczyk, Marzena Białasek, ARC Rynek i Opinia
  • „Program Nurtujący” jako sposób na zwiększenie aktywności uczestnika
    Marcin Drzewiecki, Loyalty Partner Polska
  • Wykorzystanie danych z programu lojalnościowego w zwiększeniu retencji klientów spoza programu
    Arleta Sobierajczyk, Real
  • Lojalność a większy przychód? – samofinansowanie się programu
    Agnieszka Kudła, Top Secret, Troll, Drywash
  • Rozwój i kluczowe metody pomiaru efektywności programu lojalnościowego: "rafy", korzyści, pomiar
    Przemysław Hopfer, Barlinek
  • Długotrwała i konkurencyjna relacja handlowa? Odpowiedź: sklepy patronackie
    Paweł Bil, Grupa Topex
  • Jak zbudować prawdziwe relacje z najcenniejszymi partnerami
    Rafał Dziura, TNT Express

Szczegółowy program dostępny na stronie:




Cena uczestnictwa jednej osoby wynosi: 

  • 3495 PLN + 23% VAT w okresie od 15 lutego 2013 r. do 15 marca 2013 r.
  • 3995 PLN + 23% VAT po 15 marca 2013 r.


Szczegółowe informacje:

Katarzyna Klimkiewicz - Project Director Loyalty Summit
tel.: 12 350 54 32
kom.: 606 783 124
e-mail:

Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: