eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › IX Kongres Programy Lojalnościowe

W programie m.in:

  • Mike Atkin, ekspert o międzynarodowej sławie wskaże, jak wykorzystać program lojalnościowy aby ochronić się przed załamaniem rynku
  • Jak generować większą sprzedaż, czyli kiedy program lojalnościowy robi zawrotną karierę, opowie Sławomir Dudek, Członek Zarządu Cefarm Białystok
  • Jak skutecznie odróżnić się od konkurencji i zyskać zaufanie klientów pokaże Magdalena Jurdziak, Szef Biura Marketingu LOTOS Paliwa
  • Dlaczego i jak wykorzystać program lojalnościowy w czasie dekoniunktury na rynku — zaprezentuje Dariusz Aleksandrowicz, Dyrektor Zarządzający Brodr.Jorgensen

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Radek Hrachovec, Dyrektor Marketingu Bata Central Europe udowodni, że wieloletni program lojalnościowy nadal może być atrakcyjny dla uczestników
  • Sposoby budowania długofalowej współpracy z klientami zaprezentuje Barbara Drobińska, Kierownik ds. Programów Lojalnościowych Makro Cash and Carry
  • Lester Fallows, Retail Service Director dunnhumby Poland opowie Państwu, gdzie tkwi tajemnica sukcesu programu Tesco Clubcard UK
  • Budując relację budujemy lojalność - najnowsze badania etnograficzne skomentuje Tomasz Jędrkiewicz, Prezes Zarządu NUQ Research z Grupy IQS

Profil uczestników kongresów Programy Lojalnościowe :

  • Dyrektorzy, Menedżerowie Marketingu - 42%
  • Dyrektorzy, Kierownicy Programów
  • Lojalnościowych i ds. Kluczowych Klientów - 31%
  • Prezesi, Wiceprezesi, Członkowie Zarządu - 12%
  • Dyrektorzy Sprzedaży, Handlowi - 9%
  • Inne stanowiska - 6%

23 kwietnia 2009, czwartek

10.00-10.30 Rejestracja i przywitanie

10.30-10.35 Przywitanie

10.35-11.15 NEW TRENDS IN LOYALTY PROGRAMMES

How programmes can protect us against global crisis Mike Atkin (MJA Associates)

  • Loyalty Marketing to the Y Generation (i.e. Todays’ Youth)
  • Understanding your Customer and creating trust is the way to surviving in todays global marketplace

11.15-11.40 CLUBCARD - HOW TO WIN CUSTOMER LOYALTY

Case study Tesco UK Lester Fallows (dunnhumby Poland)

  • Launching clubcard - integral part of their success
  • Clubcard has enabled Tesco to better understand its customers and earn their lifetime loyalty

11.40-12.00 Przerwa na kawę

PANEL RÓWNOLEGŁY

SYMULACYJNA GRA STRATEGICZNA CUSTOMER LOYALTY

12.00-16.10 Michał Dziekoński (Grupa Questus)
Gra strategiczna CUSTOMER LOYALTY to czterogodzinne warsztaty, podczas których uczestnicy rywalizują ze sobą w kilkuosobowych grupach, planując i realizując różne strategie programów lojalnościowych, których skuteczność i efektywność będą mierzone w perspektywie dwuletniej.

Symulacja CUSTOMER LOYALTY odzwierciedla reguły funkcjonowania programów lojalnościowych na rynku polskim, motywów budowania lojalności i efektywności działań w tym zakresie. Uczestnicy gry, planując odpowiednie działania, otrzymują feedback i mogą porównać swoje strategie z programami realizowanymi przez konkurentów.

Dodatkową wartością projektu będzie uczestnictwo doświadczonych menedżerów programów lojalnościowych, którzy będą kapitanami poszczególnych drużyn - dzięki czemu będzie można poznać metody stosowane przez najlepszych.

Kapitanowie drużyn:
Jacek Powałka – na koncie m.in.:
5 Plus (Polkomtel); Między Nami (Telefonia Dialog)
Damian Gucza – na koncie m.in.:
Farmaceuta XXI wieku (Polfa Kutno IVAX – obecnie Teva Kutno); Dekoral rozdaje karty (Polifarb Cieszyn-Wrocław)

Symulację zakończy podsumowanie z inspirującymi wnioskami, dodatkowo po zakończonej grze każdy z uczestników uzyska e-mailem przekrojowe wyniki gry wraz z analizą. Każdy uczestnik zwycięskiej drużyny otrzyma 10-tomową publikację: PRAKTYCZNY KURS BUDOWANIA LOJALNOŚCI KLIENTÓW

Liczba uczestników symulacyjnej gry strategicznej jest ograniczona, dlatego też zachęcamy do jak najszybszego potwierdzenia swojego uczestnictwa w kongresie.

12.55-13.25 Lunch w przerwie gry

SESJA OGÓLNA

12.00-12.25 LOJALNOŚĆ JAKO ELEMENT STRATEGII MARKI

Case study S’miles, Sonae PAnna Nowacka (Laser Polska), Anna Kwiatkowska (5One, Grupa Laser)

  • Parametry sukcesu największego programu koalicyjnego we Francji – S’miles
  • Jak osiągnąć 25% wzrost sprzedaży dzięki Shopper Centre Assortment, bazującej na analizie danych transakcyjnych kart lojalnościowych – Grupa Sonae

12.55-13.55 Lunch

13.55-14.25 JAK KRYZYS WPŁYWA NA LOJALNOŚĆ KLIENTA - NAJWAŻNIEJSZE KONSEKWENCJE

Case study Grupa BRE Wojciech Bolanowski (MultiBank)

  • Praktyka czasu koniunktury - jak banki myślały o lojalności
  • Chwile prawdy - lojalność w dobie kryzysu rynków finansowych
  • Próba prognozy - lojalność wobec instytucji finansowych w przyszłości

14.25-14.50 SIŁA INFORMACJI – CZYLI WSZYSTKIE RZECZY, KTÓRYCH NIE WIEMY O NASZYCH LOJALNYCH KLIENTACH /p>

Bartosz Demczuk (Comarch)

  • Co wiemy o naszym kliencie dzięki programowi
  • Jak skutecznie badać zachowania klienta
  • Wykorzystanie informacji przy budowaniu kampanii marketingowych - najlepsze praktyki w BI

14.50-15.20 JAK GENEROWAĆ WIĘKSZĄ SPRZEDAŻ, CZYLI KIEDY PROGRAM LOJALNOŚCIOWY ROBI ZAWROTNĄ KARIERĘ

Case study Cefarm Białystok Sławomir Dudek (Cefarm Białystok)

  • Program lojalnościowy jako źródło wiedzy o klientach
  • Segmentacja, indywidualizacja i personalizacja - najważniejsze problemy
  • One to One marketing - spełnienie marzeń marketera

15.20-15.40 Przerwa na kawę

15.40-16.10 BUDUJĄC RELACJĘ BUDUJEMY LOJALNOŚĆ - WYNIKI NAJNOWSZYCH BADAŃ ETNOGRAFICZNYCH I SONDAŻOWYCH

Tomasz Jędrkiewicz, Adrian Foltyn (NUQ Research, Grupa IQS)

  • Czym jest relacja konsument-marka i jakie są przewagi podejścia relacyjnego w marketingu
  • Co oznacza lojalność dla konsumentów
  • Czy konsumenci są lojalni wobec marek
  • Jak relacja z marką wpływa na lojalność

PANEL WSPÓLNY

16.10-17.00 JAK ZATRZYMAĆ KLIENTA W OBECNYCH REALIACH RYNKOWYCH

Dyskusja panelowa
Zaproszeni eksperci:
Tomasz Jędrkiewicz (NUQ Research, Grupa IQS),
Jacek Powałka (Great Open House),
Tomasz Burdziński (Oskar Wegner),
Damian Gucza (ING Usługi Finansowe)

  • Czy i jak światowy kryzys wpłynął na rzeczywiste zachowania polskich konsumentów
  • W jakich branżach i kategoriach odczuwamy to najsilniej, w jakich najsłabiej
  • Które narzędzia lojalnościowe stosować w czasach recesji, a których lepiej unikać

20.00 Wieczorny bankiet dla uczestników jest świetną okazją do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze. Zapraszamy do ekskluzywnej restauracji Szara na słynnym krakowskim Kazimierzu!

24 kwietnia 2009, piątek

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.30 HOW AND WITH WHAT TO SURPRISE A PARTICIPANT OF A LOYALTY PROGRAMME

Case study Bata Radek Hrachovec (Bata Central Europe)

  • 10 years of successful relationship building is possible
  • Coalition is the best way of managing loyalty programme for specialty retailers
  • In current crisis core customers will save you

10.30-11.00 THE POWER OF "WE" IN COALITION LOYALTY PROGRAMMES – BENEFITS AND ADDED VALUES FOR AFFILIATED PROGRAMME PARTNERS

Jan Boluminski (Client Vela Germany/Poland)

  • Efficiency of coalition loyalty programmes
  • How partners profit the most from the "we" effect
  • How to keep individuality and brand awareness within the coalition

11.00-11.20 Przerwa na kawę

Przerwa na kawę

11.20-11.50KSZTAŁTOWANIE UNIKATOWEGO CHARAKTERU NAGRÓD W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

Case study Klub Konesera Krzysztof Swaczyna (Alma Market)

  • Wpływ nagród na odbiór programu lojalnościowego przez klientów
  • Jak sprawić, by nagrody były dla klientów atrakcyjne
  • Połączenie funkcjonalności z unikatowym charakterem nagród
  • Czy personalizacja nagród się opłaca

12.15-12.40 JAK WYRAŻAĆ UNIKALNOŚĆ I OSOBOWOŚĆ MARKI W MARKETINGU BAZUJĄCYM NA TECHNOLOGII

Case study Meteor Mobile Communications, Polkomtel, Telekomunikacja Polska Jacek Powałka (Great Open House)

  • Branding jako część Customer Experience
  • Wieloetapowe i wielokanałowe zarządzanie kampaniami

12.40-13.40 Lunch

13.40-14.10 LOJALNOŚĆ JAKO NARZĘDZIE WSPARCIA DLA MARKI

Case study Vattenfall Leszek Torc (Vattenfall)

  • Rola programu lojalnościowego w społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
  • Budowa lojalności na rynku usługowym
  • Platforma lojalności jako element programu redukcji CO2 - inicjatywy społeczne pozwalające na kształtowanie relacji lojalnościowych z klientami

14.10-14.40 NOWOCZESNA KOMUNIKACJA Z KONSUMENTEM, CZYLI LOJALNOŚĆ A WEB 2.0

Case study Coke.pl Wojciech Dubasiewicz (Coca-Cola)

  • Nastolatkowie - trudny rozmówca - jak skutecznie dotrzeć do konsumenta
  • Narzędzia budowania lojalności wśród konsumentów
  • Efekty programu www.coke.pl

SESJA BTB

11.20-11.50 JAK BUDOWAĆ DŁUGOFALOWĄ WSPÓŁPRACĘ W KLIENTAMI

Case study Klub Makro PRO Barbara Drobińska (Makro Cash and Carry Polska)

  • Sposoby na wspieranie klientów w prowadzeniu biznesu
  • Indywidualna obsługa jako jeden z elementów wyróżniających
  • Specjalny kontakt - czyli jak opiekować sie klientem

11.50-12.15 JAK STWORZYĆ I ZARZĄDZAĆ KOMPLEKSOWYM PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM MAJĄC JEDYNIE DOSTĘP DO WWW

Piotr Bobryk, Beniamin Schon (Sodexho Pass Polska)

  • Jak stworzyć program lojalnościowy w ciągu jednego dnia
  • Pełna kontrola budżetu oraz ROI
  • Katalog nagród, który daje 100% satysfakcji

12.15-12.45 SZTUKA UTRZYMANIA ATRAKCYJNOŚCI DOJRZAŁEGO PROGRAMU - SPOJRZENIE NA LOJALNOŚĆ NA CO DZIEŃ

Case study Kometa Urszula Filipecka (Bayer)

  • Program lojalnościowy to nie tylko nagrody
  • Budowanie społeczności uczestników programu
  • Program lojalnościowy jako element budowania relacji

12.45-13.40 Lunch

13.40-14.05 PROGRAM LOJALNOŚCIOWY JAKO NARZĘDZIE BUDOWANIA MARKI

Case study Farm Frites
Małgorzata Leszczyńska (Farm Frites)
Tomasz Burdziński (Oskar Wegner),
Przedstawiciel jednego z największych banków w Polsce

  • Budowa marki skierowanej do profesjonalistów
  • Dopasowanie działań lojalnościowych do specyfiki rynku gastronomicznego i poszczególnych segmentów
  • Działania lojalnościowe oparte na systemach innych niż systemy punktowe

14.05-14.40 JAK WYKORZYSTAĆ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY W SYTUACJI KRYZYSU EKONOMICZNEGO

Case study Klub Gosh Dariusz Aleksandrowicz (Brodr.Jorgensen)

  • Czy istnieje patent na sukces
  • Sytuacja sklepów i mniejszych firm dystrybucyjnych na tradycyjnym rynku kosmetycznym
  • Partnerstwo biznesowe - kluczowy element strategii Klubu Gosh
  • Ocena efektów działań

SESJA PRAWNO-PODATKOWA

11.20-12.40 PROGRAM LOJALNOŚCIOWY ZGODNY Z PRAWEM

Xawery Konarski (Traple Konarski Podrecki Kancelaria Prawna)

  • Prawa i obowiązki partnerów w multipartnerskim programie lojalnościowym
  • Międzynarodowy program lojalnościowy w świetle polskiego prawa polskiego
  • Orzecznictwo sądowe i decyzje administracyjne w sprawach programów lojalnościowych
  • Otwarty panel: Pytania do eksperta Mec. Xawerego Konarskiego (Traple Konarski Podrecki Kancelaria Prawna)

12.40-13.40 Lunch

13.40-14.40 PROGRAM LOJALNOŚCIOWE A ZMIANY W PRAWIE PODATKOWYM ORAZ W PRAKTYCE WŁADZ PODATKOWYCH

Katarzyna Szafrańska-Blank (PricewaterhouseCoopers)

  • Wpływ najnowszych zmian w Ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz w Ustawie o VAT na organizowanie programów lojalnościowych
  • Podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Podstawowe zasady opodatkowania nagród w programach lojalnościowych
  • Międzynarodowe programy lojalnościowe - nowe zasady opodatkowania nagród u uczestników programu
  • Podatek VAT
  • Koszt podatku VAT w programach lojalnościowych - zmiana stanowiska władz podatkowych
  • Otwarty panel: Pytania do eksperta Katarzyny Szafrańskiej-Blank (PricewaterhouseCoopers)

14.40 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:

3995 PLN + 22%VAT do 27 marca 2009r.
4495 PLN + 22%VAT po 27 marca 2009r.

Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.12 350 54 00
fax 12 350 54 01

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: