eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Kongres Profesjonalistów Public Relations 2012

O nowych technologiach na Kongresie Public Relations 2012

W dniach 19-20 kwietnia 2012 roku we Wrocławiu odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń branży PR - Kongres Profesjonalistów Public Relations, organizowany przez Uniwersytet Wrocławski, Związek Firm Public Relations oraz Newsline Sp. z o. o. Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Fundacja InternetPR, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Kongres to wydarzenie, łączące środowiskoi ludzi zajmujących się problematyką PR. To swego rodzaju forum wymiany doświadczeń, poglądów, kontaktów oraz integracji całej branży.

Tegoroczny temat przewodni Kongresu został zainspirowany rosnącą rolą nowoczesnych mediów w branży PR oraz możliwościami jakie ze sobą niosą. Przez dwa dni na Uniwersytecie Wrocławskim będziemy mówić o najnowszych trendach i wykorzystaniu technologii informatycznych w komunikacji marketingowej.

Eksperci Kongresu Public Relations

Swój udział w pierwszym dniu zapowiedzieli następujący prelegenci: Adam ŁASZYN - Prezes Zarządu, Alert Media Communications, przewodniczący Rady Związku Firm Public Relations, Katarzyna PRZEWUSKA - Prezes Zarządu, Euro RSCG Sensors, Tomek TOMCZYK - Autor kominek.in, Urszula RADZIŃSKA - Prezes Stowarzyszenia Prasy Firmowej, dr Anna MIOTK - Dyrektor rozwoju biznesu, Netsprint.pl, Maciej BUDZICH - Autor blog.mediafun.pl, Andrzej JĘDRZEJCZAK - Digital Consultant, Fleishman-Hillard, Bartosz LEWICKI - Senior Consultant, Multi Communications, Sebastian HEJNOWSKI - COO MSLGROUP Poland, Dyrektor Zarządzający, Ciszewski MSL, Sebastian BYKOWSKI - Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Ewelina NAZARKO-LUDWICZAK - Healthcare&LifeDirector, Headlines Porter Novelli, Maciej MAKUSZEWSKI - Koordynator ds. Marketingu i PR, Ernst & Young, Katarzyna KORZENIEWSKA - Uniwersytet Gdański, Bartosz STANISZEWSKI - NeoRetros, Paweł MAKOWSKI - Członek Rady Nadzorczej, założyciel i pomysłodawca ABBEY HOUSE.

Prelegentami drugiego dnia Kongresu będą: prof. Jan MIODEK, Uniwersytet Wrocławski, Szymon SIKORSKI - Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Marcin JAŃCZUK - Członek Zarządu PSPR, Metrohouse& Partnerzy, Andrzej GARAPICH - Prezes PBI - Gemius, Megapanel, mec. Roman BIEDA - Radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy, Adam POLANOWSKI - Prezes Zarządu, Grupa Polanowscy Nieruchomości, Dorota JARODZKA - ŚRÓDKA - Prezes Zarządu, Archicom Holding, Łukasz MEDEKSZA- Pełnomocnik Marszałka Woj. Dolnośląskiego ds. rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Marek WRÓBEL - Prezes, Neuron Agencja Public Relations, Kuba ANTOSZEWSKI - PR manager, Millward Brown SMG/KRC, dr Michał MACIERZYŃSKI -Dyrektor Biura Innowacji, PKO Bank Polski, dr Eliza MISIECKA - Prezes, Genesis PR.

W programie m.in. tematy:

  • Podsumowanie roku 2011 – najważniejsze wydarzenia w branży public relations
    i social media
  • Trendy komunikacyjne wynikające z rosnącego wpływu technologii na współczesne społeczeństwo. Prezentacja wniosków z badania Modern Life Global Report 2012
  • Jakie korzyści wynikają z budowania relacji marka-bloger? Na czym polega fenomen społeczności?
  • O angażowaniu czytelnika, czyli dlaczego warto korzystać z rozwiązań mobilnych
    w komunikacji wewnętrznej?
  • Public relations kontra ROI – jak wygrać bitwę na argumenty z działem marketingu
    i sprzedaży?
  • Video i vlogi – czy tylko YouTube?
  • Poza Facebookiem też jest życie
  • Dziennikarze i social media 2011 – pierwsza publiczna prezentacja raportu z sondażu
  • Zarządzanie kryzysem w dobie web 2.0
  • Kto tak naprawdę kreuje opinię publiczną? Popularne sądy w świetle twardych danych
  • Pracownik i pracodawca w mediach społecznościowych – szanse i zagrożenia
  • Piarowiec w świecie nowych technologii (sprawdzian w czasie rzeczywistym znajomości podstawowych zagadnień social media, internetu, technologii, a także barometr nastrojów branży PR ad 2012)
  • Piarowiec w świecie nowych technologii: dizajn komunikacji oraz nowe technologie
  • Polski Internet 2011: praktyczne wnioski dla branży PR
  • Prawo autorskie: zmiana paradygmatu
  • Poprawna polszczyzna w dobie mikrologów
  • Rola mediów społecznościowych w procesie zarządzania komunikacji społeczności lokalnych
  • Prawda czy „zwykły PR”? Źródła i mechanizmy komunikacyjne w oczach Polaków. Badania Millward Brown SMG/KRC

Nie zwlekaj. Zgłoś się jeszcze dziś!


Wysokość opłaty:

  • do 31 marca 2012 - 1200 zł + 23% VAT
  • do 13 kwietnia 2012 - 1300 zł + 23% VAT

Szczegółowe informacje:
Organizatorzy:
Uniwersytet Wrocławski, Związek Firm Public Relations, Newsline Sp. z o.o.

Kontakt:
tel. 602 44 55 96
e-mail:

Więcej informacji na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: